/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F34164b217c5237dc6488883c24d15c31.jpg)
Зерновий коридор: росія погодилась відновити інспекції суден
росія після продовження роботи Чорноморської зернової ініціативи погодилася відновити вхідні інспекції лише у два порти з трьох.
Про це повідомив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Юрій Васьков, пише «Інтерфакс-Україна».
«Станом на ранок 19 травня стало відомо, що росія погодилася відновити інспекції вхідного флоту до портів «Одеса» та «Чорноморськ», але відмовилася інспектувати судна, що прямують на порт «Південний», — зазначив він.
Васьков уточнив, що 62 судна стоять у черзі, чекаючи на інспектування, і деякі з них — уже кілька місяців.
Він підтвердив, що після того, як 17 травня судно DSM Capella під прапором Барбадосу з 30 тис. т кукурудзи вирушило з порту «Чорноморськ» до Туреччини, жодного іншого судна-учасника ініціативи в українських портах поки що немає.
«І це результат деструктивної політики росії, мета якої — обмеження роботи ініціативи», — наголосив заступник міністра.
За його словами, дії росії в СКЦ призводять до значного подорожчання логістики та підвищення цін на її складові: страхування, фрахт тощо.
«Тому ми й бачимо сьогодні в черзі на заходження лише 62 судна. Тому що з певного моменту справді зупинився фрахт додаткових суден, оскільки не було зрозуміло, що буде. Ринку завжди потрібна прогнозованість», — зазначив Васьков.