MY.UAНовини
Закрите небо: коли в Україні можуть поновити цивільні авіарейси та чи здорожчають квитки
Закрите небо: коли в Україні можуть поновити цивільні авіарейси та чи здорожчають квитки

Закрите небо: коли в Україні можуть поновити цивільні авіарейси та чи здорожчають квитки

З 24 лютого 2022 року українське небо повністю закрите для цивільних літаків. За цей час уже кілька разів лунала ідея частково поновити рейси, попри воєнний стан.

То коли та за яких умов цивільні літаки зможуть відновити польоти в небі над Україною, чи буде попит на квитки та чи зросте їх вартість – далі в матеріалі.

Від Ужгорода до Львова: які пропозиції лунали

Ще влітку минулого року, на шостий місяць великої війни, з’явилася ідея запустити пасажирське сполучення через міжнародний аеропорт Ужгорода (Закарпатська область). Його особливістю є те, що літаки мають злітати та заходити на посадку через повітряний простір Словаччини.

В Закарпатській облраді , що “через місяць-другий у нас полетять борти”.

Ця тема знову виникла в медійному просторі після директора української авіакомпанії Air Ocean Airlines про готовність відновити польоти з Ужгорода, “якщо це буде визнано безпечним”. У коментарі ЗМІ директор авіаперевізника В’ячеслав Геріга заявив, що аеродром розташований впритул до кордону зі Словаччиною, а тому літак після зльоту одразу потраплятиме в повітряний простір країни-члена НАТО.

На заяву в Закарпатській ОВА, наголосивши, що про відкриття аеропорту Ужгород до завершення війни не може бути й мови, оскільки безпека людей вище за бізнес-інтереси.

Окрім Ужгорода, дискусії виникали й щодо аеропорту Львова. Ще у вересні 2022 року міністр інфраструктури Олександр Кубраков припустив, що він може першим відновити роботу, якщо будуть гарантії безпеки (за прикладом “зернового коридору”).

– Першим аеропортом ми розглядаємо Львівський аеропорт. Я сподіваюся, що, як це було з Чорноморською зерновою ініціативою, коли ми отримаємо гарантовану безпеку, гарантії насамперед від міжнародних партнерів, від ООН, ми розпочнемо, – Кубраков на 17-й щорічний зустрічі Ялтинської європейської стратегії (YES).

Він додав, що для відновлення роботи аеропортів в Україні технічно необхідно до двох тижнів, але практично це можна здійснити “лише за гарантованої безпеки”.

Аеропорт Львова. Фото: УНІАН

У травні нинішнього року про Львів заговорив глава МЗС Дмитро Кулеба. Він , що якби винищувачі F-16 вже “патрулювали українське небо, то принаймні аеропорт Львова можна було б спокійно відкривати і взагалі ні про що не турбуватися”. За словами міністра, йдеться про безпеку, і чи полетять авіакомпанії.

А в червні глава Львівської ОВА Максим Козицький , що міжнародний аеропорт Львів може відновити діяльність як гуманітарний коридор, “забезпечений Європейським Союзом”.

Перші рейси до кінця року: плани Ryanair

Минулого місяця до Києва прибула делегація ірландського лоукостера Ryanair. Це перша міжнародна авіакомпанія, керівники якої відвідали Україну з 24 лютого 2022.

Представники Ryanair оглянули стан міжнародного та представили план відновлення авіаперевезень в Україні. Один із варіантів – запустити рейси вже до кінця 2023 року, попри війну.

Деталі плану розкрив агентству Інтерфакс-Україна головний виконавчий директор Ryanair Майкл О’Лірі.

– Розглядаємо два плани: один, коли війна закінчиться і все відкриється в один чи два дні. І другий, найбільш вірогідний, згідно з яким ми можемо запланувати невелику кількість рейсів вже наприкінці цього року, – наголосив О’Лірі, посилаючись на досвід Ізраїлю, де, попри періодичні ракетні обстріли, цивільна авіація працює.

Він додав, що йдеться про “обмежену кількість рейсів до Києва і Львова”. О’Лірі зазначив, що столиця України “здається досить безпечною і досить добре захищеною”.

Однак спершу, за його словами, українська влада має переконати Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) та страхові компанії, що виконувати польоти безпечно, “що вони можуть захистити рейси, які прямують до Києва та Львова”.

