MY.UAНовини
Закрите небо: коли в Україні можуть поновити цивільні авіарейси та чи здорожчають квитки
Закрите небо: коли в Україні можуть поновити цивільні авіарейси та чи здорожчають квитки

Закрите небо: коли в Україні можуть поновити цивільні авіарейси та чи здорожчають квитки

З 24 лютого 2022 року українське небо повністю закрите для цивільних літаків. За цей час уже кілька разів лунала ідея частково поновити рейси, попри воєнний стан.

То коли та за яких умов цивільні літаки зможуть відновити польоти в небі над Україною, чи буде попит на квитки та чи зросте їх вартість – далі в матеріалі.

Від Ужгорода до Львова: які пропозиції лунали

Ще влітку минулого року, на шостий місяць великої війни, з’явилася ідея запустити пасажирське сполучення через міжнародний аеропорт Ужгорода (Закарпатська область). Його особливістю є те, що літаки мають злітати та заходити на посадку через повітряний простір Словаччини.

В Закарпатській облраді , що “через місяць-другий у нас полетять борти”.

Ця тема знову виникла в медійному просторі після директора української авіакомпанії Air Ocean Airlines про готовність відновити польоти з Ужгорода, “якщо це буде визнано безпечним”. У коментарі ЗМІ директор авіаперевізника В’ячеслав Геріга заявив, що аеродром розташований впритул до кордону зі Словаччиною, а тому літак після зльоту одразу потраплятиме в повітряний простір країни-члена НАТО.

На заяву в Закарпатській ОВА, наголосивши, що про відкриття аеропорту Ужгород до завершення війни не може бути й мови, оскільки безпека людей вище за бізнес-інтереси.

Окрім Ужгорода, дискусії виникали й щодо аеропорту Львова. Ще у вересні 2022 року міністр інфраструктури Олександр Кубраков припустив, що він може першим відновити роботу, якщо будуть гарантії безпеки (за прикладом “зернового коридору”).

– Першим аеропортом ми розглядаємо Львівський аеропорт. Я сподіваюся, що, як це було з Чорноморською зерновою ініціативою, коли ми отримаємо гарантовану безпеку, гарантії насамперед від міжнародних партнерів, від ООН, ми розпочнемо, – Кубраков на 17-й щорічний зустрічі Ялтинської європейської стратегії (YES).

Він додав, що для відновлення роботи аеропортів в Україні технічно необхідно до двох тижнів, але практично це можна здійснити “лише за гарантованої безпеки”.

Аеропорт Львова. Фото: УНІАН

У травні нинішнього року про Львів заговорив глава МЗС Дмитро Кулеба. Він , що якби винищувачі F-16 вже “патрулювали українське небо, то принаймні аеропорт Львова можна було б спокійно відкривати і взагалі ні про що не турбуватися”. За словами міністра, йдеться про безпеку, і чи полетять авіакомпанії.

А в червні глава Львівської ОВА Максим Козицький , що міжнародний аеропорт Львів може відновити діяльність як гуманітарний коридор, “забезпечений Європейським Союзом”.

Перші рейси до кінця року: плани Ryanair

Минулого місяця до Києва прибула делегація ірландського лоукостера Ryanair. Це перша міжнародна авіакомпанія, керівники якої відвідали Україну з 24 лютого 2022.

Представники Ryanair оглянули стан міжнародного та представили план відновлення авіаперевезень в Україні. Один із варіантів – запустити рейси вже до кінця 2023 року, попри війну.

Деталі плану розкрив агентству Інтерфакс-Україна головний виконавчий директор Ryanair Майкл О’Лірі.

– Розглядаємо два плани: один, коли війна закінчиться і все відкриється в один чи два дні. І другий, найбільш вірогідний, згідно з яким ми можемо запланувати невелику кількість рейсів вже наприкінці цього року, – наголосив О’Лірі, посилаючись на досвід Ізраїлю, де, попри періодичні ракетні обстріли, цивільна авіація працює.

Він додав, що йдеться про “обмежену кількість рейсів до Києва і Львова”. О’Лірі зазначив, що столиця України “здається досить безпечною і досить добре захищеною”.

Однак спершу, за його словами, українська влада має переконати Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) та страхові компанії, що виконувати польоти безпечно, “що вони можуть захистити рейси, які прямують до Києва та Львова”.

