Meta планує запровадити для користувачів у Євросоюзі можливість напряму завантажувати застосунки через Facebook ads, налаштовуючи компанію на конкуренцію з онлайн-крамницями застосунків Google та Apple, повідомило видання The Verge.
Новий тип реклами планують запустити як пілотний проєкт із кількома розробниками додатків для Android наприкінці цього року. Meta бачить можливість спробувати це завдяки новому закону «Про цифрові послуги», який вимагає створення конкурентного середовища на ринку завантаження додатків.
Meta пропонує розробникам, які беруть участь у пілотному проєкті, розмістити свої застосунки для Android і дозволити користувачам Facebook завантажувати їх напряму, не перенаправляючи до Play Store, щоб вони побачили вищі показники конверсії для своїх оголошень про встановлення застосунків. На початковому етапі Meta не планує утримувати частину прибутку з застосунків учасників проєкту.
«Ми завжди були зацікавлені в тому, щоб допомагати розробникам розповсюджувати їхні застосунки, і нові можливості додадуть конкуренції в цій сфері. Розробники заслуговують на більше способів легко довести свої застосунки до людей, які їх хочуть», — підтвердив представник Meta Том Ченнік.
Зазначимо, Meta не єдина компанія, яка хоче стати дистриб’ютором застосунків після набуття у ЄС закону «Про цифрові послуги». У березні компанія Microsoft заявила, що сподівається запустити альтернативний магазин додатків для ігор для iOS і Android в Європі наступного року.
Нагадаємо, компанія Meta опублікувала розлоге пояснення того, як застосування штучного інтелекту впливає на алгоритми рекомендацій контенту для користувачів соцмереж «Фейсбук» та «Інстаграм».
Фото: Pixabay