/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F96464e6239cbd903882844b88ab59e28.jpg)
Міні-вантажівки несподівано набули популярності там, де раніше поважали великі пікапи
Малогабартині безкапотні пікапчики, які десятиліттями робили в Японії для внутрішнього ринку, несподівано стали популярними у США.
Як відомо, в Японії популярні маленькі легкові автомобілі kei-cars, які випускають лише для місцевого ринку. Ні, американці в них досі не можуть влізти. А от вантажні крихітні вантажівки kei truck несподівано набули популярності.
У сегменті кей-вантажівок зустрічаємо Suzuki Carry, Honda Acty, Daihatsu Hijet, Mazda Scrum та Subaru Sambar. Усі вони вже багато років випускаються, але останнім часом на таких «японців» підсіли в США та Австралії, де зазвичай купували великі пікапи.
Читайте також Як на базі пікапів роблять автомайстерні для ЗСУ
"Щороку протягом останніх семи років ми збільшували наші продажі в цілому, і більша частина з них припадає на автомобілі Kei. Ймовірно, це наш найпопулярніший пошуковий запит, і це те, що приваблює більшість людей на наш веб-сайт", – підкреслив на одному з брифінгів президент компанії Japan Car Direct Insider Метт Матусяк.
Читайте також Які пікапи невдовзі вийдуть на ринок
У багатій на легкові міні-вантажівки типу pickup Америці малюки сімейства kei truck набувають дедалі більшого попиту. Бортову вантажівку Honda Acty 1996 року можна придбати за 5000 доларів.
У сегменті міні-вантажівок переважають бортові кузовні платформи – попит на них великий. Фото виробників та дилерів
Компактні розміри цих машинок роблять їх маневреними, тож вони здатні вписуватися в обмежений простір, зберігаючи при цьому неабияку вантажопідйомність. Та й ціна них просто смішна.
Тут є цікава деталь щодо kei truck: нові машини цього сегменту на дорогах США експлуатувати заборонено через праве кермо та інші федеральні стандарти, а ось вінтажні машини віком від 25 років – будь ласка! Це єдиний сегмент вживаних транспортних засобів, який настільки активно ввозиться у країну.
Усілякі кузовні надбудови та різні версії ходової бази також зустрічаються, але рідше. Фото виробників та дилерів
До речі в Україні дозволили реєструвати авто з правим кермом
Старі 25-річні за віком, але добротні японські кей-машини, що набагато менші від капотних pickup, але зі значно більшим розміром кузова, заполонили усі без винятку штати Америки.
У переліку безкапотних міні-вантажівок є представники інших відомих та новостворених брендів, які взялися освоювати цю нішу. Однак це тема вже окремої розмови.