Літаки в аеропорту Бориспіль. Фото: УНІАН

Саме EASA має визнати авіапростір безпечним, дати дозвіл на коридори польотів для конкретних маршрутів. Рішення агентства вплине і на позицію страхових компаній.

Майкл О’Лірі стверджував, що Міністерство відновлення України працює над тим, “щоб наприкінці цього року відновити деякі рейси до Києва та Львова”. Він заявив, що Україна працює “з експертами з Ізраїлю і їх досвідом”.

Загалом же у планах Ryanair на майбутнє:

  • Протягом шести тижнів після відкриття українського неба – запустити рейси з Києва до 20 – 25 європейських міст, зі Львова – до приблизно 10 міст, з Одеси – до 5 міст.
  • Основні міста, з яких планує розпочати компанія, – Варшава, Краків, Берлін, Франкфурт, Мілан, Рим, Лондон, Брюссель, Амстердам і Париж.
  • Забезпечити 5 млн пасажирів за перший рік після відкриття неба. Цю кількість хочуть наростити до 10 млн пасажирів протягом п’яти років.
  • Протягом першого року з 5 млн пасажирських місць – приблизно 20% продавати менш ніж за €20 (“за тарифами €10-14-19”). Але при цьому в компанії очікують від України зниження аеропортових зборів.

За словами О’Лірі, єдиний спосіб заповнити на початку місця – це “дуже низькі ціни на авіаквитки”.

– Літаки сідають щодня в Тель-Авіві, який знаходиться всього в 10 хвилинах їзди від Західного берега, звідки запускають ракети… Тому я не бачу причин, чому ми не можемо повернути рейси (в Україну, – Ред.) Питання лише в тому, чи повернемося ми з невеликою кількістю рейсів, чи йдеться про масштабне відкриття неба. Тобто чи переходимо ми до виконання великого плану, а саме 5 млн пасажирів за перший рік. Проте для цього потрібно припинення вогню, або перемога, або кінець війни, – заявив О’Лірі.

Ця заява створила справжню сенсацію в українському медіапросторі. Новина швидко поширилася в мережі.

Однак в українських органах влади більш стримані в оцінках.

Що кажуть в українських держорганах

Коментуючи візит керівництва Ryanair, віцепрем’єр з питань відновлення Олександр Кубраков утримався від гучних заяв. Він лише , що “відновлення польотів буде можливим, як тільки дозволить безпекова ситуація”, та не озвучував будь-які терміни.

У міністерстві уточнили, що інвестиційний план Ryanair передбачає повернення лоукостера до України “за низькими тарифами протягом 8 тижнів після відновлення повітряного простору”, що дозволить виконувати 600 рейсів щотижня. Крім того, Ryanair хотіла б запустити щоденні внутрішні рейси між Києвом, Львовом і Одесою.

Фото: Мінвідновлення

Ще до заяв Ryanair в державному підприємстві Украерорух , що повітряний простір “буде відкрито відразу та перемоги України”.

Таким чином у відомстві відреагували на про ймовірність відновлення цивільних авіарейсів в Україні лише з кінця 2029 року. В Украерорусі пояснили, що прогноз базується на поточних обставинах, а щойно війна завершиться – його оновлять.

Заступниця директора Украероруху Оксана Ожигова , що поки в повітряному просторі України не буде 100% безпеки, цивільна авіація не працюватиме.

Варто зазначити, що Європейське агентство авіаційної безпеки чітко як “зону активного конфлікту”, де закрито повітряний простір та заборонені авіарейси.

У , оприлюдненому 24 лютого 2022 року, згадуються “ризики для безпеки цивільних літаків” унаслідок “як навмисного націлювання, так і помилкової ідентифікації”.

EASA може переглянути рекомендації, якщо зміниться ситуація з безпекою в українському небі.

Позиція Повітряних сил ЗСУ

Заяву Ryanair коментував речник командування Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат. За його оцінкою, навряд чи скоро вдасться відкрити повітряний простір для цивільних літаків.

– Важко зрозуміти, як можна у стані війни взагалі проводити польоти. Ми мали зерновий коридор, з якого РФ вийшла одноосібно. Вони (авіакомпанії, – Ред.) що з Росією будуть домовлятися, щоб та не обстрілювала гуманітарні авіаційні коридори?.. Як у державі, що воює, страхуватимуть борти чи життя громадян, там, де літають над головою ракети, – перерахував проблемні питання Юрій Ігнат в ефірі телемарафону.

