Українці дедалі частіше скаржаться, що отримують "неправильні" платіжки за газ, у яких дані не відповідають дійсності. Компанія "Нафтогаз" дала пораду споживачам, які зіткнулися із цією неприємністю.
У "Нафтогазі" пояснили, що одна з основних причин некоректних нарахувань у платіжках – передача показань лічильника із запізненням або їхнє ненадання.
Так, щоб не стикатися з "неправильними" платіжками, українцям радять відповідальніше підходити до передачі показань і робити це до 5 числа. В іншому випадку облгаз сам вписує в платіжку дані, виходячи з середнього обсягу споживання домогосподарства.
"У разі неотримання даних до 5 числа включно, облгаз самостійно вказує ваш обсяг споживання газу (на рівні вашого середнього споживання). Тому і бувають непорозуміння. Передавайте показання лічильника вчасно та бережіть власні часи та нерви", - пояснили в компанії.
У "Нафтогазі" нагадали, що про спожиті кубометри можна повідомляти через особистий кабінет my.gas.ua, через чати GASUA у Viber, Telegram, а також NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. Крім того, можна надіслати SMS-повідомлення на номер 4647.
Також наш портал інформував,отримали платіжку з некоректними показниками: "Нафтогаз" пояснив, як зробити звірку.