MY.UAНовини
Тест-драйв Mazda CX-60: це прорив! Але куди саме?
Тест-драйв Mazda CX-60: це прорив! Але куди саме?

Тест-драйв Mazda CX-60: це прорив! Але куди саме?

Продовжую розповідати про важливі автомобільні новинки, що дебютували в Україні останнім часом. Черговий приклад – кросовер Mazda CX-60, який відкриває новий розділ історії компанії. Яким він буде? І яким вийшов сам автомобіль Mazda CX-60? Зараз відповім на всі головні питання!

Зміст

  • 1 Позиціювання моделі Mazda CX-60
  • 2 Як їде кросовер Mazda CX-60
  • 3 Технології автомобіля Mazda CX-60
  • 4 Вартість Mazda CX-60 та потенційні суперники
  • 5 Споживання палива Mazda CX-60 та утримування автомобіля
  • 6 Безпека автомобіля Mazda CX-60
  • 7 Підсумки: новий кросовер Mazda CX-60 – це нова «зірка класу» та нова історія?
  • 8 Автомобіль надано – АВТО Інтернешнл

Позиціювання моделі Mazda CX-60

Наче все просто: автомобіль Mazda CX-60 – це кросовер середнього класу. За розмірами він розташований між Mazda CX-5 та Mazda CX-9, ближче до першого. Але ось що непросто з автомобілем Mazda CX-60, то це додавання слова «преміум» до його позиціювання. Що накладає відповідні очікування на техніку, оздоблення, характеристики, технології.

Кросовер Mazda CX-60 дебютував у 2022 році, хоча загалом історія про нову платформу та двигуни Mazda почалась кількома роками раніше. Героєм матеріалу став автомобіль з бензиновим 3,3-літровим двигуном в максимальній комплектації; окремо буде представлено версію з 2,5-літровим мотором в стартовій комплектації.

Як їде кросовер Mazda CX-60

Все непросто, але цікаво. Перше враження – звісно, це турбодвигун! Потужний та активний старт, гарне прискорення на середніх обертах, класний звук. Лише за останній пункт вже можна купити цей автомобіль саме з 6-циліндровим двигуном.

Проте дочекайтесь траси – і знайдете для себе ще одну вагому причину: дуже потужна тяга, гарні можливості обгонів ходом. Маючи під капотом 450 Нм, по іншому й бути не може! Тим більш, що вони проявляються вже близько 2-2,5 тис. обертів – саме там зароджується вулкан пристрасті та емоцій.

Він набирає свою максимальну силу на 3-4 тисячах, де відчутно втискає у спинку сидінь. А далі вже не відпускає до 6-6,2 тисяч, які мерехтять червоним полум’ям екстазу тахометра. Чудовий мотор, що пропонує вдосталь потужності та тяги, ще й розтягнувши їх в широкому діапазоні обертів.

Чи це треба відзначити 8-ступеневий «автомат», яки дуже швидко і майже непомітно змінює передачі? Ось тільки це слово «майже». Це рідкісне, але помітне зауваження до невеликого запізнення/поштовху, що інколи відбувається під час початку руху. Таке відчуття, наче на 1-2 передачі. Але ж варто лише набрати швидкість та оберти – і накриває відчуття польоту.

Кермо підтримає? Так, в поворотах цікаво: сидиш близько центру колісної бази, попереду великий капот та двигун, позаду – колеса, на які акцентовано передається більше потужності та моменту. Заводити цей кросовер у віраж цікаво: «довге» кермо (більше 3-х обертів від упору до упору) все ж не втратило здатності до діалогу з водієм. Виходити під газом теж цікаво – така собі гра з потужністю та кренами кузова. Постійно балансуєш навантаженням на колесах.

Блоги
За що ми переплачуємо в смартфонах?
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/arkstiil_a_simple_logo_for_blog_about_hardware_devices_and_IT_b-150x150.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/arkstiil_a_simple_logo_for_blog_about_hardware_devices_and_IT_b-150x150.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/arkstiil_a_simple_logo_for_blog_about_hardware_devices_and_IT_b-150x150.png

borowka

блогер

До речі, крени кузова є – і доволі помітні. А ще є незрозуміле розхитування, причому саме задньої підвіски. Таке враження, що автомобіль проєктували як спортивно-динамічний та жорсткий. Але потім вирішили не «перегинати палицю» і дещо розпустили підвіску.

