/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F98e9bb1f9f8c4965f5d75165a03e271d.jpg)
На деокуповані території треба заходити із чіткою інформаційною стратегією – експертка
Про це заявила виконавча директорка Українського інституту медіа та комунікації Діана Дуцик під час презентації результатів дослідження "Ефективність протидії російській дезінформації в Україні", що відбулося в Медіацентрі Україна - Укрінформ.
"Ми розуміємо, що Україна поступово звільняєтериторії та рано чи пізно ми прийдемо до звільнення Криму та всієї Донецької та Луганської області. І ми маємо мати план, що робити в інформаційному полі. Уже зараз ми вже маємо напрацьовувати стратегію роботи з цими аудиторіями", - сказала вона.
За словами Дуцик, це питання нині викликає багато дискусій в експертному середовищі, і щоб не допустити надалі розвиток конфліктних точок, потрібно виробляти інформаційну стратегію.
Водночас експертка зауважила, що в наявній в Україні системі протидії дезінформації є низка питань, які потребують вирішення. Зокрема, на стратегічному рівні вони стосуються досягнення консенсусу у термінології, формування єдиної стратегії, запровадження координації зусиль між організаціями, які протидіють дезінформації, створення системи моніторингу ефективності проєктів.
"Власне, навіть немає системи критеріїв ефективності. В основному її оцінюють за кількісними показниками - кількістю виробленого продукту та аудиторією, яка подивилася його. Але це не говорить про те, чи змінилася думка аудиторії, чи вплинув проєкт на рішення людей", - сказала директорка УІМК.
Як повідомляв Укрінформ, майже 84% українців помітили збільшення російської пропаганди у медіаполі.