Українці все частіше стикаються з різними проблемами у роботі чи сервісі ПриватБанку.
І як добре, що вони можуть цим поділитися з іншими потенційними клієнтами фінансової установи, щоб застерегти їх. А ось клієнти, що діють, зможуть навчитися на помилках інших. У цьому допомагає функціонал сайту "Мінфін", зокрема відгуків на українські банки.
Нині там з'явилосягнівне повідомлення про ПриватБанку, адже українка Інна вже пів тижня не може забрати свій маленький депозит
Проблема в тому, наголошує клієнтка банку, що у відділенні їй постійно видають "ненормальні" купюри – з написами, штампами, потертостями чи слідами неодноразових згинів.
"Вже 4 день не можу забрати свій маленький депозит у 2700 $ нормальними купюрами в Києві! Замовляла на різні відділення, максимум зцідити можна лише кілька нормальних купюр 96-99року випуску, не кажучи про синіх взагалі! Деякі купюри нормальні на вигляд, але в УФ мають блакитні плями. Усі купюри в пачках касирів зі штампами, написами, портрети президентів затерті наполовину або заламані по 1000 разів .
Також вона зазначила, що такими купюрами розрахуватися з іншими людьми не вийде, адже вони просто відмовляються їх брати.
Українка підкреслила, що надалі не розміщуватиме у ПриватБанку валютні депозити, адже забрати свої гроші нібито неможливо. Крім цього, розповіла клієнтка, у відділеннях встановлено обмеження на видачу не більше ніж 2600 доларів за раз, проте в інших банках такі заходи не вводилися.
У ПриватБанку зазначили, що у відділенні видаються як купюри, прийняті та перевірені, у рамках своїх можливостей, касиром під час проведення угод, так і купюри, надані інкасацією до банку, які у свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку.
Раніше ми повідомляли, що українка заявила, що ПриватБанк приписав їй 10-тисячний борг: "Такого шахрайства ще не бачила".