/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6563839b43260f25a5ee8471cc75119a.jpg)
Крок уперед, один назад: ось, що стало відомо про друге покоління годинників Google Pixel Watch
Чого чекати від Pixel Watch 2
Годинник вийде в жовтні цього року, якщо компанія дотримуватиметься звичного графіку презентацій. Разом із ним, імовірно, покажуть і відповідну операційну систему Wear OS 4.
Поки що Pixel Watch 2 не виглядає досить серйозним оновленням у порівнянні з оригіналом, виходячи з останніх витоків характеристик.
18 серпня ґаджет з'явився в каталозі пристроїв Google Play Console під назвою Eos. Цей список зазвичай показує пристрої Android, до яких розробники можуть отримати доступ і використовувати їх під час розповсюдження додатків, і в цих списках зазвичай згадуються деякі технічні характеристики, а іноді можна побачити навіть зображення. Майже завжди ці списки є досить точними, тому можна ставитися до них серйозно.
- Google Pixel Watch 2 вийде на ринок зі свіжим процесором Qualcomm SW5100, призначеним саме для такого типу ґаджетів. Торішня версія оснащена застарілим Exynos 9110, який вийшов іще в 2018 році й використовує 10-нанометровим техпроцес, що, звісно ж, позначилося на автономності годинника. Тож від Watch 2 явно слід очікувати довшого часу роботи.
- Ви також отримаєте 2 гігабайти оперативної пам'яті. В цьому плані змін ніяких, але в поєднанні з новим чипом результат повинен бути геть інший, кращий.
- Працюватиме годинник на новій Wear OS 4 з функцією резервного копіювання.
- Друге покоління буде поставлятися з дисплеєм з роздільною здатністю 384x384, тоді як минуле покоління мало 450×450 пікселів. Попередні чутки припускали, що Google використає панель Samsung.
До презентації лишається не так багато часу, а отже зовсім скоро слід чекати нових витоків. Можливо, ми навіть побачимо перші фотографії годинника, або ж компанія розіграє свою традиційну рекламну кампанію, в рамках якої хтось "випадково забуде" годинник у ресторані чи на зупинці.