Однак максимального комфорту все одно не отримали, але розгойдування вже з’явились. Як на мене, краще б лишили жорсткий, але однозначний характер: ось передня частина їде дуже цілісно та цілком відповідає очікуванням, які задає двигун.

Автомобіль Mazda CX-60 виглядає оригінально та потужно: нове рішення з вертикальним встановленням блоків фар, нові вузькі ліхтарі, новий потужний 6-циліндровий двигун. Прискорення до «сотні» вкладається в обіцяні 6,9 секунди: так, це лише на рівні топових 4-циліндрових «німців»; проте також варто зауважити не тільки старти з місця, але й прискорення на ходу – ось там великий двигун розкривається на повну. Цікаво: важіль «автомату» рухається за Г-подібною траєкторією Система MiDRIVE пропонує три режими руху (плюс додатковий для буксирування при встановленні гака та причепа) – але навіть спорт-режим не здатен виправити поведінку задньої підвіски. Автомобіль наче налаштовує на динамічний драйв, але інколи намагається грати на півтонах в сторону комфорту. Навіщо? Давайте краще жорстко-спортивний характер, але щоб він був однозначний.

Тим більш, відчуття комфорту та престижності можна досягнутий й іншими методами – наприклад, салоном. Масивна передня панель, вишукане кермо з тонкими хромованими елементами, окремий блок «клімату», також підкреслений хромом. Сидіння зручні за посадкою та боковою підтримкою, плюс передбачено вентиляцію. Цікаво виконані бокові дефлектори вентиляції та цифрова панель приладів – все це нове для Mazda.

Але не все виконано ідеально. Бажано додати подвійні бокові вікна, які можуть зробити салон тихішим – наразі сюди проходить занадто багато шуму з вулиці, що не відповідає преміум очікуванням. Бажано зробити справжній декор з рифленого алюмінію на центральній консолі, а не лише його імітацію.

Високі водії можуть жалітись на недостатню довжину подушки сидіння та занадто випнуті бокові дефлектори. А пасажири позаду будуть жалітись на відсутність окремого «клімату» та шторок від сонця. Так-так, позаду є підігрів сидінь, регулювання нахилу спинки дивану, канали подачі повітря. Але від «преміум» очікуєш більшого.

Салон загалом гарний за дизайном та увагою до дрібниць. Але знаходиш пункти яких не вистачає: попереду – хочеться справжній алюміній в оздоблені та подвійні вікна; позаду – хочеться окремий «клімат», шторки від сонця, більше можливостей регулювання дивану. Якщо казати загалом, то простір салону приблизно на рівні Mazda CX-5, хоча розміри зросли доволі істотно; але ж скаржитись не буду – місця в салоні без надлишку, проте цілком вдосталь. Ось де є істотна перевага відносно «п’ятірки», то це в збільшеному 570-літровому багажнику.

Технології автомобіля Mazda CX-60

Кросовер Mazda CX-60 є першим серійним прикладом того, над чим компанія працювала останні роки. Йдеться про автомобілі сімейства Large Product Group: вже зараз до цієї групи окрім моделі Mazda CX-60 також входить кросовер Mazda CX-90 (його очікуємо для українського ринку до кінця року).

Основою цих автомобілів є платформа Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, що передбачає поздовжнє розташування 4- або 6-циліндрових двигунів, задній або повний привод з акцентом на задню вісь, незалежну передню підвіску на подвійних поперечних важелях, незалежну багато-важільну задню підвіску.

Цікаві особливості зустрічаються буквально в кожній деталі. Наприклад, двигуни істотно заведені в межі колісної бази – напевно, що для кращого розподілу ваги між осями. Але ж можливо «зворотнім боком медалі» є вплив на простір салону?

Новітній 8-ступеневий «автомат» складається з традиційного набору планетарних передач, проте замість гідротрансформатора тут використано багатодискове фрикційне зчеплення – це зроблено для максимально лінійного та «жорсткого» зв’язку між двигуном та колесами автомобіля. Але можливо саме це є причиною зауважень до коробки під час початку руху?

Нарешті, передбачено систему KPC (Kinematic Posture Control), яка має боротись з кренами автомобіля у віражах шляхом вибіркового гальмування певного заднього колеса всередині повороту. Наскільки мені відомо, така система вимагає зміни кінематики підвіски – автомобіль наче має «присідати». Можливо, саме це і вплинуло на відчуття роботи задньої підвіски?