Літаки в аеропорту Бориспіль. Фото: УНІАН

Саме EASA має визнати авіапростір безпечним, дати дозвіл на коридори польотів для конкретних маршрутів. Рішення агентства вплине і на позицію страхових компаній.

Майкл О’Лірі стверджував, що Міністерство відновлення України працює над тим, “щоб наприкінці цього року відновити деякі рейси до Києва та Львова”. Він заявив, що Україна працює “з експертами з Ізраїлю і їх досвідом”.

Загалом же у планах Ryanair на майбутнє:

  • Протягом шести тижнів після відкриття українського неба – запустити рейси з Києва до 20 – 25 європейських міст, зі Львова – до приблизно 10 міст, з Одеси – до 5 міст.
  • Основні міста, з яких планує розпочати компанія, – Варшава, Краків, Берлін, Франкфурт, Мілан, Рим, Лондон, Брюссель, Амстердам і Париж.
  • Забезпечити 5 млн пасажирів за перший рік після відкриття неба. Цю кількість хочуть наростити до 10 млн пасажирів протягом п’яти років.
  • Протягом першого року з 5 млн пасажирських місць – приблизно 20% продавати менш ніж за €20 (“за тарифами €10-14-19”). Але при цьому в компанії очікують від України зниження аеропортових зборів.

За словами О’Лірі, єдиний спосіб заповнити на початку місця – це “дуже низькі ціни на авіаквитки”.

– Літаки сідають щодня в Тель-Авіві, який знаходиться всього в 10 хвилинах їзди від Західного берега, звідки запускають ракети… Тому я не бачу причин, чому ми не можемо повернути рейси (в Україну, – Ред.) Питання лише в тому, чи повернемося ми з невеликою кількістю рейсів, чи йдеться про масштабне відкриття неба. Тобто чи переходимо ми до виконання великого плану, а саме 5 млн пасажирів за перший рік. Проте для цього потрібно припинення вогню, або перемога, або кінець війни, – заявив О’Лірі.

Ця заява створила справжню сенсацію в українському медіапросторі. Новина швидко поширилася в мережі.

Однак в українських органах влади більш стримані в оцінках.

Що кажуть в українських держорганах

Коментуючи візит керівництва Ryanair, віцепрем’єр з питань відновлення Олександр Кубраков утримався від гучних заяв. Він лише , що “відновлення польотів буде можливим, як тільки дозволить безпекова ситуація”, та не озвучував будь-які терміни.

У міністерстві уточнили, що інвестиційний план Ryanair передбачає повернення лоукостера до України “за низькими тарифами протягом 8 тижнів після відновлення повітряного простору”, що дозволить виконувати 600 рейсів щотижня. Крім того, Ryanair хотіла б запустити щоденні внутрішні рейси між Києвом, Львовом і Одесою.

Фото: Мінвідновлення

Ще до заяв Ryanair в державному підприємстві Украерорух , що повітряний простір “буде відкрито відразу та перемоги України”.

Таким чином у відомстві відреагували на про ймовірність відновлення цивільних авіарейсів в Україні лише з кінця 2029 року. В Украерорусі пояснили, що прогноз базується на поточних обставинах, а щойно війна завершиться – його оновлять.

Заступниця директора Украероруху Оксана Ожигова , що поки в повітряному просторі України не буде 100% безпеки, цивільна авіація не працюватиме.

Варто зазначити, що Європейське агентство авіаційної безпеки чітко як “зону активного конфлікту”, де закрито повітряний простір та заборонені авіарейси.

У , оприлюдненому 24 лютого 2022 року, згадуються “ризики для безпеки цивільних літаків” унаслідок “як навмисного націлювання, так і помилкової ідентифікації”.

EASA може переглянути рекомендації, якщо зміниться ситуація з безпекою в українському небі.

Позиція Повітряних сил ЗСУ

Заяву Ryanair коментував речник командування Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат. За його оцінкою, навряд чи скоро вдасться відкрити повітряний простір для цивільних літаків.

– Важко зрозуміти, як можна у стані війни взагалі проводити польоти. Ми мали зерновий коридор, з якого РФ вийшла одноосібно. Вони (авіакомпанії, – Ред.) що з Росією будуть домовлятися, щоб та не обстрілювала гуманітарні авіаційні коридори?.. Як у державі, що воює, страхуватимуть борти чи життя громадян, там, де літають над головою ракети, – перерахував проблемні питання Юрій Ігнат в ефірі телемарафону.

