!["Нафтогаз" спростив життя споживачам](https://thumbor.my.ua/ndh8HSXu752wrSP95HIyfx6brG0=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff28b5a5f3ae6014d918ad2c64b61eeb2.jpg)
"Нафтогаз" спростив життя споживачам
Українці нерідко скаржаться, що стикаються з труднощами при отриманні паперових платіжок від "Нафтогазу" та подальшою їхньою оплатою. На офіційній сторінці газопостачальної компанії в Facebook розповіли, як кожен споживач може відчутно спростити собі життя.
До "Нафтогазу" звернувся українець і поскаржився, що з отриманням рахунків щоразу виходить "головний біль" і попросив автоматично розсилати їх на електронну пошту.
Фахівці компанії відповіли, що така можливість має кожен клієнт, який має особистий кабінет на сайті my.gas.ua. У розділі "Мої дані" - "Налаштування" слід перевірити позначку про спосіб отримання рахунків та вибрати найбільш зручний.
Отримуючи платіжки на електронну пошту, спрощується і сама оплата за блакитне паливо. У листі слід натиснути кнопку "Оплатити" і заощадити собі купу часу.
"Додатково інформуємо, що у листі про сформовані рахунки, який надходить на Вашу електронну пошту, є можливість оплати при натисканні кнопки "Сплатити"", - зазначили у компанії.