Нова платформа – поздовжнє розташування двигунів, повний привод та 8-ступеневий «автомат», складні незалежні підвіски – відкриває нові перспективи для Mazda, але також накладає певні вимоги щодо налаштувань та взаємодії різноманітних вузлів. Це складно. Проте вже зараз зрозуміло, що основа закладена потужна та з великим потенціалом.

Адже, серед іншого, нова платформа дає широкі можливості електрифікації автомобілів. Вже представлено PHEV-версію Mazda CX-60, що побудована на основі 4-цилідрового двигуна – це перший гібрид з можливістю підзарядки від компанії. Крім того, дизельні та бензинові 6-циліндрові двигуни (серії Skyactiv-D та Skyactiv-G) отримають MHEV-гібридну систему. Вона побудована на основі невеликого електродвигуна, встановленого на стику між ДВЗ та «автоматом»: тобто, вся силова установка вибудувана в одну лінію.

М’яко-гібридна система розрахована на потужність 12,5 кВт (17 к.с.) та додавання 153 Нм крутного моменту; акумулятор ємністю 0,33 кВт*год. розташовано в салоні. Таких параметрів не достатньо, аби забезпечити рух автомобіля лише на електроприводі хоча б на відстань 1-2 км, але цього достатньо для підтримки бензинового двигуна під час динамічних стартів.

Тестовий автомобіль було оснащено 3,3-літровим 6-циліндровим двигуном з турбіною та MHEV-додатком. Його загальна потужність складає 284 к.с., що не дуже багато: менше ніж 100 сил з літра робочого об’єму. То ж двигун має бути не навантажений і це має позитивно вплинути на ресурс. До речі, кросовер Mazda CX-90 вже отримав бензиновий 3,3-літровий двигун потужністю 345 к.с. – тобто, тут є непоганий потенціал для нарощування потужності.

Двигун отримав позначення eSkyactivG, що цілком відповідає дійсності: він бензиновий та електрифікований. Шість циліндрів в ряд, робочий об’єм 3,3 літра, велика турбіна. До речі, 6-циліндрова версія отримує збільшені передні гальма: диски діаметром 347 мм проти 328 мм у 4-циліндрового автомобіля – це правильно з точки зору динамічного драйву. А ще така версія отримує додатковий MHEV-гібрид з невеличким акумулятором: за роботою системи M Hybrid Boost можна слідкувати на центральному дисплеї.

До речі, про дисплеї. Загалом можливості та структура меню центрального сенсорного дисплея вже знайомі по моделях Mazda3 та Mazda CX-30, але треба зауважити на вищий клас автомобіля.

Наприклад, маємо зростання розмірів екрана: тепер його діагональ складає 12,3 дюйма. Або, ще приклад, з’явилась система персоналізації, що запам’ятовує до 250 параметрів (положення сидіння та дзеркал, налаштування клімату і музики) для різноманітних водіїв: вона розпізнає їх за обличчям через вбудовану камеру.

А ось другий екран – це ще одна новинка саме автомобіля Mazda CX-60. Йдеться про повністю цифрову 12,3-дюймову панель приладів. Вона пропонує кілька режимів відображення, що залежать від обраного режиму руху: зазвичай по центру міститься спідометр, а справа/зліва додаткові індикатори.

Проте також можливе відображення цифрового компаса або автоматичне переведення дисплея у режим «помічників водія». Адже варто згадати комплекс систем I-ACTIVSENSE: контроль дистанції до автомобіля попереду та можливість гальмування, моніторинг рядності руху, слідкування за «сліпими зонами» дзеркал, контроль перехресного руху попереду/позаду та багато іншого.

Кросовер Mazda CX-60 пропонує два 12,3-дюймових дисплеї в салоні та багато систем допомоги водію – це передбачено для всіх комплектацій автомобіля. Проекція на лобове скло також передбачена для всіх комплектацій, а ось адаптивний «круїз» – вже для максимальних.

Вартість Mazda CX-60 та потенційні суперники

Кросовер Mazda CX-60 пропонується в Україні з двома бензиновими двигунами (2,5-літровим 192-сильним або 3,3-літровим 284-сильним), завжди буде 8-ступеневий «автомат» та повний привод, є вибір з трьох комплектацій. Загалом маємо чотири варіанти автомобіля.