Він уточнив, що в Україні під час воєнного стану всі аеродроми є оперативними, а ворожі ракети та дрони долітають у будь-яку точку України.

Щодо можливості запуску цивільних авіарейсів із Ужгорода, де злітна смуга розташована на українській території, але в повітря літак здіймається фактично над Словаччиною, Ігнат пояснив, що ворог може вдарити по стоянці літаків, “говорячи, що там західна техніка зосереджена”.

За словами речника, брати за основу приклад Ізраїлю ми не можемо, оскільки це невелика за територією країна, і вона може повністю захистити свій повітряний простір. Україна ж велика держава за територією, а російські ракети летять звідусіль.

У такому ж ключі Юрій Ігнат раніше коментував і ймовірність відкриття аеропорту у Львові під час війни. Він наголошував, що коли РФ зрозуміє, що в Україні є функціонуючий аеродром, то “вбачатиме в ньому потенційну ціль”.

Речник додав, що в України наразі немає в достатній кількості таких систем ППО, як Patriot, IRIS-T, NASAMS, які можуть захистити від ворожих ракет, зокрема балістики.

Чи можливо відкрити небо під час війни: думка експертів

З приводу термінів поновлення цивільних авіарейсів Факти ICTV поспілкувалися з авіаційними експертами Кирилом Новіковим та Богданом Долінце.

Вони пояснили, що насамперед мають бути відповідні безпекові умови.

– Якщо безпекові органи говорять про те, що протягом бойових дій, активної фази війни це неможливо, очевидно, що це так. Чи можливе часткове відкриття, про яке багато хто говорить? На мою думку, це теж не відповідає дійсності. Ми всі бачимо, що ракета в будь-який момент може прилетіти в будь-яку точку України. В разі, якщо Україна і наші європейські партнери зможуть комплексно забезпечити гарантії безпеки в небі, тоді, можливо, з часом це відкриття відбудеться в окремих аеропортах, – наголосив Кирил Новіков.

Однак це все лише плани, доки агресор має військовий потенціал і здатен обстрілювати ракетами всю територію України.

Богдан Долінце зазначив, що на сьогодні немає факторів, які б свідчили про можливість зняття обмежень на польоти цивільної авіації. Тож рейси, швидше за все, не запустять або до завершення війни, “або до утворення якихось нових зовнішніх умов”.

– Якщо це буде якийсь формат, як, наприклад, із зерновою угодою, тоді можуть відкритися інші правові механізми, які б дозволили досягнути того рівня безпеки польотів, щоб хоча б частково відкривати повітряний простір. На сьогодні жодних сигналів про те, що він може бути відкритий у найближчій перспективі, немає, – розповів авіаексперт.

Через який час після завершення війни можуть поновити авіарейси

Як пояснив Кирил Новіков, частина українських аеропортів готові вже сьогодні відновлювати рейси. Йдеться про ті летовища, інфраструктура яких не постраждала під час війни.

Однак для запуску рейсів потрібно відновити багато процесів. EASA має проконтролювати виконання всіх норм, яким повинні відповідати українські аеропорти. Адже Україна є частиною європейського повітряного простору з точки зору безпеки польотів.

– Це все тривалий час. Я думаю, що на ті аеропорти, які не були пошкоджені, потрібно буде декілька місяців, до півроку. А ті, які були пошкоджені чи зруйновані, все залежатиме від швидкості їхньої відбудови. У випадку, наприклад, із Херсоном, де потрібно повністю будувати аеровокзальний комплекс заново, частково перебудовувати аеродром, на це піде, я думаю, не один рік, – розповів Новіков.

Експерт не виключає, що цивільні авіарейси можуть відновлювати поступово, починаючи з окремих аеропортів.

Богдан Долінце також вважає, що держорганам, які відповідають за авіацію, знадобиться певний час, що провести роботи в аеропортах.

Водночас і Украерорух, і деякі аеропорти, наприклад Бориспіль, заявляли про готовність відновити польоти одразу, коли це буде можливо. Вони мають необхідну кількість підготовленого персоналу, який періодично проходить навчання.

Авіаексперт також не виключає, що після зняття заборони “фактично в той же день якісь перші рейси будуть розпочаті”.

– І швидше за все це навіть буде якась із українських авіакомпаній, яка виконає перший післявоєнний рейс, – заявив Долінце.

