Відеосервіс YouTube посилює боротьбу з дезінформацією про лікування раку, яка поширюється на платформі. Про це у блозі компанії написав глобальний керівник партнерств з охорони здоров'я та громадської охорони здоров'я YouTubе доктор Гарт Грем.
«Від сьогодні ми почнемо видаляти відео з вмістом, що рекламує лікування раку, яке доведене як шкідливе чи неефективне, або вмістом, через який глядачі не хочуть звертатися до лікаря», — зазначив він.
За словами Грема, йдеться про контент, який рекламує неперевірені методи лікування, а також лікування, яке органи охорони здоров’я визнали шкідливими.
«Наприклад, відео, у якому стверджується, що "часник лікує рак" або "приймайте вітамін С замість променевої терапії", буде видалено», — додав він.
Тим часом на платформі опублікують плейліст із інформативних відео, пов’язаних з лікуванням раку, із низки авторитетних джерел. Також компанія співпрацює з одним із найбільших приватних медичних та дослідницьких центрів світу Mayo Clinic над створенням нового відеоконтенту щодо обміну інформацією про різноманітні ракові захворювання.
В YouTube заявили, що з огляду на те, що медична інформація та дезінформація постійно змінюються, компанія має намір оптимізувати власні рекомендації щодо поводження з медичною дезінформацією про профілактику, та лікування певних видів захворювань, а також заперечення смертельних наслідків Covid-19.
Нагадаємо, в Україні розробили чатбот «На повні груди» для надання актуальної інформації хворим на рак легень.
Фото: Unsplash