Гаму відкриває версія Mazda CX-60 ExclusiveLine, що вже пропонує широкий перелік оснащення: LED-фари та система автоматичного перемикання дальнього світла, передні та задні датчики паркування, камера заднього огляду, сріблясті 20-дюймові легкосплавні колісні диски, шкіряне оздоблення сидінь, цифрова 12,3-дюйова панель приладів, мультимедійна система MAZDA CONNECT з сенсорним 12,3-дюймовим дисплеєм, двозонний «клімат», круїз-контроль, безключовий доступ та запуск двигуна, системи безпеки I-ACTIVSENSE та інше. Вартість Mazda CX-60 ExclusiveLine 2.5 192 8AT 4WD – від 1,8-1,86 млн грн або $47-49 тис. в залежності від умов постачання; вартість Mazda CX-60 ExclusiveLine 3.3 284 8AT 4WD – від 2,05-2,13 млн грн або $54-56 тис. в залежності від умов постачання.

Кроком вище є автомобіль Mazda CX-60 PremiumLine, де додано наступне: панорамний скляний дах-люк, система камер кругового огляду 360, шкіра NAPPA, електропривод регулювання положення керма, система персоналізації MAZDA, аудіо BOSE, адаптивний круїз-контроль та інше. Вартість Mazda CX-60 PremiumLine 2.5 192 8AT 4WD – від 2,01-2,085 млн грн або $53-55 тис. в залежності від умов постачання.

Максимальний варіант – це версія Mazda CX-60 PremiumSport, який вирізняється наступним: дзеркала та колісні диски чорного кольору, оздоблення «темний хром» на передньому крилі; плюс така версія завжди має 3,3-літровий двигун. Вартість Mazda CX-60 PremiumSport 3.3 284 8AT 4WD – від 2,32-2,405 млн грн або $61-63 тис. в залежності від умов постачання.

Ось з чого починається Mazda CX-60: інший передній бампер та решітка радіатора, чорна ставка на крилах та сіро-сріблясті диски, всередині відсутня вентиляція сидінь та адаптивний «круїз», проте присутня шкіра та пара 12,3-дюймових дисплеїв. Під капотом встановлено 2,5-літровий 4-циліндровий 192-сильний атмосферний двигун Skyactiv-G; але у будь-якому випадку маємо 8-ступеневий «автомат» та повний привод. А що суперники? Всіх конкурентів я розділив на три групи – і далі зрозумієте чому так.

Починаємо: поздовжнє розташування 4- або 6-цилинлрового двигуна, повний привод з акцентом на задні колеса, «драйверський» характер. Ну звісно, першим автомобілем-конкурентом згадується BMW X3: він пропонує більше вибір версій, відоме ім’я, вишукані манери. Проте у 6-цилиндрових версіях вийде дорожчим; хоча для конкуренції вистачить і топових 4-цилідровий версій – а вони вже порівняні за ціною. Цікавою альтернативою може бути Alfa Romeo Stelvio (гарно їде, проте рідкість у продажу) та Jaguar F-Pace (гарний ззовні та всередині, але дуже дорогий).

Наступною групою виступають Lexus NX та Volvo XC60: вони роблять ставку на простіше компонування з поперечно встановленими 4-циліндровими двигунами. Але завдяки цьому виграють у просторі салону. Крім того, автомобіль Lexus NX у якості переваги пропонує традиційно економічні гібридні версії, а ось Volvo XC60 приваблює матеріалами оздоблення та дорожніми манерами. Обидва автомобілі у порівняних комплектаціях вийдуть дорожче.

І ще третя група – це гібридні версії Peugeot 3008 Hybrid4 та DS 7 E-Tense. Так, вони менші за розміром. Проте вони пропонують більше потужності та ще й можуть дещо виграти у комплектації: масажні сидіння, «клімат» позаду. І все це за порівняні гроші.

Конкурентів чимало (деякі вже оновлені): BMW X3, Alfa Romeo Stelvio, Jaguar F-Pace, Lexus NX, Volvo XC60, Peugeot 3008 Hybrid4, DS 7 E-Tense та інші. Вони різні за технікою, пропонують різні сильні сторони; і точно вони всі не обіцяють Mazda CX-60 легкого життя.

Споживання палива Mazda CX-60 та утримування автомобіля

На диво, але великий 6-цилиндровий мотор споживає паливо на рівні маленького 4-цилиндрового: у мене по місту в середньому виходило 10,5-11 л на 100 км шляху. Мінімуми на пустих дорогах та за обережного стилю керування взагалі були 8-9 л на 100 км (це реальні подорожі відстанню 12-15 км), максимуми за динамічного стилю керування та/або з урахуванням заторів складали близько 13 л пального на 100 км шляху. На трасі за швидкості 80-90 км/год споживання палива – близько 6 л на 100 км, за швидкості 110-120 км/год рівень споживання пального зростав до 7,5 на 100 км шляху.

