/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Ffd2a2d59de957718e3b37560491ff206.jpg)
У роботі "Нової пошти" стався масштабний збій: коли чекати на посилки
У четвер, 18 травня, у роботі компанії "Нова пошта" стався масштабний збій.
Як передає "Хвиля", про це повідомила прес-служба компанії на своїй сторінці у Фейсбук.
Так, мобільний додаток Нової пошти та сервіс авторизації через технічний збій тимчасово не працює. У зв'язку з цим неможливо скористатися поштоматом та всіма послугами із програми.
"Всі, хто чекає на посилку в поштомат сьогодні, - найближчим часом зателефонує оператор Нової пошти і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість почекати на отримання в поштоматі", - заявили в компанії.
При цьому в Новій пошті наголосили, що всі послуги з відправлення посилок та вантажів, а також фінансові послуги можна отримати у будь-якому відділенні. Решта цифрових точок контакту – API, бізнес-кабінет, сайт – працюють.
"Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного додатка. Як тільки ми відновимо його роботу - одразу повідомимо у соціальних мережах та на сайті компанії", - додали в Новій пошті.
Нагадаємо, Укрпошта може підвищити тарифи через подорожчання палива та перевезень