Для французької компанії Danone "гроші не пахнуть", адже вона вирішила змінити назву бренду у росії. Це допоможе їй відновити інвестиції в країні-агресорі.
Про це повідомляє сайт російського представництва Danone.
Продукти міжнародного бренду "Активіа" у росії тепер буде продаватися під назвою "АктіБіо".
Компанія запевнює російських споживачів, що оформлення упаковки дуже подібне, а стандарти виробництва залишаться такими ж самими.
"Локалізація міжнародного бренду дозволить компанії відновити інвестування у розвиток та підтримку сучасної молочної категорії", – заявила компанія.
Після повномасштабного вторгнення компанія висловила солідарність з Україною та повідомила про рішення пожертвувати 500 000 євро Червоному Хресту, проте не відмовилась від ведення бізнесу в росії.
Восени 2022 року Danone оголосила, що йде з російського ринку, передає контроль у бізнесі і списує 1 млрд євро.
У лютому 2023-го французька група запропонувала потенційним інвесторам контроль за частиною активів у росії з умовою зворотного викупу.
Компанія хотіла зберегти частку і місце в раді директорів російської компанії після угоди.
Минулого тижня російські галузеві видання писали, що угода відкладається на 2024 рік. Danone нібито не хоче йти з рф, тому посилює умови угоди.