Кросовер Toyota RAV4 PHEV їхав без допомоги ДВЗ та підзаряджання акумуляторної батареї понад 100 годин.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це розповідається на сайті Electreon – це стартап, що працює над технологіями, які дозволять електрифікованим транспортним засобам заряджатися прямо під час руху.
Модифікований Toyota RAV4 PHEV їхав у замкнутому циклі випробувань із застосуванням своєї технології понад 100 годин. Зрештою автомобіль проїхав 1207,05 миль (1924,56 км) лише на електроенергії – завдяки бездротовій зарядці. В компанії стверджують, що гібридний кросовер встановив світовий рекорд найдовшої подорожі на електриці, здійсненої без заряджання.
Такого видатного результату вдалося досягти попри малу місткість штатного акумулятора – всього 18 кВт·год. За 100 годин їзди автівка отримала 241,69 кВт·год електроенергії від дороги, що була обладнана технологією бездротового заряджання. У рекордному пробігу взяли участь 55 водіїв, які по черзі міняли один одного.
Одна з головних переваг заряджання під час руху по дорогах полягає в тому, що воно зменшує вимоги до розміру батареї – навіть транспортний засіб зі скромним запасом ходу може подорожувати на великі відстані. Важливо, що у березні Electreon підписав угоду з Toyota і DENSO. Разом вони планують розробити технологію бездротової зарядки для нових транспортних засобів, а також комплект післяпродажного обслуговування, який дозволить старим транспортним засобам використовувати зарядні дороги.
Toyota і DENSO – далеко не єдині партнери Electreon. Компанія оголосила про пілотні проєкти для своїх технологій у Швеції, Франції та Бельгії. Вона також має угоду на 3,2 мільйона євро щодо експлуатації електричних громадських автобусів у Німеччині, про яку було оголошено в грудні 2022 року.