Він уточнив, що в Україні під час воєнного стану всі аеродроми є оперативними, а ворожі ракети та дрони долітають у будь-яку точку України.

Щодо можливості запуску цивільних авіарейсів із Ужгорода, де злітна смуга розташована на українській території, але в повітря літак здіймається фактично над Словаччиною, Ігнат пояснив, що ворог може вдарити по стоянці літаків, “говорячи, що там західна техніка зосереджена”.

За словами речника, брати за основу приклад Ізраїлю ми не можемо, оскільки це невелика за територією країна, і вона може повністю захистити свій повітряний простір. Україна ж велика держава за територією, а російські ракети летять звідусіль.

У такому ж ключі Юрій Ігнат раніше коментував і ймовірність відкриття аеропорту у Львові під час війни. Він наголошував, що коли РФ зрозуміє, що в Україні є функціонуючий аеродром, то “вбачатиме в ньому потенційну ціль”.

Речник додав, що в України наразі немає в достатній кількості таких систем ППО, як Patriot, IRIS-T, NASAMS, які можуть захистити від ворожих ракет, зокрема балістики.

Чи можливо відкрити небо під час війни: думка експертів

З приводу термінів поновлення цивільних авіарейсів Факти ICTV поспілкувалися з авіаційними експертами Кирилом Новіковим та Богданом Долінце.

Вони пояснили, що насамперед мають бути відповідні безпекові умови.

– Якщо безпекові органи говорять про те, що протягом бойових дій, активної фази війни це неможливо, очевидно, що це так. Чи можливе часткове відкриття, про яке багато хто говорить? На мою думку, це теж не відповідає дійсності. Ми всі бачимо, що ракета в будь-який момент може прилетіти в будь-яку точку України. В разі, якщо Україна і наші європейські партнери зможуть комплексно забезпечити гарантії безпеки в небі, тоді, можливо, з часом це відкриття відбудеться в окремих аеропортах, – наголосив Кирил Новіков.

Однак це все лише плани, доки агресор має військовий потенціал і здатен обстрілювати ракетами всю територію України.

Богдан Долінце зазначив, що на сьогодні немає факторів, які б свідчили про можливість зняття обмежень на польоти цивільної авіації. Тож рейси, швидше за все, не запустять або до завершення війни, “або до утворення якихось нових зовнішніх умов”.

– Якщо це буде якийсь формат, як, наприклад, із зерновою угодою, тоді можуть відкритися інші правові механізми, які б дозволили досягнути того рівня безпеки польотів, щоб хоча б частково відкривати повітряний простір. На сьогодні жодних сигналів про те, що він може бути відкритий у найближчій перспективі, немає, – розповів авіаексперт.

Через який час після завершення війни можуть поновити авіарейси

Як пояснив Кирил Новіков, частина українських аеропортів готові вже сьогодні відновлювати рейси. Йдеться про ті летовища, інфраструктура яких не постраждала під час війни.

Однак для запуску рейсів потрібно відновити багато процесів. EASA має проконтролювати виконання всіх норм, яким повинні відповідати українські аеропорти. Адже Україна є частиною європейського повітряного простору з точки зору безпеки польотів.

– Це все тривалий час. Я думаю, що на ті аеропорти, які не були пошкоджені, потрібно буде декілька місяців, до півроку. А ті, які були пошкоджені чи зруйновані, все залежатиме від швидкості їхньої відбудови. У випадку, наприклад, із Херсоном, де потрібно повністю будувати аеровокзальний комплекс заново, частково перебудовувати аеродром, на це піде, я думаю, не один рік, – розповів Новіков.

Експерт не виключає, що цивільні авіарейси можуть відновлювати поступово, починаючи з окремих аеропортів.

Богдан Долінце також вважає, що держорганам, які відповідають за авіацію, знадобиться певний час, що провести роботи в аеропортах.

Водночас і Украерорух, і деякі аеропорти, наприклад Бориспіль, заявляли про готовність відновити польоти одразу, коли це буде можливо. Вони мають необхідну кількість підготовленого персоналу, який періодично проходить навчання.

Авіаексперт також не виключає, що після зняття заборони “фактично в той же день якісь перші рейси будуть розпочаті”.

– І швидше за все це навіть буде якась із українських авіакомпаній, яка виконає перший післявоєнний рейс, – заявив Долінце.

