MY.UAНовини
Закрите небо: коли в Україні можуть поновити цивільні авіарейси та чи здорожчають квитки
Закрите небо: коли в Україні можуть поновити цивільні авіарейси та чи здорожчають квитки

Закрите небо: коли в Україні можуть поновити цивільні авіарейси та чи здорожчають квитки

З 24 лютого 2022 року українське небо повністю закрите для цивільних літаків. За цей час уже кілька разів лунала ідея частково поновити рейси, попри воєнний стан.

То коли та за яких умов цивільні літаки зможуть відновити польоти в небі над Україною, чи буде попит на квитки та чи зросте їх вартість – далі в матеріалі.

Від Ужгорода до Львова: які пропозиції лунали

Ще влітку минулого року, на шостий місяць великої війни, з’явилася ідея запустити пасажирське сполучення через міжнародний аеропорт Ужгорода (Закарпатська область). Його особливістю є те, що літаки мають злітати та заходити на посадку через повітряний простір Словаччини.

В Закарпатській облраді , що “через місяць-другий у нас полетять борти”.

Ця тема знову виникла в медійному просторі після директора української авіакомпанії Air Ocean Airlines про готовність відновити польоти з Ужгорода, “якщо це буде визнано безпечним”. У коментарі ЗМІ директор авіаперевізника В’ячеслав Геріга заявив, що аеродром розташований впритул до кордону зі Словаччиною, а тому літак після зльоту одразу потраплятиме в повітряний простір країни-члена НАТО.

На заяву в Закарпатській ОВА, наголосивши, що про відкриття аеропорту Ужгород до завершення війни не може бути й мови, оскільки безпека людей вище за бізнес-інтереси.

Окрім Ужгорода, дискусії виникали й щодо аеропорту Львова. Ще у вересні 2022 року міністр інфраструктури Олександр Кубраков припустив, що він може першим відновити роботу, якщо будуть гарантії безпеки (за прикладом “зернового коридору”).

– Першим аеропортом ми розглядаємо Львівський аеропорт. Я сподіваюся, що, як це було з Чорноморською зерновою ініціативою, коли ми отримаємо гарантовану безпеку, гарантії насамперед від міжнародних партнерів, від ООН, ми розпочнемо, – Кубраков на 17-й щорічний зустрічі Ялтинської європейської стратегії (YES).

Він додав, що для відновлення роботи аеропортів в Україні технічно необхідно до двох тижнів, але практично це можна здійснити “лише за гарантованої безпеки”.

Аеропорт Львова. Фото: УНІАН

У травні нинішнього року про Львів заговорив глава МЗС Дмитро Кулеба. Він , що якби винищувачі F-16 вже “патрулювали українське небо, то принаймні аеропорт Львова можна було б спокійно відкривати і взагалі ні про що не турбуватися”. За словами міністра, йдеться про безпеку, і чи полетять авіакомпанії.

А в червні глава Львівської ОВА Максим Козицький , що міжнародний аеропорт Львів може відновити діяльність як гуманітарний коридор, “забезпечений Європейським Союзом”.

Перші рейси до кінця року: плани Ryanair

Минулого місяця до Києва прибула делегація ірландського лоукостера Ryanair. Це перша міжнародна авіакомпанія, керівники якої відвідали Україну з 24 лютого 2022.

Представники Ryanair оглянули стан міжнародного та представили план відновлення авіаперевезень в Україні. Один із варіантів – запустити рейси вже до кінця 2023 року, попри війну.

Деталі плану розкрив агентству Інтерфакс-Україна головний виконавчий директор Ryanair Майкл О’Лірі.

– Розглядаємо два плани: один, коли війна закінчиться і все відкриється в один чи два дні. І другий, найбільш вірогідний, згідно з яким ми можемо запланувати невелику кількість рейсів вже наприкінці цього року, – наголосив О’Лірі, посилаючись на досвід Ізраїлю, де, попри періодичні ракетні обстріли, цивільна авіація працює.

Він додав, що йдеться про “обмежену кількість рейсів до Києва і Львова”. О’Лірі зазначив, що столиця України “здається досить безпечною і досить добре захищеною”.

Однак спершу, за його словами, українська влада має переконати Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) та страхові компанії, що виконувати польоти безпечно, “що вони можуть захистити рейси, які прямують до Києва та Львова”.