Щодо перших маршрутів, за словами експерта, зараз складно спрогнозувати. Богдан Долінце вважає високою ймовірність, що один із перших рейсів або й перший “буде не стільки комерційним, скільки політичним” – у якусь із країн-партнерів, таку як Польща, США чи іншу.

Фото: Depositphotos

Гендиректор української авіакомпанії SkyUp Дмитро Сєроухов Економічній правді спрогнозував, що для повноцінного запуску цивільних авіаперевезень у довоєнних обсягах знадобляться кілька місяців.

– Тижні – для повноцінного відновлення діяльності, але один-два дні – для можливості почати випускати або приймати рейси… Потрібно буде кілька місяців, щоб повернулися перевізники й трафік, відновилася логістика до аеропортів, поновилися договори оренди, – заявив Сєроухов.

Він нагадав і про потребу страхового покриття перевезень, адже без нього “ти не маєш права літати”.

Чи зростуть ціни на квитки

Авіаексперти, з якими спілкувалися Факти ICTV, вважають, що варто очікувати на здорожчання квитків.

Як розповів Кирил Новіков, це загальноєвропейський тренд. Здорожчання квитків пов’язано з повільним відновленням авіаційної галузі після пандемії коронавірусу, втратою певної частини персоналу, коливанням цін на авіаційне паливо, страйками (наприклад, авіадиспетчерів).

– Є певні фактори, які за останні кілька років сприяли зростанню цін, і сьогодні вони тримаються на стабільно високому рівні навіть у галузі лоукостерів. І коли в Україні завершаться бойові дії, ми переможемо і відновимо польоти всередині країни та в Європу, то побачимо, що загальний тренд буде на те, що квитки в цілому будуть не такими дешевими, як до кінця 2021 року, – наголосив Новіков.

Згоден із цим і Богдан Долінце. За словами експерта, вартість авіаперевезень у перший період швидше за все буде дещо вищою, ніж до початку повномасштабної війни. В першу чергу через те, що українські компанії ще не встигли повною мірою відновитися після пандемії. Крім того, можуть бути переглянуті ставки аеропортових зборів: в їх структуру можуть лягти витрати на відновлення пошкодженої РФ інфраструктури.

– Ці всі витрати можуть лягти в майбутні тарифи аеропортових зборів, і, як наслідок, у вартість самих авіаквитків. Але протягом десь півроку, швидше за все, питання з цінами відрегулюється, і ціни десь будуть плюс-мінус встановлені на довоєнному рівні, – вважає Долінце.

Чи буде попит на рейси

Все залежить від того, в якому форматі відновлять цивільне авіасполучення, переконаний Богдан Долінце. Якщо це буде гіпотетичний запуск рейсів в обмеженому форматі – до закінчення війни, то “попит швидше за все буде відносно невисокий”. Частина громадян оцінюватиме ризики і обиратиме виліт з аеропортів за межами України.

– А якщо говорити про відкриття після завершення війни, то попит, швидше за все, буде навіть більший, ніж був до війни, – наголосив авіаексперт.

Богдан Долінце пояснив, що тут є низка факторів:

  • Спрацює так званий ефект відкладеного попиту. Тобто люди, які хотіли літати, але не могли собі цього дозволити в зв’язку з війною, не мали можливості виїхати з України (наприклад, військовозобов’язані чоловіки), захочуть скористатися рейсами.
  • Велика кількість українців вимушено виїхали за кордон через війну. Дехто з них може не повернутися, оскільки облаштував своє життя на новому місці. Такі люди створюватимуть майбутній попит на рейси. Адже вони будуть відвідувати рідних та знайомих в Україні, а ті, своєю чергою, літатимуть до них.

– У першу чергу мова йде , де найбільше українців: Польщу, Чехію і Німеччину. І моя особиста думка, що ці три країни після завершення війни стануть драйвером розвитку авіаційних перевезень в Україні. І не просто на декілька років, на десятки… Це створить досить потужний запит на майбутні перевезення, якого, наприклад, не існувало до війни, – розповів Богдан Долінце.

Кирил Новіков також вважає, що попит на квитки буде високим, адже “люди голодні до польотів”.

Водночас авіаексперт прогнозує і розвиток вантажної авіації в Україні після війни. За словами Новікова, цивільна авіація все-таки більше спрямована на соціальну складову – перевезення людей. А вантажна – генерує економічну вигоду.

