Мільйони українців користуються банківськими картками "ПриватБанк", але не всі задоволені роботою банку, тому в мережі часто з'являються негативні відгуки. Цього разу клієнтка "ПриватБанк" поскаржилася, що банк незаконно почав телефонувати її неповнолітньому синові. Відгук з'явився на сайті Мінфіну.
Зокрема клієнтка "ПриватБанк" відкрила 14-річному синові банківську картку "Юніора". Днями оператор банку зателефонував неповнолітньому для того, щоб оновити дані щодо банківської картки.
"Десь 2 місяці тому заходила у відділення міняла картки та запитала, що ще їм потрібні, якісь документи. Мені сказали, що все добре, нічого не потрібно. Тепер дзвонять моїй дитині і вимагають паспорт, якого в нього немає!", - наголосила клієнтка "ПриватБанк".
Більше того, у підтримці банку їй відповіли, що все законно і так має бути, тому що він є клієнтом банку, також у 14 років дитина вже повинна мати паспорт.
"Що далі? Далі ви зробите пропозицію відкриття кредитного ліміту??? Бо ж він є клієнтом банку? Скажіть, хто має право сказати неповнолітній дитині, яка не несе фінансової відповідальності нести до якоїсь установи свої документи??? Можуть звернутися до батьків дитинм!", - обурилася клієнтка "ПриватБанк".
Останні новини України:
Також повідомлялося, що Приватбанк запустив нову важливу послугу – як українцям отримати додаткові кошти.
Крім того, Politeka.net писала, що українців попередили про підлих схем аферистів.