Літаки в аеропорту Бориспіль. Фото: УНІАН

Саме EASA має визнати авіапростір безпечним, дати дозвіл на коридори польотів для конкретних маршрутів. Рішення агентства вплине і на позицію страхових компаній.

Майкл О’Лірі стверджував, що Міністерство відновлення України працює над тим, “щоб наприкінці цього року відновити деякі рейси до Києва та Львова”. Він заявив, що Україна працює “з експертами з Ізраїлю і їх досвідом”.

Загалом же у планах Ryanair на майбутнє:

  • Протягом шести тижнів після відкриття українського неба – запустити рейси з Києва до 20 – 25 європейських міст, зі Львова – до приблизно 10 міст, з Одеси – до 5 міст.
  • Основні міста, з яких планує розпочати компанія, – Варшава, Краків, Берлін, Франкфурт, Мілан, Рим, Лондон, Брюссель, Амстердам і Париж.
  • Забезпечити 5 млн пасажирів за перший рік після відкриття неба. Цю кількість хочуть наростити до 10 млн пасажирів протягом п’яти років.
  • Протягом першого року з 5 млн пасажирських місць – приблизно 20% продавати менш ніж за €20 (“за тарифами €10-14-19”). Але при цьому в компанії очікують від України зниження аеропортових зборів.

За словами О’Лірі, єдиний спосіб заповнити на початку місця – це “дуже низькі ціни на авіаквитки”.

– Літаки сідають щодня в Тель-Авіві, який знаходиться всього в 10 хвилинах їзди від Західного берега, звідки запускають ракети… Тому я не бачу причин, чому ми не можемо повернути рейси (в Україну, – Ред.) Питання лише в тому, чи повернемося ми з невеликою кількістю рейсів, чи йдеться про масштабне відкриття неба. Тобто чи переходимо ми до виконання великого плану, а саме 5 млн пасажирів за перший рік. Проте для цього потрібно припинення вогню, або перемога, або кінець війни, – заявив О’Лірі.

Ця заява створила справжню сенсацію в українському медіапросторі. Новина швидко поширилася в мережі.

Однак в українських органах влади більш стримані в оцінках.

Що кажуть в українських держорганах

Коментуючи візит керівництва Ryanair, віцепрем’єр з питань відновлення Олександр Кубраков утримався від гучних заяв. Він лише , що “відновлення польотів буде можливим, як тільки дозволить безпекова ситуація”, та не озвучував будь-які терміни.

У міністерстві уточнили, що інвестиційний план Ryanair передбачає повернення лоукостера до України “за низькими тарифами протягом 8 тижнів після відновлення повітряного простору”, що дозволить виконувати 600 рейсів щотижня. Крім того, Ryanair хотіла б запустити щоденні внутрішні рейси між Києвом, Львовом і Одесою.

Фото: Мінвідновлення

Ще до заяв Ryanair в державному підприємстві Украерорух , що повітряний простір “буде відкрито відразу та перемоги України”.

Таким чином у відомстві відреагували на про ймовірність відновлення цивільних авіарейсів в Україні лише з кінця 2029 року. В Украерорусі пояснили, що прогноз базується на поточних обставинах, а щойно війна завершиться – його оновлять.

Заступниця директора Украероруху Оксана Ожигова , що поки в повітряному просторі України не буде 100% безпеки, цивільна авіація не працюватиме.

Варто зазначити, що Європейське агентство авіаційної безпеки чітко як “зону активного конфлікту”, де закрито повітряний простір та заборонені авіарейси.

У , оприлюдненому 24 лютого 2022 року, згадуються “ризики для безпеки цивільних літаків” унаслідок “як навмисного націлювання, так і помилкової ідентифікації”.

EASA може переглянути рекомендації, якщо зміниться ситуація з безпекою в українському небі.

Позиція Повітряних сил ЗСУ

Заяву Ryanair коментував речник командування Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат. За його оцінкою, навряд чи скоро вдасться відкрити повітряний простір для цивільних літаків.

– Важко зрозуміти, як можна у стані війни взагалі проводити польоти. Ми мали зерновий коридор, з якого РФ вийшла одноосібно. Вони (авіакомпанії, – Ред.) що з Росією будуть домовлятися, щоб та не обстрілювала гуманітарні авіаційні коридори?.. Як у державі, що воює, страхуватимуть борти чи життя громадян, там, де літають над головою ракети, – перерахував проблемні питання Юрій Ігнат в ефірі телемарафону.

