Про це він розповів у програмі «Різні люди».
Як розповідає гість програми, коли у нього питали, чому він на початку 2000-х кинув займатися шоу-бізнесом, він ставив зустрічне питання – а чи можна капіталізувати шоу-бізнес взагалі? За словами політика, в США це можна робити через права, а на пострадянському просторі це неможливо, тим паче, що авторське право в Україні працює, як кульгавий віслюк, тобто везе, але дуже повільно.
«Ринок дуже малий, реально 4 великі міста дають усі концертні можливості: це Київ, Одеса, Харків і Дніпро. Ми забули Донецьк, але він більше перемелював російськомовне, його навіть у цю лінію україномовного контенту не можна зав’язати», - зазначає Євген Рибчинський.
Зокрема, розповідає він, у Львові немає нормального залу, є зали типу велотрек і стадіон, але там дуже мало чого проводиться, натомість потрібен Палац спорту, площадка на 5-7 тисяч місць. Наприклад, Оперний театр у Львові, зазначає політик, це тільки 900 місць і навіть не потанцюєш.
«А що таке 900 місць? Скільки має коштувати квиток на умовного Вакарчука, щоб він відбив свій гонорар в умовні 50 тисяч євро за концерт? Це ж має бути реклама, світло, звук, купа всього, команда, яка теж отримує. Якщо навіть поділити ті 50 тисяч на 1 тисячу місць, значить, 50 доларів має коштувати один квиток у середньому, передні місця 100-200, а задні 25. Якщо за такими цінами продавати, то хто туди буде приходити?», - пояснює Євген Рибчинський.
Також Politeka писала про те, що Фесенко розповів, чи зможуть санкції добити економіку рф.