Кирил Новіков впевнений, що після завершення війни в Україні з’являться “і безпілотні перевезення, і вантажні будуть більше розвиватися, і з’являться окремі вантажні аеропорти”. Тобто авіаційна галузь набуде іншого вигляду, ніж це було до повномасштабної війни.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Менше ніж у половині кімнат Лувру було відеоспостереження у 2024 році – звіт
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T02:00:39Z
Міс Всесвіт-2025: учасниця достроково покинула конкурс
GlavRed
2025-11-07T00:27:54Z
Знайшов дружині заміну: Роман Сасанчин "засвітив" обличчя нової дівчини
GlavRed
2025-11-06T23:27:52Z
Уперше в історії участі: українка стала Віцеміс Земля-2025
GlavRed
2025-11-06T22:27:30Z
"По чарочці": Остап Ступка висловився про свій алкоголізм
GlavRed
2025-11-06T20:27:50Z
Жінка-цукерочка: який зараз вигляд має вдова Миколи Мозгового
GlavRed
2025-11-06T20:27:05Z
Камалія попрощалася з донькою: що сталося
GlavRed
2025-11-06T19:27:01Z
Євробачення: Канада може стати новим учасником пісенного конкурсу
УкраинФорм
2025-11-06T19:21:32Z
MELOVIN розкрив шокуючу суму, яку вклав у створення свого нового альбому
GlavRed
2025-11-06T18:28:09Z
У Швеції через невідомі дрони призупинили роботу аеропорту: що відомо
InternetUA
2025-11-07T02:03:51Z
Акціонери Tesla схвалили премію для Маска у $1 трлн
ZN UA
2025-11-07T01:57:42Z
Волгоградський НПЗ призупинив роботу через атаку дронів – Reuters
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T01:48:34Z
Виплати при виході на пенсію: хто може отримати
Знай
2025-11-07T00:33:37Z
Внески від партнерів у межах PURL вже сягнули $2,82 мільярда - ОП
УкраинФорм
2025-11-06T23:24:04Z
У Швеції не виключають співфінансування угоди про продаж Україні Gripen
Европейская правда
2025-11-06T21:51:06Z
Удар акцизів по АЗС: як зміняться ціни на паливо і чи загрожує дефіцит
Хвиля
2025-11-06T20:30:31Z
Уряд скасував продовження пільг на імпорт електромобілів
360ua.news
2025-11-06T20:12:23Z
Дефіцит продуктів в Одеській області: до яких змін готуватися українцям
Политека
2025-11-06T20:00:18Z
Трамп вимагає виключити Південну Африку з G20
ZN UA
2025-11-07T02:09:02Z
Радбез ООН зняв санкції з президента Сирії Ахмеда аш-Шараа
УкраинФорм
2025-11-07T01:51:40Z
Bloomberg: Україна веде «позитивні» переговори зі США щодо ракет «Томагавк»
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T01:42:41Z
Показовий жест Трампа: ексочільник МЗС проаналізував візит постпреда США в НАТО до Києва
24tv
2025-11-07T01:39:22Z
РФ вербує іноземців на війну проти України в арабських країнах — розслідування
ZN UA
2025-11-07T01:36:29Z
Верховний суд США дозволив уряду позначати в паспортах тільки стать від народження
УкраинФорм
2025-11-07T01:09:53Z
Адміністрація Трампа анонсувала угоди з Boeing у Центральній Азії
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T01:06:13Z
Тривожна новина: чому зміна влади в Чехії важлива для України та до чого тут Орбан
24tv
2025-11-07T00:57:34Z
Генсек ООН на кліматичному саміті назвав «червону лінію» для людства
УкраинФорм
2025-11-07T00:57:19Z
ОГП оскаржить вирок, який виправдав окупанта у справі про мародерство на Київщині
УкраинФорм
2025-11-07T02:09:21Z
Росіяни вдарили по Запоріжжю дронами: постраждали багатоповерхівки та дитячий садок
Фокус
2025-11-07T01:30:01Z
У Сумах ворожий дрон поцілив по дорозі, пошкоджено авто
УкраинФорм
2025-11-07T00:24:59Z
Вбивство чиновника у Мексиці: стрільцем виявився 17-річний юнак
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T00:03:33Z
Внаслідок атаки росіян у Запоріжжі повилітали вікна в будинках і дитсадку – ОВА
