Походження зображень в Інтернеті є зростаючою проблемою в епоху штучного інтелекту, і є кілька стартапів, які працюють над створенням інструментів верифікації та автентифікації.
Google додає до пошуку зображень дві нові функції з метою зменшити поширення дезінформації, коли інструменти штучного інтелекту стали створювати фотореалістичні підробки. Про це повідомляє
Одна з функцій під назвою Про це зображення надає додатковий контекст, наприклад, коли зображення або схожі до нього були вперше проіндексовані Google, де вони вперше з’явилися і де ще вони з’являлися в Інтернеті.
Ця функція допоможе користувачам визначити першоджерело, а також контекстуалізувати зображення з будь-якими спростовуючими доказами, які можуть бути надані новинними організаціями.
Google позначатиме кожне зображення, створене штучним інтелектом, як таке, і працює з іншими платформами та сервісами(Midjourney і Shutterstock), щоб переконатися, що вони додають таку саму розмітку до файлів, які публікують.
Зазначається, що походження зображень в Інтернеті є зростаючою проблемою в епоху штучного інтелекту, і є кілька стартапів, які працюють над створенням інструментів верифікації та автентифікації.
До прикладу, підтримувана Microsoft компанія Truepic Inc. пропонує системи, які гарантують, що зображення не піддавалося маніпуляціям від моменту зйомки до доставки. Нові функції Google, які з’являтьсяцьогоріч, є порівняно менш технологічними, однак вони можуть мати більший вплив за умови достатньої підтримки з боку індустрії.
Нагадаємо, корпорація Google представила інструмент на базі ШІ для створення текстів у Gmail та Workspace. Розробка буде створювати для користувачів електронні листи, блоги та презентації.
Також повідомлялося, що президент США Джо Байден обговорив пов’язані зі штучним інтелектом ризики з керівниками провідних компаній у цій сфері, зокрема Google і Microsoft.