![Вже три квитанції: Нафтогаз вимагають пояснити, чому збільшилась кількість платіжок](https://thumbor.my.ua/BcLmgVrgtGoz2lHX9AGGN39_LQU=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0739c2ad61420dedd908049eca1acc2b.jpg)
Вже три квитанції: Нафтогаз вимагають пояснити, чому збільшилась кількість платіжок
Нафтогаз України нещодавно оголосила, що рахунки за спожитий газ у квітні сформовані. Після 20 травня споживачі почали отримувати паперові квитанції. Їх доставляють через Укрпошту.
Одна зі споживачок попросила пояснити ситуацію, яка в неї виникла. Своє питання вона поставила у соцмережі Фейсбук, під одним з дописів пресслужби Нафтогазу. Однак небажані коментарі компанія ховає, а деякі просто "підтирає".
Жінка показала скріншот відразу трьох платіжок і запитала, чому їх відразу три. Хоча раніше були дві.
Поясніть, будь ласка, що за квитанція Нафтогаз України, за що платити? Було дві квитанції стало три - запитала користувачка.
Нафтогаз на це відповів, що одна з квитанцій, яка показана на скріншоті, – це за розподіл блакитного палива. Сума грошей цієї квитанції піде облгазу. А щоб вияснити походження двох інших, споживачку попросили написати в особисті повідомлення із вказівкою особового рахунку.
"Інформація в платіжному додатку може відрізнятись від фактичних даних", – йдеться у повідомленні Нафтогаз України.
Компанія рекомендує дивитись всю інформацію про рахунки у їхніх сервісах. Мова про особистий кабінет споживача, а також чатботи в соцмережах.
Наразі споживачі повинні "закривати" дві квитанції: одну за спожитий газ, іншу – за розподіл