До "Нафтогазу" нерідко звертаються клієнти, які припускаються помилки в особовому рахунку при проведенні платежу і гроші за газ йдуть "не туди". Що робити у такій ситуації та як перенаправити кошти на правильний рахунок, розповіли на офіційній сторінці компанії у facebook.
Українка звернулася до спеціалістів газопостачальної компанії, щоб отримати пораду, як перенаправити оплату за газ на правильний особовий рахунок, оскільки під час платежу помилилася в одній цифрі.
У "Нафтогазі" пояснили, що для виправлення помилки клієнтці потрібно надати квитанції, що підтверджують факт оплати, а також паспорт платника (1-2 сторінки) та ІПН платника.
Крім того, потрібно подати заяву та скласти її належним чином. Документи слід надіслати електронною поштою client@gas.ua. Також передати їх можна паперовим листом на адресу: 25009, м. Кропивницький, ТОВ ДК "Нафтогаз України".
"Заява, складена належним чином: шапка заяви (на ім'я компанії, від кого, номер телефону, поштова адреса), текст у довільній формі, але необхідно чітко прописати особовий рахунок з якого та особовий рахунок (разом з адресою та ПІБ) на який проводиться перенесення + дата + підпис", - пояснили у компанії.