Щодо перших маршрутів, за словами експерта, зараз складно спрогнозувати. Богдан Долінце вважає високою ймовірність, що один із перших рейсів або й перший “буде не стільки комерційним, скільки політичним” – у якусь із країн-партнерів, таку як Польща, США чи іншу.

Фото: Depositphotos

Гендиректор української авіакомпанії SkyUp Дмитро Сєроухов Економічній правді спрогнозував, що для повноцінного запуску цивільних авіаперевезень у довоєнних обсягах знадобляться кілька місяців.

– Тижні – для повноцінного відновлення діяльності, але один-два дні – для можливості почати випускати або приймати рейси… Потрібно буде кілька місяців, щоб повернулися перевізники й трафік, відновилася логістика до аеропортів, поновилися договори оренди, – заявив Сєроухов.

Він нагадав і про потребу страхового покриття перевезень, адже без нього “ти не маєш права літати”.

Чи зростуть ціни на квитки

Авіаексперти, з якими спілкувалися Факти ICTV, вважають, що варто очікувати на здорожчання квитків.

Як розповів Кирил Новіков, це загальноєвропейський тренд. Здорожчання квитків пов’язано з повільним відновленням авіаційної галузі після пандемії коронавірусу, втратою певної частини персоналу, коливанням цін на авіаційне паливо, страйками (наприклад, авіадиспетчерів).

– Є певні фактори, які за останні кілька років сприяли зростанню цін, і сьогодні вони тримаються на стабільно високому рівні навіть у галузі лоукостерів. І коли в Україні завершаться бойові дії, ми переможемо і відновимо польоти всередині країни та в Європу, то побачимо, що загальний тренд буде на те, що квитки в цілому будуть не такими дешевими, як до кінця 2021 року, – наголосив Новіков.

Згоден із цим і Богдан Долінце. За словами експерта, вартість авіаперевезень у перший період швидше за все буде дещо вищою, ніж до початку повномасштабної війни. В першу чергу через те, що українські компанії ще не встигли повною мірою відновитися після пандемії. Крім того, можуть бути переглянуті ставки аеропортових зборів: в їх структуру можуть лягти витрати на відновлення пошкодженої РФ інфраструктури.

– Ці всі витрати можуть лягти в майбутні тарифи аеропортових зборів, і, як наслідок, у вартість самих авіаквитків. Але протягом десь півроку, швидше за все, питання з цінами відрегулюється, і ціни десь будуть плюс-мінус встановлені на довоєнному рівні, – вважає Долінце.

Чи буде попит на рейси

Все залежить від того, в якому форматі відновлять цивільне авіасполучення, переконаний Богдан Долінце. Якщо це буде гіпотетичний запуск рейсів в обмеженому форматі – до закінчення війни, то “попит швидше за все буде відносно невисокий”. Частина громадян оцінюватиме ризики і обиратиме виліт з аеропортів за межами України.

– А якщо говорити про відкриття після завершення війни, то попит, швидше за все, буде навіть більший, ніж був до війни, – наголосив авіаексперт.

Богдан Долінце пояснив, що тут є низка факторів:

  • Спрацює так званий ефект відкладеного попиту. Тобто люди, які хотіли літати, але не могли собі цього дозволити в зв’язку з війною, не мали можливості виїхати з України (наприклад, військовозобов’язані чоловіки), захочуть скористатися рейсами.
  • Велика кількість українців вимушено виїхали за кордон через війну. Дехто з них може не повернутися, оскільки облаштував своє життя на новому місці. Такі люди створюватимуть майбутній попит на рейси. Адже вони будуть відвідувати рідних та знайомих в Україні, а ті, своєю чергою, літатимуть до них.

– У першу чергу мова йде , де найбільше українців: Польщу, Чехію і Німеччину. І моя особиста думка, що ці три країни після завершення війни стануть драйвером розвитку авіаційних перевезень в Україні. І не просто на декілька років, на десятки… Це створить досить потужний запит на майбутні перевезення, якого, наприклад, не існувало до війни, – розповів Богдан Долінце.

Кирил Новіков також вважає, що попит на квитки буде високим, адже “люди голодні до польотів”.

Водночас авіаексперт прогнозує і розвиток вантажної авіації в Україні після війни. За словами Новікова, цивільна авіація все-таки більше спрямована на соціальну складову – перевезення людей. А вантажна – генерує економічну вигоду.