Він уточнив, що в Україні під час воєнного стану всі аеродроми є оперативними, а ворожі ракети та дрони долітають у будь-яку точку України.

Щодо можливості запуску цивільних авіарейсів із Ужгорода, де злітна смуга розташована на українській території, але в повітря літак здіймається фактично над Словаччиною, Ігнат пояснив, що ворог може вдарити по стоянці літаків, “говорячи, що там західна техніка зосереджена”.

За словами речника, брати за основу приклад Ізраїлю ми не можемо, оскільки це невелика за територією країна, і вона може повністю захистити свій повітряний простір. Україна ж велика держава за територією, а російські ракети летять звідусіль.

У такому ж ключі Юрій Ігнат раніше коментував і ймовірність відкриття аеропорту у Львові під час війни. Він наголошував, що коли РФ зрозуміє, що в Україні є функціонуючий аеродром, то “вбачатиме в ньому потенційну ціль”.

Речник додав, що в України наразі немає в достатній кількості таких систем ППО, як Patriot, IRIS-T, NASAMS, які можуть захистити від ворожих ракет, зокрема балістики.

Чи можливо відкрити небо під час війни: думка експертів

З приводу термінів поновлення цивільних авіарейсів Факти ICTV поспілкувалися з авіаційними експертами Кирилом Новіковим та Богданом Долінце.

Вони пояснили, що насамперед мають бути відповідні безпекові умови.

– Якщо безпекові органи говорять про те, що протягом бойових дій, активної фази війни це неможливо, очевидно, що це так. Чи можливе часткове відкриття, про яке багато хто говорить? На мою думку, це теж не відповідає дійсності. Ми всі бачимо, що ракета в будь-який момент може прилетіти в будь-яку точку України. В разі, якщо Україна і наші європейські партнери зможуть комплексно забезпечити гарантії безпеки в небі, тоді, можливо, з часом це відкриття відбудеться в окремих аеропортах, – наголосив Кирил Новіков.

Однак це все лише плани, доки агресор має військовий потенціал і здатен обстрілювати ракетами всю територію України.

Богдан Долінце зазначив, що на сьогодні немає факторів, які б свідчили про можливість зняття обмежень на польоти цивільної авіації. Тож рейси, швидше за все, не запустять або до завершення війни, “або до утворення якихось нових зовнішніх умов”.

– Якщо це буде якийсь формат, як, наприклад, із зерновою угодою, тоді можуть відкритися інші правові механізми, які б дозволили досягнути того рівня безпеки польотів, щоб хоча б частково відкривати повітряний простір. На сьогодні жодних сигналів про те, що він може бути відкритий у найближчій перспективі, немає, – розповів авіаексперт.

Через який час після завершення війни можуть поновити авіарейси

Як пояснив Кирил Новіков, частина українських аеропортів готові вже сьогодні відновлювати рейси. Йдеться про ті летовища, інфраструктура яких не постраждала під час війни.

Однак для запуску рейсів потрібно відновити багато процесів. EASA має проконтролювати виконання всіх норм, яким повинні відповідати українські аеропорти. Адже Україна є частиною європейського повітряного простору з точки зору безпеки польотів.

– Це все тривалий час. Я думаю, що на ті аеропорти, які не були пошкоджені, потрібно буде декілька місяців, до півроку. А ті, які були пошкоджені чи зруйновані, все залежатиме від швидкості їхньої відбудови. У випадку, наприклад, із Херсоном, де потрібно повністю будувати аеровокзальний комплекс заново, частково перебудовувати аеродром, на це піде, я думаю, не один рік, – розповів Новіков.

Експерт не виключає, що цивільні авіарейси можуть відновлювати поступово, починаючи з окремих аеропортів.

Богдан Долінце також вважає, що держорганам, які відповідають за авіацію, знадобиться певний час, що провести роботи в аеропортах.

Водночас і Украерорух, і деякі аеропорти, наприклад Бориспіль, заявляли про готовність відновити польоти одразу, коли це буде можливо. Вони мають необхідну кількість підготовленого персоналу, який періодично проходить навчання.

