![Мотиваційний лист вступника: у МОН пояснили, як його правильно подати](https://thumbor.my.ua/t_VmnBuldm64mUpMTd2pot4qzog=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa1d176f9dd9a344f4a1df153a1f8d2ee.jpg)
Мотиваційний лист вступника: у МОН пояснили, як його правильно подати
Мотиваційні листи можуть не подавати лише ті, хто вступає на магістратуру на спеціальність "Публічне управління та адміністрування за державним замовленням Національного агентства України з питань державної служби". Усім іншим абітурієнтам важливо подати цей документ при вступі.
Як подати мотиваційний лист
Мотиваційний лист можна подати у будь-якій зручній формі: одразу до закладу освіти чи в електронному кабінеті. Документ можна подати до кожної заяви у розділі "Подача заяв на вступ".
Бакалаври, молодші бакалаври та окремі вступники на магістратуру можуть подавати мотиваційні листи вже з 19 липня. З 31 липня ця опція буде доступна усім, хто вступає на магістратуру.
Вступникам нагадують – кожен виш має свої вимоги до мотиваційного листа. Вони повинні бути доступними на сайті університету в розділі "Вимоги". Якщо лист не зберігається з першого разу, процедуру потрібно повторити, адже причина може ховатися у надто тривалій роботі з документом.
Текст мотиваційного листа не повинен перевищувати 20 тисяч символів. Після подання заяви відредагувати його вже неможливо.