Украинская правда
2025-11-06T23:51:10Z
Правоохоронці припинили стихійне блокування вулиці після того, як майже сотня мотоциклістів заповнила місто
Топ Жир
2025-11-06T23:42:29Z
"Людям забороняють виходити": у Дніпрі через атаку БПЛА зупинили потяг "Інтерсіті"
Фокус
2025-11-06T21:36:59Z
На Київщині п'яний чоловік «припаркувався» у магазині
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T21:30:31Z
Росіяни атакували дронами цивільні автівки на Харківщині, троє постраждалих
УкраинФорм
2025-11-06T20:57:16Z
Армійські корпуси Сухопутних військ розгортають систему «Імпульс»
InternetUA
2025-11-07T02:03:50Z
Термін запуску заводу з виробництва боєприпасів в Україні посунувся - глава Rheinmetall
УкраинФорм
2025-11-07T00:18:32Z
Критично важливі підприємства ОПК визначають за новими критеріями: Міноборони роз’яснило, що змінилося
УкраинФорм
2025-11-07T00:00:22Z
Армія Азербайджану переходить на стандарти НАТО – Алієв
Украинская правда
2025-11-06T23:51:07Z
Рейси до аеропорту Брюсселя скасован через спостереження дронів
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T23:45:26Z
Дрони, які не бояться РЕБ: в Армія+ запустили унікальний курс навчання
Хвиля
2025-11-06T23:30:40Z
Компенсація за оренду житла: що змінилось у програмі для ветеранів
Хвиля
2025-11-06T22:30:54Z
7 листопада: яке сьогодні свято, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T22:03:26Z
В Україні створять хаб оборонних інновацій спільно зі Швецією
Европейская правда
2025-11-06T21:57:22Z
Додаткова відпустка: чи можуть її продовжити у разі хвороби дитини
ZN UA
2025-11-06T23:24:37Z
Конкурент Neuralink залучив $200 мільйонів на розробку безопераційних мозкових імплантів
УкраинФорм
2025-11-06T17:00:30Z
Під час війни на цукровий діабет другого типу стали хворіти люди, молодші 45 років - лікарка
УкраинФорм
2025-11-06T16:42:35Z
В Україні відкрився міжнародний центр протезування
УкраинФорм
2025-11-06T16:42:33Z
Не хотів працювати вночі: медбрат вбив 10 пацієнтів і отримав довічне
Фокус
2025-11-06T16:00:38Z
В Україну надійшло майже 123 тисячі доз вакцини проти гепатиту B для дітей
УкраинФорм
2025-11-06T14:51:22Z
Учені пов’язали погіршення пам’яті із жиром на талії
TSN
2025-11-06T11:36:29Z
У Греції лікарі страйкуватимуть дві доби
Европейская правда
2025-11-06T08:09:49Z
Між поколіннями зростає дистанція, люди дедалі більше страждають від самотності – дослідження
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T02:00:37Z
Пентхаус за 30 мільйонів доларів від Pagani включає гіперкар, який неможливо придбати за гроші
Топ Жир
2025-11-07T01:57:33Z
Нові автосалони Ford створені, щоб ви забули про сам процес купівлі автомобіля
Топ Жир
2025-11-07T00:12:28Z
Найпопулярніший електричний пікап у США може припинити існування до кінця року
Топ Жир
2025-11-06T22:27:26Z
General Motors може приготувати ще один сюрприз із заднім приводом
Топ Жир
2025-11-06T21:42:00Z
Новий BMW i4 M60 прискорюється на півсекунди швидше за M3
Топ Жир
2025-11-06T20:57:15Z
Porsche Macan отримує новий двигун від Audi та кардинальні зміни
Топ Жир
2025-11-06T20:12:58Z
Трансмісія цього не прощає: які звички водіїв непомітно «вбивають» коробку
GlavRed
2025-11-06T19:27:24Z
Розкриті таємниці невдалої моделі Jaguar XJ
Топ Жир
2025-11-06T19:12:24Z
Toyota натякає на четверту модель GR для американського ринку
Топ Жир
2025-11-06T18:33:16Z
Тіктокер з Одещини сів на п’ять років за поширення відео бойової роботи ЗСУ
УкраинФорм
2025-11-07T01:39:41Z
На евакуацію погоджуються менш як третина одиноких маломобільних жителів Донеччини - ОВА
УкраинФорм
2025-11-07T00:48:16Z