Авіаексперт також не виключає, що після зняття заборони “фактично в той же день якісь перші рейси будуть розпочаті”.

– І швидше за все це навіть буде якась із українських авіакомпаній, яка виконає перший післявоєнний рейс, – заявив Долінце.

Щодо перших маршрутів, за словами експерта, зараз складно спрогнозувати. Богдан Долінце вважає високою ймовірність, що один із перших рейсів або й перший “буде не стільки комерційним, скільки політичним” – у якусь із країн-партнерів, таку як Польща, США чи іншу.

Фото: Depositphotos

Гендиректор української авіакомпанії SkyUp Дмитро Сєроухов Економічній правді спрогнозував, що для повноцінного запуску цивільних авіаперевезень у довоєнних обсягах знадобляться кілька місяців.

– Тижні – для повноцінного відновлення діяльності, але один-два дні – для можливості почати випускати або приймати рейси… Потрібно буде кілька місяців, щоб повернулися перевізники й трафік, відновилася логістика до аеропортів, поновилися договори оренди, – заявив Сєроухов.

Він нагадав і про потребу страхового покриття перевезень, адже без нього “ти не маєш права літати”.

Чи зростуть ціни на квитки

Авіаексперти, з якими спілкувалися Факти ICTV, вважають, що варто очікувати на здорожчання квитків.

Як розповів Кирил Новіков, це загальноєвропейський тренд. Здорожчання квитків пов’язано з повільним відновленням авіаційної галузі після пандемії коронавірусу, втратою певної частини персоналу, коливанням цін на авіаційне паливо, страйками (наприклад, авіадиспетчерів).

– Є певні фактори, які за останні кілька років сприяли зростанню цін, і сьогодні вони тримаються на стабільно високому рівні навіть у галузі лоукостерів. І коли в Україні завершаться бойові дії, ми переможемо і відновимо польоти всередині країни та в Європу, то побачимо, що загальний тренд буде на те, що квитки в цілому будуть не такими дешевими, як до кінця 2021 року, – наголосив Новіков.

Згоден із цим і Богдан Долінце. За словами експерта, вартість авіаперевезень у перший період швидше за все буде дещо вищою, ніж до початку повномасштабної війни. В першу чергу через те, що українські компанії ще не встигли повною мірою відновитися після пандемії. Крім того, можуть бути переглянуті ставки аеропортових зборів: в їх структуру можуть лягти витрати на відновлення пошкодженої РФ інфраструктури.

– Ці всі витрати можуть лягти в майбутні тарифи аеропортових зборів, і, як наслідок, у вартість самих авіаквитків. Але протягом десь півроку, швидше за все, питання з цінами відрегулюється, і ціни десь будуть плюс-мінус встановлені на довоєнному рівні, – вважає Долінце.

Чи буде попит на рейси

Все залежить від того, в якому форматі відновлять цивільне авіасполучення, переконаний Богдан Долінце. Якщо це буде гіпотетичний запуск рейсів в обмеженому форматі – до закінчення війни, то “попит швидше за все буде відносно невисокий”. Частина громадян оцінюватиме ризики і обиратиме виліт з аеропортів за межами України.

– А якщо говорити про відкриття після завершення війни, то попит, швидше за все, буде навіть більший, ніж був до війни, – наголосив авіаексперт.

Богдан Долінце пояснив, що тут є низка факторів:

  • Спрацює так званий ефект відкладеного попиту. Тобто люди, які хотіли літати, але не могли собі цього дозволити в зв’язку з війною, не мали можливості виїхати з України (наприклад, військовозобов’язані чоловіки), захочуть скористатися рейсами.
  • Велика кількість українців вимушено виїхали за кордон через війну. Дехто з них може не повернутися, оскільки облаштував своє життя на новому місці. Такі люди створюватимуть майбутній попит на рейси. Адже вони будуть відвідувати рідних та знайомих в Україні, а ті, своєю чергою, літатимуть до них.

– У першу чергу мова йде , де найбільше українців: Польщу, Чехію і Німеччину. І моя особиста думка, що ці три країни після завершення війни стануть драйвером розвитку авіаційних перевезень в Україні. І не просто на декілька років, на десятки… Це створить досить потужний запит на майбутні перевезення, якого, наприклад, не існувало до війни, – розповів Богдан Долінце.

