Приватбанк заблокував рахунок клієнтки на який на законодавчому рівні заборонено накладати арешти.
Клієнтка ПриватБанку користувалася карткою "єПідтримка" та отримувала на неї соціальну допомогу.
Та незважаючи на цей факт Виконавча служба винесла постанову про арешт коштів боржника, а ПриватБанк виконав розпорядження і заблокував доступ до цього рахунку.
Скаргу опублікували на порталі Мінфін у розділі відгуків.
Користувачка, зареєстрована під ніком Olunka19862402, розповіла про недотримання банком законодавства України, де сказано, що не можна накладати арешт на грошові кошти, які містяться на рахунках зі спеціальним режимом використання.
Мова, зокрема, про рахунок-картку "єПідтримка", на яку зараховують виключно соціальну допомогу.
Клієнтка банку має статус внутрішньо переміщеної особи та отримувала на картку допомогу від держави.
Але не може користуватися коштами соціальної допомоги, адже ПриватБанк цю карту заблокував.
"Рахунок "єПідтримка", як і кошти, що надходять на нього за державною цільовою програмою виплат ВПО, не підлягають арешту. Таким чином, Приватбанк неправомірно наклав арешт на соціальну картку, всупереч ЗУ та ігноруючи формулювання п.1 Постанови ДВС щодо виключення рахунків, передбачених законодавством", – зауважила жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українці скаржаться на незвичайний збій у банкоматах ПриватБанку: грошей можна недорахуватися.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, клієнтка Ощадбанку вважає, що банк обманює людей за кордоном: гроші з картки зняли без її згоди.