Загальна гарантія на автомобіль складає три роки або 100 тис. км пробігу – що настане раніше. Вартість періодичного сервісного обслуговування залежить від типу двигуна, пробігу та об’єму ТО, типу використаного моторного мастила, обраного дилера. Але для орієнтира, за ціною одного з київських дилерів: стандартне мінімальне ТО буде коштувати 4,7-5,8 тис. грн, розширене ТО буде коштувати 8-9,2 тис. грн. Інформація вказана станом на серпень 2023 року.

Безпека автомобіля Mazda CX-60

Кросовер Mazda CX-60 в краш-тестах EURO NCAP отримав максимальну 5-зіркову оцінку. Причому майже за всіма показниками проміжні оцінки рівномірно високі – маємо 88-91% від максимумів. Лише за роботу допоміжних систем оцінка становить 76% від максимально можливої, а також є зауваження щодо захисту тулуба та ніг водія під час фронтального удару.

Підсумки: новий кросовер Mazda CX-60 – це нова «зірка класу» та нова історія?

Відповідь на перше питання «на поточний момент – ні, поки що це не так». Але потенціал у цього автомобіля є: нове шасі, новий двигун, новий гібрид, нова трансмісія, нові системи. Тут дуже багато нового. Можливо саме через це автомобіль вийшов «трошки не досмаженим», що дещо дивує у випадку Mazda-перфекціоністів. Сподіваємось на проміжне оновлення, під час якого виправлять вищезгадані зауваження – і тоді Mazda CX-60 зможе справді засяяти яскраво та потужно, на рівень нової зірки класу. Ще раз: потенціал для цього є!

Відповідь на друге питання «так, це початок нової історії для Mazda». Як раз з урахуванням всього вищезгаданого про «дуже багато нового» та про наявний потенціал для майбутніх моделей Mazda середнього/великого класу. Пам’ятаєте початок Skyactiv-ери? Все складно, незрозуміло, дивно. Проте курс Mazda було визначено – й зрештою ця ера успішно тривала більше ніж 10 років. Зараз є відчуття, що компанія відкриває нову еру та новий розділ власної історії, який теж може тривати багато років. Просто ми ще стоїмо на його самому початку. Але з надією дивимось вперед.

Плюси:

+ Зовнішній дизайн – одночасно класичний та «свіжий», пізнаваний та новітній

+ Тяга та прискорення на ходу на рівні 3,3-літрової «шістки», а не звичних «чотирьох циліндрів»

+ Великий потенціал нової великої платформи – з точки зору технологій та інновацій

Мінуси:

– Вартість автомобіля, особливо у максимальних версіях

– Треба більше досконалості в налаштуваннях шасі та більше преміальності в салоні

Mazda CX-60 3.3 TURBO MHEV

Кузов, тип кросовер, 5 дверей, 5 місць
Габарити (Д х Ш х В) 4,75 x 1,89 x 1,68 м
Колісна база 2,87 м
Заявлений кліренс 180 мм
Об’єм багажника від 570 літри (5 місць) до 1726 літрів (2 місця)
Мінімальна споряджена маса 1848 кг
Двигун бензин турбо, R6 3,3 літра, MHEV-гібрид
Потужність (сумарна) 284 к.с. на 5000-6000 об/хв.
Крутний момент (сумарний) 450 Нм на 2000-3500 об/хв.
Питома потужність та момент 154 к.с. на 1 тону та 244 Нм на 1 тону
Тип приводу повний привод
Тип трансмісії 8-ступеневий «автомат»
Динаміка 0-100 км/год. 6,9 секунди
Максимальна швидкість 219 км/год.
Споживання палива, паспортний показник, місто 11 літрів на 100 км
Споживання палива, паспортний показник, траса 6,2 літра на 100 км
Мінімальна вартість від 1,8 млн грн або $47 тис.

