Якщо ви помітили в особистому кабінеті фейковий візит, слід звернутися до НСЗУ.
Національна служба здоров'я України зазначила, що у разі виявлення несправжніх візитів до лікаря в особистому кабінеті, слід звернутися із заявою до керівництва медзакладу, або безпосередньо на сайт організації Нацслужби здоров'я.
Якщо ви переконані, що не отримували жодних послуг, подайте скаргу до Національної служби здоров'я (НСЗУ) за номером 16-77, або ж за посиланням. Також ви можете звернутися із письмовою скаргою безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому вам було призначено фейковий візит, - йдеться у повідомленні.
Більшість записів, які пацієнти вважають некоректними – насправді є прийомами, під час яких до системи були внесені дані про вакцинацію, процедури або ж проходження медичної комісії тощо. Не варто плутати їх із фейковими візитами.
Звісно, у процесі роботи лікарів із системою дані про візити можуть з’явитися і помилково внаслідок людського фактору, і можуть бути зловживанням зі сторони лікарів, за що передбачається відповідальність.
При внесенні недостовірних даних, маніпулюванні цифрами з боку лікарів НСЗУ проводяться перерахунки коштів для лікарні.