Українка поскаржилася на "ПриватБанк" через додаткову комісію, яку їй довелося заплатити після розрахунку карткою. Деталі вона розповіла на порталі "Мінфін".
Клієнтка "Привату" заявила, що після оплати послуг "Нової пошти" з її картки знялася додаткова комісія. При цьому вона розраховувалася власними, а не кредитними коштами.
"При оформленні "Універсальної" картки заявляють, що оплата товарів та послуг через банківські термінали провадиться без комісії. Однак при оплаті товару на Новій Пошті, крім вартості доставки та комісії у 417 грн за переказ платежу через Нову пошту, банк додатково списав 101.43грн комісії", – поскаржилася клієнтка.
Після звернення до банку українка дізналася, що наявність комісії залежить від налаштування термінала та іноді її справді можуть знімати. Також у "ПриватБанку" дали пораду потерпілій, щоб надалі не довелося переплачувати.
"На моє запитання, як мені дізнаватися, коли комісія при оплаті є, а якщо ні - представники банку мені порадили при кожній оплаті запитувати касира, як налаштований їх термінал, потім шукати актуальний файл з тарифами картки і розглядати, чи є комісія при цих налаштуваннях", - додала жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" заганяє підприємців у борги: безпідставно блокують гроші на рахунку.