Автомобіль надано – АВТО Інтернешнл

Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Фестиваль Coffee, Books & Vintage оголосив програму книжкового простору
УкраинФорм
2025-09-27T05:09:35Z
Шукала сліди предків: мати Сільвестра Сталлоне приїжджала в Одесу
Фокус
2025-09-27T01:06:35Z
На Рівненщині пройде фестиваль зброї та звитяги «Харалужні мечі»
УкраинФорм
2025-09-27T00:06:19Z
Зібрав особисте кладовище: Кіркоров оголосив про дивне рішення
GlavRed
2025-09-26T23:27:17Z
Не лише "Друзі": 10 найкращих серіалів усіх часів
24tv
2025-09-26T22:00:17Z
Де можна побачити одну з найперших визначних пам'яток архітектури в Одесі, яку ми могли втратити
24tv
2025-09-26T21:00:45Z
Козловський перевипустив свій хіт 2000-х «Знаєш»
GlavRed
2025-09-26T20:27:53Z
Декого просто не впізнати: як зараз виглядають актори культового серіалу "Гра престолів"
24tv
2025-09-26T20:27:06Z
Для затишних вихідних: 5 цікавих фільмів, які можна подивитися з дітьми
24tv
2025-09-26T19:33:09Z
Цифра вас шокує: яку пенсію нарахують жінці з мінімальною зарплатою та неповним стажем
24tv
2025-09-27T05:06:38Z
Зміни у сплаті ЄСВ: ФОП та самозайняті отримають пільгу за виконання двох умов
24tv
2025-09-27T05:06:29Z
В Україні подешевшав один з базових овочів
ZN UA
2025-09-27T05:03:28Z
Від сьогодні змінюються правила реєстрації податкових накладних
AgroPortal
2025-09-27T05:00:34Z
Зерновий ринок України стабілізувався: яка зараз ціна пшениці та кукурудзи
24tv
2025-09-27T04:06:04Z
Причина захмарних платіжок: що потрібно перевірити споживачам електроенергії
Знай
2025-09-27T04:06:01Z
Дефіцит продуктів у Вінницькій області: популярний фрукт росте в ціні через нестачу, з чим виникли проблемы
Политека
2025-09-27T03:30:29Z
Головні "пожирачі" електрики: які 7 приладів обходиться українцям найдорожче
Хвиля
2025-09-27T03:30:18Z
"Жовтень буде небезпечним": банкір попередив про стрибок курсу валют
GlavRed
2025-09-27T03:27:20Z
Чи можуть країни НАТО самостійно збивати російські літаки: інтерв'ю з ексречником Альянсу
24tv
2025-09-27T05:06:44Z
Зруйнований магазин і тисячі людей без світла: які наслідки удару по Запоріжжю
GlavRed
2025-09-27T04:57:54Z
Трамп просить Верховний суд скасувати громадянство за народженням для дітей іммігрантів
ГЛАВКОМ NET
2025-09-27T04:48:46Z
Франція та ще 11 країн оголосили про створення коаліції з фінансової підтримки адміністрації Палестини
УкраинФорм
2025-09-27T04:36:32Z
Британія вводить цифрові посвідчення для боротьби з нелегальною міграцією
УкраинФорм
2025-09-27T04:24:55Z
У сучасному світі гладіаторські бої замінили вибори, – Володимир Горковенко
Политека
2025-09-27T04:18:23Z
Нетаньяху: Визнання Палестини – це сигнал, що вбивство євреїв окупається
ГЛАВКОМ NET
2025-09-27T04:18:21Z
Чоловік пропагандистки Маргарити Симоньян Тигран Кеосаян помер, так і не вийшовши з коми
FaceNews
2025-09-27T04:18:09Z
Дві нові дати ймовірного закінчення війни: відомий астролог Влад Росс приголомшив термінами
TSN
2025-09-27T04:06:52Z
Викрадення $1,5 мільйона із держустанови США: поліція викрила розробника вебресурсів
УкраинФорм
2025-09-27T05:03:19Z
Нові друзі Оушена: зухвале пограбування ювелірної крамниці потрапило на камери
Фокус
2025-09-27T05:00:12Z
Під час масованої атаки на Вінничину росіяни уразили об'єкт енергетики та житловий будинок — ОВА
ZN UA
2025-09-27T04:48:39Z
На Вінниччині ворог атакував критичну інфраструктуру, рух потягів відновлено
УкраинФорм
2025-09-27T04:12:53Z
Вибухи у Запоріжжжі та Вінниччині: головні новини ночі 27 вересня 2025 року
TSN
2025-09-27T04:06:12Z
Розвіддрони над Закарпаттям: фахівець розповів, як їх помітили ще влітку