Напруга на фронті зросла: Генштаб розповів про останні події
GlavRed
2025-11-07T00:27:42Z
Окупанти атакували Чугуїв: постраждали підприємство та навчальний заклад
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T00:18:55Z
Вибиті вікна в багатоповерхівках та дитсадку: росіяни атакували Запоріжжя
TSN
2025-11-07T00:18:50Z
Підрозділ ГУР показав шлях російського окупанта в полон — відео з його власного телефона
ZN UA
2025-11-06T23:15:41Z
"Не шкодує резерви": РФ намагається пришвидшитись на Покровському відтинку, — DeepState
Фокус
2025-11-06T23:15:18Z
Київ — повітряна тривога: загроза застосування балістики
TSN
2025-11-06T23:03:38Z
Війна, день 1352. Довічне ув'язнення для російського окупанта, атака на Волгоградський НПЗ
Football.ua
2025-11-06T23:00:40Z
Грошове дерево цвістиме цілий рік: секретна підгодівля для всіх рослин
GlavRed
2025-11-07T01:27:55Z
День ангела 7 листопада: кого та як вітати з іменинами
TSN
2025-11-06T22:36:50Z
Не в столиці і не у великому місті: де сховалася найдовша вулиця України
GlavRed
2025-11-06T22:27:26Z
Весною зацвітуть як ні в кого іншого: коли найкраще висаджувати тюльпани
24tv
2025-11-06T21:48:58Z
Сезон вже почався: печемо легкий пиріг з мандаринами, від смаку якого запаморочиться в голові
24tv
2025-11-06T21:39:26Z
Експерт з подорожей об'їздив 26 локацій і назвав ідеальне місце для відпочинку
24tv
2025-11-06T21:18:22Z
Замість Біг-Бена та Оксфорд-стріт: куди піти, щоб побачити справжній Лондон
24tv
2025-11-06T20:24:28Z
Чим почистити килим від бруду: копійчані методи, які виведуть будь-які плями
24tv
2025-11-06T20:15:35Z
Не лише Відень і Зальцбург: топ місця в Австрії, які варто побачити
Фокус
2025-11-06T20:12:06Z
Чому важливо вибирати чохли від перевірених брендів для вашого Samsung
GameWay
2025-11-07T13:01:00Z
Учені б'ють на сполох: сумний прогноз неминучого глобального потепління
GlavRed
2025-11-07T01:51:40Z
Для подолання наслідків екоциду Чорного моря потрібні нові природоохоронні акваторії - науковець
УкраинФорм
2025-11-07T01:33:50Z
Ретроградний Меркурій вдарить по чотирьох знаках зодіаку - кого чекають труднощі
GlavRed
2025-11-07T01:27:25Z
OpenAI перевищила мільйон комерційних користувачів
InternetUA
2025-11-07T00:33:42Z
Square Enix передасть контроль за якістю ігор штучному інтелекту
InternetUA
2025-11-06T23:10:23Z
Американські розробники представили новий автономний морський дрон Romulus
InternetUA
2025-11-06T22:03:05Z
Rockstar Games офіційно перенесла вихід Grand Theft Auto 6
24tv
2025-11-06T21:45:24Z
Розкрито реальний час роботи iPhone 17
InternetUA
2025-11-06T20:33:20Z
Асист Довбика та гегемонія данців. Чим запам'ятався четвертий раунд Ліги Європи?
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T01:15:40Z
Максимальний результат для України. Усі результати Ліги конференцій за 6 листопада
ГЛАВКОМ NET
2025-11-07T00:06:57Z
«Динамо» з розгромом здобуло першу перемогу в Лізі конференцій
ГЛАВКОМ NET
2025-11-06T23:27:44Z
Феєрія Динамо і божевільна кінцівка у Македонії — євровечір у Лізі Конференцій
Football.ua
2025-11-06T23:18:59Z
Ліга Європи УЄФА: "Рома" з асистом Довбика перемогла "Рейнджерс"
УкраинФорм
2025-11-06T23:09:28Z
Українці в єврокубках: Довбик зробив асист за "Рому", Романчук приніс перемогу румунам
ZN UA
2025-11-06T22:48:31Z
Ліга Європи: Рома і Астон Вілла беруть очки, ПАОК нищить суперника
Football.ua
2025-11-06T22:42:18Z
Джонатан Девід визнаний найкращим гравцем КОНКАКАФ сезону-2024/25
Football.ua
2025-11-06T22:30:11Z
Динамо у феєричному матчі з шістьма голами розгромило Зрінськи у Лізі конференцій
24tv
2025-11-06T22:03:10Z