Кирил Новіков впевнений, що після завершення війни в Україні з’являться “і безпілотні перевезення, і вантажні будуть більше розвиватися, і з’являться окремі вантажні аеропорти”. Тобто авіаційна галузь набуде іншого вигляду, ніж це було до повномасштабної війни.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
В Украину 31 января придет сильная магнитная буря: как ее пережить
Фокус
2025-01-31T08:45:38Z
В 30 раз больше Млечного Пути: обнаружена галактика, которую астрономы не могут объяснить
Фокус
2025-01-31T08:45:03Z
NASA показало странные особенности на Марсе, которые не похожи ни на что на Земле
Фокус
2025-01-31T07:57:07Z
На Марсе обнаружены странные изменения климата: могла ли выжить там жизнь
Фокус
2025-01-31T07:06:50Z
В Украине – магнитная буря: какая ее мощность
TSN
2025-01-31T05:36:27Z
Полет фантазии начался: ПК-версия Hogwarts Legacy получила поддержку модов
GameMag
2025-01-30T23:06:52Z
Искусственный интеллект назвал 10 паролей, которые хакеры взламывают в минуту
Comments UA
2025-01-30T23:06:11Z
В Украине заблокировано более 80 сайтов с фильмами: список
Comments UA
2025-01-30T22:33:48Z
Kingdom Come: Deliverance II отлично оптимизирована под Steam Deck — видео
GameMag
2025-01-30T22:33:28Z
Английский язык для продолжающих: как закрепить знания и достичь дальнейшего прогресса
InternetUA
2025-01-31T08:25:59Z
Как выбирать кофе в магазине: украинцам дали полезные советы/Каждая страна имеет свой уникальный вкус
Апостроф
2025-01-31T08:24:14Z
Какие растения лучше сажать возле моркови, чтобы получить втрое больший урожай
TSN
2025-01-31T08:18:14Z
Единственный знак зодиака, который находится под особым покровительством ангелов
TSN
2025-01-31T07:51:40Z
Какие виды сливочного масла и где применяется каждое из них
Знай
2025-01-31T07:21:27Z
Не хуже, чем пицца: такой луковый пирог удивит своим вкусом
Telegraf
2025-01-31T07:12:05Z
Как жесткая вода портит сантехнику и стекло и что с этим делать
Знай
2025-01-31T04:51:19Z
Не котлетами едиными: какое еще вкусное блюдо приготовить из фарша
Telegraf
2025-01-31T04:15:48Z
Наиболее неверные: владельцы этих 6 имен часто изменяют партнерам
Telegraf
2025-01-31T00:36:06Z
Бывшая стюардесса рассказала, как выжить в авиакатастрофе: это может спасти жизнь
Comments UA
2025-01-31T08:51:46Z
Взрывы в Хмельницкой области: какие последствия атаки беспилотников
TSN
2025-01-31T08:36:10Z
В Чернигове произошли взрывы: что известно
TSN
2025-01-31T08:06:16Z
Атака БпЛА на Киев: обломки повредили балкон многоэтажки на Оболони — Кличко
TSN
2025-01-31T08:00:51Z
В Москве пылает здание "бывшего" завода: частично обвалилась крыша
Фокус
2025-01-31T07:36:55Z
Количество погибших в Сумах увеличилось до девяти человек
Комсомольская правда
2025-01-31T07:28:06Z
В Москве мощно горело - для тушения пожара пришлось привлекать поезд
Апостроф
2025-01-31T07:24:14Z
Черкасскую область атаковали "Шахеды": какие последствия налета
TSN
2025-01-31T07:18:03Z
В Киеве прогремели взрывы
TSN
2025-01-31T06:36:55Z
Главным тренером дортмундской Боруссии стал 53-летний Нико Ковач
Известия Киев
2025-01-31T07:31:27Z
НБА назвала список всех участников матча всех звезд
Корреспондент
2025-01-31T06:03:14Z
Динамо" завершило выступления в сезоне Лиги Европы победой
Комсомольская правда
2025-01-31T05:16:32Z
"Динамо" назвало стартовый состав на матч против РФШ в Лиге Европы
ZN UA
2025-01-30T23:39:08Z
"Динамо" попрощалось с еврокубками победой над скромным РФШ
Telegraf
2025-01-30T21:54:11Z
Чемпионы мира по фигурному катанию Шишкова и Наумов погибли в авиакатастрофе в США
Telegraf