ZN UA
2025-09-27T03:57:57Z
"Я живий": чоловік після кількох днів відпустки прийшов на власний похорон
Фокус
2025-09-27T01:42:56Z
В Японії затримали трьох українців за стрім із зони відчуження біля Фукусіми
УкраинФорм
2025-09-27T01:12:51Z
На Тернопільщині ексдиректора та заввіділенням лікарні підозрюють у службовій недбалості та розтраті понад ₴1,6 млн
Украина Криминальная
2025-09-27T00:54:59Z
У Японії затримали трьох українців, які вели стрім поблизу Фукусіми
Комсомольская правда
2025-09-27T04:42:27Z
У Словаччині заборонили сурогатне материнство
УкраинФорм
2025-09-27T04:00:12Z
Повний перехід на електронні трудові книжки: коли він має відбутися
ZN UA
2025-09-27T03:42:10Z
Яке церковне свято у суботу, 27 вересня: чому сьогодні не можна ходити до лісу наодинці
24tv
2025-09-27T03:33:02Z
З Днем міста Хмельницький 2025: найщиріші привітання у картинках і словах
24tv
2025-09-27T03:03:42Z
Безкоштовне житло для ВПО у Дніпропетровській області: хто і як може отримати квартиру
Политека
2025-09-27T03:00:16Z
Іменини 27 вересня: хто сьогодні святкує День ангела
24tv
2025-09-27T02:33:06Z
"Великий рівень ескалації": офіцер ЗСУ розповів, як змінять ситуацію на фронті ракети Tomahawk
Фокус
2025-09-26T23:51:36Z
РФ допомагає Китаю готувати вторгнення на Тайвань – The Washington Post
ГЛАВКОМ NET
2025-09-26T22:45:28Z
Як зберегти слух: під час війни кількість звернень до ЛОР-лікарів зросла в рази
Комсомольская правда
2025-09-27T05:03:13Z
Нестача сну може провокувати невиліковну хворобу: що відомо
TSN
2025-09-27T04:48:15Z
Приховані сигнали: як долоні та нігті можуть попередити про хворобу печінки
TSN
2025-09-27T04:36:45Z
Дерматолог назвала три найчастіші причини випадіння волосся: як з цим боротися
Знай
2025-09-27T03:51:52Z
У Німеччині зафіксовано рекордну кількість випадків зараження сифілісом
ГЛАВКОМ NET
2025-09-27T01:06:53Z
Перші дози корейської вакцини проти грипу пройшли контроль якості в Україні
Хвиля
2025-09-26T23:30:06Z
Потребують регулярного догляду: як часто слід мити миски для їжі своїх улюбленців
24tv
2025-09-26T17:03:11Z
Секрет ідеальної скоринки: як перетворити звичайну картоплю на шедевральну страву
GlavRed
2025-09-26T16:27:10Z
Ось наскільки часто потрібно чистити килим: більшість людей робить це надто рідко
24tv
2025-09-26T14:18:17Z
Поліція Огайо конфіскувала потужний автомобіль Hellcat на 797 кінських сил і призначила йому зовсім іншу роль
Топ Жир
2025-09-27T01:21:27Z
Спалах пожежі в Urus спричинив термінові відкликання Lamborghini, Audi та Porsche
Топ Жир
2025-09-27T00:36:14Z
Тесла таємно врегулювала справу про смертельну аварію з автопілотом напередодні вердикту присяжних
Топ Жир
2025-09-26T23:51:39Z
Салон Subaru незабаром нагадуватиме громадський центр, а не автодилерський майданчик
Топ Жир
2025-09-26T23:21:38Z
Агресивна поведінка на дорогах посилюється, а кількість небезпечних перерізань зростає
Топ Жир
2025-09-26T22:36:45Z
Флагманський Lexus LX отримав додаткові спортивні елементи у версії 2026 року
Топ Жир
2025-09-26T22:06:38Z
Молодий електричний Defender від Land Rover може швидко втратити свою екологічну сутність
Топ Жир
2025-09-26T21:21:01Z
Subaru представила оновлений Solterra 2026 року зі збільшеним на 25% запасом ходу та незмінною ціною
Топ Жир
2025-09-26T20:36:06Z
Бак Парк Авеню з одним власником та лише 14 тисячами миль може бути найкращим з тих, що залишилися
Топ Жир
2025-09-26T19:51:29Z
Майже тисяча окупантів не повернеться додому: втрати ворога на 27 вересня
24tv
2025-09-27T05:12:59Z
Настає справжня осінь: якою буде погода в Україні на вихідних
