Споживачі можуть завжди вчасно та правильно передавати показники газового лічильника, але це не позбавляє ризику отримати неправильну платіжку. Що робити, якщо показники лічильника не враховуються під час виставлення рахунку, розповіли у "Нафтогазі".
Якщо показники лічильника були передані оператору ГРМ правильно і вчасно, але сума в платіжці відрізняється від обсягів споживання, тобто два варіанти вирішення проблеми. По-перше, звернеться в облгаз і попросити провести звірку, адже він міг припуститися помилки при передачі даних "Нафтогазу".
"Дані про показники надходять до Вашого оператора ГРМ, вони на ці показники формують обсяги і передають їх нам. Після цього постачальник нараховує суму до оплати за спожитий газ. Тому у разі невідповідності переданих показань рекомендуємо звернутися до місцевого оператора ГРМ (облгазу) для проведення звірки", - пояснили у компанії.
Також "Нафтогаз" пропонує другий варіант вирішення проблеми, який простіший – нікуди не звертатися та передати актуальні показники лічильника на наступний період.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" розповів, що робити, якщо оплата за газ зарахувалася на помилковий особовий рахунок: інструкція.