/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F28%2F30ab95a01f19dd844945f5f8c851bb8b.jpg)
У мобільному застосунку "Нової пошти" стався збій, компанія працює над розв'язанням проблеми
Мобільний застосунок та сервіс авторизації "Нової пошти" тимчасово не працює через технічний збій. Наразі неможливо скористатися поштоматом та послугами в застосунку
Про це повідомили в пресслужбі компанії.
"Усі, хто очікують посилки в поштомат сьогодні, найближчим часом вам зателефонує оператор "Нової пошти" й уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання в поштоматі", - йдеться у повідомлені.
Водночас усі послуги з відправки посилок і вантажів та фінансові послуги клієнти можуть отримати в будь-якому відділенні, оскільки інші цифрові точки дотику - API, бізнес-кабінет і сайт працюють.
У компанії зазначають, що вони докладають усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Про відновлення роботи застосунку повідомлять в соціальних мережах і на сайті компанії.
- 23 березня компанія з доставки "Нова Пошта" запустила оновлений Сейф-сервіс у мобільному застосунку.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала