Співачка Бейонсе розпочала перший за п'ять років концертний тур Renaissance World Tour виступом у шведському Стокгольмі.
За вечір виконавиця змінила вісім нарядів від всесвітньо відомих брендів: розшитий кристалами та камінням сірий комбінезон від Alexander McQueen, боді зі шкіряними рукавами від Courreges, усипаний перлами чорний боді від Balmain, золотистий комбінезон, розшитий дорогоцінними каменями від Loewe& Tiffany, чорно-жовтий комбінезон зі шкіряними вставками від Mugler, боді з металевим корсетом і сріблястим плащем від Coperni, сукню з накидкою, що змінює колір під дією ультрафіолету від David Koma, розшитий блискітками сріблястий костюм зі штанами від Loewe і шляпою схожого кольору від українського бренду Ruslan Baginskiy.
Руслан Багінський – один з найпопулярніших дизайнерів капелюхів у світі. У його головних уборах виходять на публіку Белла Хадід, Періс Гілтон, Майлі Сайрус, Олена Зеленська, Мадонна тощо. Творець впізнаваних головних уборів раніше створив особливого фетрового капелюха в кольорах українського прапора, якого передав самій королеві Єлизаветі. Головний убір дизайнер створив для монарха з нагоди Дня незалежності України. Блакитний капелюх в єдиному екземплярі для Її Величності прикрасили пов'язкою в колір та шовковими квітами ручної роботи.
Раніше «Главком» писав, що на зустріч з королем Чарльзом в Лондоні перша леді України Олена Зеленська одягла особливу брошка від Руслана Багинського у вигляді степового полину. Це символ пам'яті, рідної землі, важлива складова українського та кримськотатарського фольклору.
Тим часом, Бейонсе не вперше придивляється до українських дизайнерів. Так, у січні під час першого виступу за чотири роки на відкритті готелю Atlantis The Royal Grand у Дубаї співачка з'явилася у сукні від українського дизайнера Івана Фролова.