2025-01-30T16:46:37Z
В России тренер ударила фигуристку: момент попал на видео
Telegraf
2025-01-30T15:00:54Z
Победитель Украинской Премьер-лиги будет стартовать в Лиге чемпионов-2026/2027 с первого квалификационного этапа
Известия Киев
2025-01-30T14:45:01Z
Бущан признался, где мог продолжить карьеру
Корреспондент
2025-01-30T14:00:22Z
Украина повторяет за российскими генералами, кого гребут для пехоты и мясных штурмов
Comments UA
2025-01-31T08:45:40Z
Магнитная буря накрыла Украину: появилось предупреждение об опасных днях
Политека
2025-01-31T08:39:36Z
Киев повысил выплаты мобилизованным: Кличко раскрыл суммы
Хвиля
2025-01-31T08:27:57Z
В Киеве утвердили мероприятия во время ежедневной минуты молчания
ZN UA
2025-01-31T08:10:47Z
РФ запустила 102 дрона: детали о последствиях в Чернигове, Черноморске и Сумской области
Лига
2025-01-31T08:03:38Z
Снова доставать зимнюю куртку? Когда аномальное тепло покинет Киев
Telegraf
2025-01-31T08:00:36Z
Не хватает людей на "мясные штурмы": россияне сменили тактику наступления на Покровск
TSN
2025-01-31T07:51:26Z
РФ усиленно наступает под Покровском и накапливает силы под Новопавловкой – карта боев
Лига
2025-01-31T07:33:20Z
Эвакуация из Днепропетровщины: в ОВА прокомментировали ситуацию
Comments UA
2025-01-31T07:31:50Z
Певица Патти Смит потеряла сознание на сцене
Корреспондент
2025-01-31T08:18:07Z
Спасать культуру из-за границы: из Украины сбежал известный режиссер и написал книгу "FAQ Ukraine"
Фокус
2025-01-31T08:15:09Z
Трейлер фильма «Отпуск вслепую»
Кино-Театр
2025-01-31T08:06:34Z
Леся Никитюк объяснила, почему уходит из шоу Кто сверху?
Корреспондент
2025-01-31T08:00:11Z
Дэвид Линч получит престижную награду посмертно
Корреспондент
2025-01-31T07:54:23Z
"Жителям можно без каски и броника, а мне - нет": финалистка "Холостяка" рискнула посетить в Херсоне квартиру певца/Рамина Эсхакзай побывала в квартире Макса Барских
Апостроф
2025-01-31T07:12:05Z
«Скучное и вульгарное действо!» Телеведущий побывал на спектакле скандального преподавателя из университета Карпенко-Карого
Апостроф
2025-01-31T07:03:09Z
Мир, в котором я живу: юбилейная выставка Василия Корчинского открылась в Киеве
ZN UA
2025-01-31T05:33:20Z
Объявлена дата премьеры третьего сезона сериала "Игра в кальмара"
GameMag
2025-01-30T22:28:23Z
Замена "Брэдли": в США работают над новым БМП XM-30 с учетом опыта войны в Украине
Фокус
2025-01-31T08:45:28Z
Россияне запустили по Украине более сотни дронов, пострадали Сумская, Одесская и Черкасская области
ZN UA
2025-01-31T08:30:09Z
Мужчина нашел на дне океана камеру с картой памяти: на запись попало кое-что необычное
Фокус
2025-01-31T08:24:01Z
День рождения водки: кто отмечает праздник 31 января и когда "горілка" чествуется в Украине
Telegraf
2025-01-31T08:18:26Z
НМТ: сколько времени будут иметь участники на выполнение заданий
ZN UA
2025-01-31T08:04:07Z
Операторов радиолокационных станций перевели в морпехи: часть сразу ушла в СЗЧ
Comments UA
2025-01-31T07:51:30Z
Граница открыта не для всех: кто из мужчин может выехать из Украины в феврале
Telegraf
2025-01-31T07:27:43Z
За день обслужили 30 тысяч человек: каким было открытие первого в СССР McDonald's 35 лет назад и какие были цены
Telegraf
2025-01-31T07:09:58Z
Все о дне 1 февраля: какой праздник, день ангела и что нельзя делать
Лига
2025-01-31T07:06:46Z
Ультразвуковое удаление зубов: в чём его особенности и преимущества
InternetUA
2025-01-31T08:37:22Z
Что будет, если регулярно есть фундук
Gazeta UA
2025-01-31T08:06:30Z
6 бесполезных компонентов БАДов — проверьте состав своих
