Полтавське інтернет-видання «Коло» запустило англомовну версію сайту. Про це в коментарі ІМІ повідомила головна редакторка видання Тетяна Цирульник.
За її словами, ідея запуску англомовної версії сайту з'явилася в редакції через кілька місяців після повномасштабного російського вторгнення.
«Це були дуже важкі часи і психологічно, і фінансово, і організаційно. Колектив роз’їхався по різних куточках України і світу. Хто залишився — працював з дому, щоб бути ближче до родини, впевненості в завтра ні в кого не було жодної.
Ми сиділи в новинах, іноді читали іноземні сайти, щоб зрозуміти: що європейці знають про події в Україні. І згодом прийшло розуміння, що до світу потрібно доносити не лише "війну", а й "мир". Щоб не складалось у закордонного англомовного читача враження, що вся Україна в руїнах, і на нас не поспішали ставили хрест», — розповіла Тетяна Цирульник.
Вона зазначила, що команда «Кола» хоче розповідати європейцям, як українці живуть, працюють, розвивають бізнес, прихищають і допомагають іншим регіонам в умовах війни.
«Також хотілося якось подякувати світу за допомогу, і ми спеціально виділи на сайті окрему рубрику для цього. Тож на свій страх і ризик улітку 2022 року ми, досить зелені й не навчені, подали грант на створення англомовного сайту Kolo.news.regions і наприкінці зими отримали відповідь від German Marshall Fund, які повірили в нашу ініціативу: запускайте сайт», — сказала головна редакторка.
Разом з тим, як зауважила Цирульник, реалізовувати проєкт складно: «Ми й досі налагоджуємо процес. І досі йдуть дискусії, з яким часовим інтервалом потрібно перекладати новини, а ще потрібно обирати новини відразу для двох аудиторій: для регіонів, які уряд відніс до опорних (шість областей України: Кіровоградська, Вінницька, Дніпропетровська, Черкаська, Одеська та Полтавська), і для англомовного населення в Європі. Тому, хоча колектив і має солідний досвід роботи журналістський і редакторський, ми розуміли, що треба знову вивчати інтереси нашої абсолютно нової аудиторії, працювати над дистрибуцією контенту».
Раніше український новинний портал LIGA.net запустив англомовну версію сайту. Основний фокус англомовної версії сайту зроблений на діловому контенті.
Фото: «Коло»