/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F8abb07fd4d065d71a60a5386c44824ce.jpg)
Маск боїться обідніти: пожалівся на значне падіння доходів від реклами у Twitter
Ілон Маск заявив про значне падіння доходів від реклами у Twitter.
Американський мільярдер і засновник компанії SpaceX і Tesla Ілон Маск, який також нещодавно придбав Twitter, пожалівся на падіння доходів від реклами у соціальній мережі.
Про це пише Reuters.
За його словами, доходи Twitter від реклами скоротилися майже вдвічі. Також у компанії велике боргове навантаження.
"Потрібно досягти позитивного грошового потоку, перш ніж ми дозволимо собі розкіш зробити щось інше", - заявив мільярдер.
Звільнення тисяч працівників та скорочення витрат на хмарні послуги дозволило Twitter зекономити $1,5 млрд. Таку ж суму соціальна мережа платить щороку як відсотки від боргу.
"Це остання ознака того, що агресивних заходів щодо скорочення витрат після того, як Маск придбав Twitter у жовтні, недостатньо, щоб отримати позитивний грошовий потік", - пише Reuters.
Для порятунку ситуації та повернення рекламодавців Макс найняв Лінду Яккаріно. Яка вже приступила до виконання обов'язків та повідомила інвесторам, що Twitter зараз зосереджується на партнерстві з авторами, а також веде переговори з політичними діячами, бізнесом з індустрії розваг та медіа.
У Twitter заявили, що вибрані творці контенту матимуть право на отримання частини доходу від реклами, який компанія заробляє, намагаючись залучити більше контенту на сайт.