Toyota Corolla 200H GR Sport виявився нестійким на дорозі. Заряджений хетчбек проїхав тест на слалом повільніше за деякі кросовери.
Експерти перевірили хетчбек Toyota Corolla 200H GR Sport 2023 у двох складних тестах на керованість. Автомобіль не впорався з лосиним тестом. Відео опублікували на YouTube-каналі km77.com.
Toyota Corolla 200H GR Sport є зарядженою версією хетчбека з гібридною установкою. Модель пропонує непогану динаміку розгону та низьку витрату палива.
Хетчбек взули в шини Falken Ziex ZE914B Ecorun розмірністю 225/40 R18. Вони забезпечують достатньо зчеплення з дорогою.
Спершу автомобіль випробували в тесті на слалом. Toyota Corolla 200H GR Sport проїхала смугу перешкод за 24,5 секунди, що є не найкращим результатом для свого класу. Модель виявилася повільнішою за Honda HR-V і Kia Niro.
Пізніше Toyota Corolla 200H GR Sport випробували в лосиному тесті, під час якого імітується поява непередбачуваної перешкоди на дорозі. Завдання тестованого авто — уникнути зіткнення. Для успішного проходження тесту потрібно маневрувати на швидкості від 77 км/год.
Toyota Corolla 200H GR Sport зміг проїхати смугу перешкод тільки на швидкості 76 км/год. Спроби на вищій швидкості виявилися провальними.
Важливо Новітній електрокросовер Audi приємно здивував своєю керованістю (відео)Хетчбек оснащений гібридною силовою установкою з 2,0-літровим турбованим двигуном і електромотором потужністю 196 к.с. Розгін від 0 до 100 км/год займає 7,4 секунди, а максимальна швидкість становить 180 км/год.
Раніше Фокус повідомляв, що експерти перевірили бюджетний кросовер Dacia Duster 2023 у двох тестах на керованість.