/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F865409107aee1dac77674f84e9e1aab0.jpg)
Отримали платіжку з некоректними показниками: "Нафтогаз" пояснив, як зробити звірку
Багато українців скаржаться, що отримують платіжки з некоректними показниками спожитого газу. Як провести звірку і не платити зайве, пояснили в газопостачальній компанії "Нафтогаз".
У "Нафтогазі" заявили, що неправильні платіжки – одна з найпоширеніших проблем. Щотижня з цього питання до компанії звертаються десятки тисяч споживачів.
"Це одне з найпоширеніших звернень клієнтів до нашого контакт-центру, який лише за минулий тиждень обробив понад 85 тисяч дзвінків. Розповідаємо, що робити в таких випадках, щоб ви не марнували час і могли відразу діяти", - зазначили в компанії.
Так, щоб провести звірку, споживачам потрібно звернутися до міського або облгазу. Уточнити адреси, час роботи, а також які документи потрібні для звірки можна за телефонами: 098 300 2 888, 066 300 2 888 та 093 300 2 888.
Переглянути або роздрукувати акт звірки можна в особистому кабінеті клієнта на сайті "Нафтогазу" у розділі "Послуги онлайн". Також довідку можна отримати через чати GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger.