Новий механізм звернення за житловою субсидією звільнить громадян від потреби збирати довідки і витрачати час на заповнення декларації на призначення субсидій.
Уряд ухвалив постанову, яка дає можливість в рамках експериментального проєкту максимально спростити процедуру оформлення субсидій. Про це Урядовий портал.
Повідомляється, що новий механізм звернення за житловою субсидією звільнить громадян від потреби збирати довідки і витрачати час на заповнення декларації на призначення житлово-комунальних субсидій.
“Уповноваженому члену родини треба буде тільки подати спрощену заяву, в якій зазначити інформацію про членів домогосподарства, на яких має бути призначено субсидію, місце проживання та реквізити рахунку, на який мають зараховуватись субсидії у випадку призначення. Далі – органи Пенсійного фонду з офіційних джерел інформації самостійно здійснять збір та обробку відомостей, необхідних для призначення виплати. Фізично відвідувати органи Пенсійного фонду для подання спрощеної заяви не потрібно. Час, який витрачає людина чи родина на призначення соціальних допомог, буде мінімізовано, а процес подання заяви – максимально автоматизовано”, – йдеться у повідомленні Мінсоцполітики.
В електронній формі спрощене звернення можна буде подати в онлайн-кабінеті на вепортлі Пенсійного Фонду України, у мобільному додатку ПФУ, на Порталі Дія. Але спрощене звернення можна буде надіслати й поштою або подати через сервісні центри Пенсійного фонду України, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади, ЦНАП.
“Подати спрощену заяву можна буде після технічної реалізації цього механізму Пенсійним фондом України. Скористатися ним напередодні опалювального сезону зможуть усі потенційні субсидіанти”, – повідомляють у міністерстві.
Раніше повідомлялося, що радник прем’єра виступив за зручне отримання субсидій на електроенергію