Marie Claire
2025-01-31T08:01:52Z
Рак кожи: что это такое и каковы его первые симптомы
Comments UA
2025-01-31T07:45:37Z
Не игнорируйте это: симптом инфаркта, который появляется за несколько недель до приступа
Comments UA
2025-01-31T07:39:51Z
Энергонезависимость аптечных складов: «БаДМ» гарантирует качество лекарственных средств
TSN
2025-01-31T07:21:50Z
Стоит ли категорически отказаться от сахара и нездоровой пищи – ответ диетолога
TSN
2025-01-31T05:48:02Z
Если хотите прожить до 100 лет: топ продуктов, из которых должен состоять ваш рацион
Marie Claire
2025-01-31T03:00:44Z
Профессиональное выгорание: как предотвратить
ZN UA
2025-01-31T02:04:38Z
Крупные инвесторы не придут в Украину, если не будет прогнозируемой тарифной политики – Метинвест
Апостроф
2025-01-31T08:36:47Z
Придется платить от 7,79 до 9,99 грн за куб: у кого счета за газ заберут больше денег
Знай
2025-01-31T08:36:35Z
Цены на кофе достигли нового рекорда: почему штормит рынок
TSN
2025-01-31T08:36:19Z
На пенсию можно выйти раньше: в ПФУ объяснили, как "докупить" стаж
Фокус
2025-01-31T08:30:55Z
Пенсии по графику: могут ли пенсионеры повлиять на дату получения своих средств
Знай
2025-01-31T08:21:57Z
Тарифы на коммуналку все-таки повысят: когда это произойдет
Comments UA
2025-01-31T08:18:33Z
Один из крупнейших в России: в СНБО объяснили, что за НПЗ удалось поразить
Апостроф
2025-01-31T08:15:58Z
Украинцам спрогнозировали снижение инфляции
Апостроф
2025-01-31T07:57:29Z
Большое количество украинцев уехало за год из страны и вряд ли вернется - НБУ
Gazeta UA
2025-01-31T07:54:35Z
Нетипичный раритет: созданный украинцем автобус 1937 года продают за $500 000
Фокус
2025-01-31T08:21:36Z
Машина из Китая за 30 тысяч: выгода или головная боль через несколько лет
Знай
2025-01-30T21:51:38Z
Некоторым водителям запретили управлять авто: с какого возраста нельзя за руль
Хвиля
2025-01-30T20:45:37Z
Tesla без водителя: когда компания запустит автономные такси
Comments UA
2025-01-30T19:06:54Z
Для суровых зим: представлены мощные внедорожные электрокары от Volvo
Фокус
2025-01-30T17:27:01Z
С двумя двигателями: первый кроссовер Citroen продают по цене Porsche Cayenne
Фокус
2025-01-30T15:51:57Z
Гибриды и электрокары — в тренде: в Китае назвали лучшие авто года
Фокус
2025-01-30T14:57:04Z
Рассекречен премиальный китайский конкурент Tesla с запасом хода 750 км
Фокус
2025-01-30T14:06:22Z
Электрический Бэтмобиль: Renault показала необычный болид с ручным управлением
Фокус
2025-01-30T13:00:12Z
В КМВА опровергли заявление Кличко о повреждениях после атаки РФ
Gazeta UA
2025-01-31T08:42:55Z
РФ начала атаковать "Шахедами" жилые дома: эксперт предупредил о новых намерениях Кремля
Comments UA
2025-01-31T08:30:05Z
Украину обманули: у Трампа сделали настораживающее заявление о границах 1991 года
Comments UA
2025-01-31T08:27:40Z
Рашисты придумали новое оправдание для нарушения любых будущих договоренностей с Украиной - ISW
Известия Киев
2025-01-31T08:27:30Z
Мир упорно спасает Россию от распада: к чему стремятся принудить Украину ради процветания Путина
Comments UA
2025-01-31T08:21:31Z
Привет Путину и Си Цзиньпину: Трамп раскрыл свой ультиматум БРИКС
Comments UA
2025-01-31T08:18:23Z
В Польше предупредили об угрозе со стороны Беларуси сразу после «переизбрания» Лукашенко
Comments UA
2025-01-31T08:00:38Z
Орбан объяснил, почему продлил санкции против РФ: озвучил новый ультиматум
Comments UA
2025-01-31T07:51:08Z
Трамп хочет мира, но Украина для него не в приоритете: в чем главная интрига переговоров
Comments UA
2025-01-31T07:42:55Z