24tv
2025-09-27T05:06:44Z
Окупанти на Херсонщині примусили дітей малювати портрет російського солдата
ГЛАВКОМ NET
2025-09-27T05:00:19Z
Нова система оплати проїзду у Рівному: про які важливі зміни повідомили містянам
Политека
2025-09-27T05:00:03Z
РФ масовано вдарила по Вінницькій області: влада повідомила про наслідки
TSN
2025-09-27T04:48:19Z
Змінила посаду в міськраді на службу в ЗСУ: в Бучанській громаді попрощалися з Іриною Кузнєцовою
24tv
2025-09-27T04:42:49Z
Підвищення тарифів на тепло у Львівській області: як зростуть ціни
Политека
2025-09-27T04:30:37Z
Російські безпілотники розбомбили магазин «АТБ» у Запоріжжі та залишили тисячі людей без світла. ФОТО
Новости Украины
2025-09-27T04:27:08Z
Росіяни за добу 519 разів били по Запорізькій області, є поранений
УкраинФорм
2025-09-27T04:18:56Z
Чим відрізняються дві дівчини, які читають книжку: тільки справжні розумники вгадають
GlavRed
2025-09-27T04:27:25Z
7 чудес України: де побачити найвеличніші місця нашої країни, в яких перехоплює подих
24tv
2025-09-27T03:54:27Z
Що зробити восени, щоб півонії зацвіли пишно навесні: покрокова інструкція
GlavRed
2025-09-27T03:27:56Z
Як правильно казати – "Дай Боже" чи "Дай Бог": можна використовувати лише один варіант
GlavRed
2025-09-27T03:27:45Z
Суперголоволомка: знайдіть 3 відмінності на картинці з бабусею на городі за 31 с
GlavRed
2025-09-27T03:27:02Z
Де в Україні розташована одна з найбільш мальовничих залізничних станцій – "Карпати"
24tv
2025-09-27T02:57:35Z
На когось чекає приємна несподіванка: гороскоп на 27 вересня для всіх знаків зодіаку
24tv
2025-09-27T02:03:40Z
На Закарпатті оголосили переможців конкурсу на найкращий туристичний сувенір
УкраинФорм
2025-09-27T01:36:27Z
У Барселоні відкриють вежу храму Саґрада Фамілія: чи зможуть туристи піднятися на неї
24tv
2025-09-26T20:09:30Z
У Дії перестануть працювати популярні послуги: чому та як довго будуть недоступні
InternetUA
2025-09-27T05:03:54Z
Магнітна буря 27 вересня: чого очікувати від сонячної активності
TSN
2025-09-27T04:48:05Z
З'явилася інформація про підготовку до випуску смартфона Samsung Galaxy A57
InternetUA
2025-09-27T04:00:33Z
У Китаї виявили доісторичне місто віком близько 6000 років
УкраинФорм
2025-09-27T03:39:38Z
Неймовірне відкриття: знайдено скарб візантійських часів із сотнею золотих монет
GlavRed
2025-09-27T03:27:51Z
Як правильно зберігати лаваш: секрет довгої свіжості продукту
GlavRed
2025-09-27T03:27:13Z
Нейроімплант від Neuralink вміє читати думки людини
InternetUA
2025-09-27T03:03:14Z
Google запустив в Україні підписку AI Plus із потужними ШІ-інструментами: що всередині
Хвиля
2025-09-27T02:30:37Z
Google DeepMind презентувала роботів нового покоління, здатних сортувати білизну та адаптуватися до складних завдань
InternetUA
2025-09-27T02:03:01Z
Чого чекати від збірної України на чемпіонаті світу-2025: прогноз експерта
24tv
2025-09-27T05:06:32Z
Брентфорд — Манчестер Юнайтед. Напередодні
Football.ua
2025-09-27T05:06:23Z
Атлетіко Мадрид — Реал Мадрид. Напередодні
Football.ua
2025-09-27T05:06:06Z
Зоря — Оболонь. Напередодні
Football.ua
2025-09-27T05:03:12Z
Непереможений боксер кинув виклик абсолютному чемпіону світу
24tv
2025-09-27T05:00:20Z
Шість років тому збірна України сенсаційно виграла чемпіонат світу: де зараз гравці тієї команди
24tv
2025-09-27T04:06:19Z
Жирона з Ванатом зіграла внічию у дербі з Еспаньйолом
Football.ua
2025-09-26T22:15:45Z
Баварія знищила Вердер
Football.ua
2025-09-26T21:45:07Z
Трубін очолив рейтинг найдорожчих голкіперів поза топ-лігами Європи
ГЛАВКОМ NET
2025-09-26T21:27:24Z