Кирил Новіков також вважає, що попит на квитки буде високим, адже “люди голодні до польотів”.

Водночас авіаексперт прогнозує і розвиток вантажної авіації в Україні після війни. За словами Новікова, цивільна авіація все-таки більше спрямована на соціальну складову – перевезення людей. А вантажна – генерує економічну вигоду.

Кирил Новіков впевнений, що після завершення війни в Україні з’являться “і безпілотні перевезення, і вантажні будуть більше розвиватися, і з’являться окремі вантажні аеропорти”. Тобто авіаційна галузь набуде іншого вигляду, ніж це було до повномасштабної війни.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Тарас Тополя на тлі розлучення зізнався, що вважає зрадою
FaceNews
2025-12-06T19:06:59Z
Осадча розповіла, навіщо Лобода ховалась у туалеті на «Голос. Діти»
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:09:33Z
Куди сходити у Києві 8-14 грудня: дайджест культурних подій
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T17:03:14Z
Автор пісні «Піду втоплюся» виконав свій хіт у день народження
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T15:36:09Z
Який український фільм про Миколая варто подивитись усією сім'єю
24tv
2025-12-06T09:15:11Z
Які українські фільми та серіали зараз популярні на Netflix
24tv
2025-12-03T21:18:58Z
Джейк і Нейтірі повертаються: про що довгоочікуваний фільм "Аватар: Вогонь і попіл"
24tv
2025-12-03T20:27:21Z
Компанія Prada купила модний дім Versace
УкраинФорм
2025-12-03T20:06:06Z
Оголошено фіналістів Нацвідбору на Євробачення-2026
360ua.news
2025-12-03T19:21:55Z
«Укренерго» повідомило, скільки часу займе відновлення енергосистеми після обстрілу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T21:03:15Z
Відключення світла 7 грудня 2025 року: графіки
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T19:18:10Z
Атомні електростанції знизили потужність після масованої атаки РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T19:09:46Z
Атомні станції скоротили генерацію після масованого удару Росії по енергомережах
FaceNews
2025-12-06T17:33:19Z
Шанси на відстрочку CBAM високі, але уряд має діяти швидко – директор GMK Center
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T16:24:54Z
Найбільший аеропорт Швейцарії зніме обмеження на контейнери з рідинами
Европейская правда
2025-12-06T16:12:51Z
Аварійні відключення світла застосовано у низці регіонів України
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T12:57:57Z
Запорізька АЕС пів години була була у повному блекауті. Заява МАГАТЕ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T11:42:19Z
В Україні оновили графіки відключень на 6 грудня: хто сидітиме без світла 11 годин
Фокус
2025-12-06T09:15:31Z
Орбан відправляє делегацію в Москву на переговори для закінчення війни в Україні
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:54:44Z
Стало відомо, які питання обговорювали Зеленський з Віткоффом та Кушнером
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:39:56Z
Як Тимошенко святкувала день народження. Свідчення очевидця
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:12:48Z
Переговори Зеленського з посланцями Трампа, збільшення графіків відключень. Головне за 6 грудня
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T19:36:23Z
Поліція відкрила провадження проти голови Закарпатської ОВА – медіа
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:39:08Z
Туск емоційно звернувся до США після публікації безпекової стратегії
Европейская правда
2025-12-06T18:21:37Z
У шведському Салемі відбувся перший за 15 років марш ультраправих
Европейская правда
2025-12-06T17:54:39Z
Аеропорт Вільнюса знову призупинив роботу через загрозу з Білорусі
Европейская правда
2025-12-06T17:21:35Z
Зеленський поговорив із Віткоффом і Кушнером про гарантування миру в Україні
Европейская правда
2025-12-06T17:21:19Z
Російський літак скинув бомбу на електропідстанцію в Білгороді
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:57:44Z
У Фастові залізничники розгорнули тимчасовий вокзал на місці зруйнованого
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T17:21:58Z
Дніпро накрив густий дим: горять склади бинтів, шин і шоколаду Millenium
FaceNews
2025-12-06T14:18:50Z
Рух поїздів через Фастів після нічного удару по вокзалу відновлено
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T12:15:44Z
Вщент спалені локомотиви: з'явилося відео розгромленого Фастівського депо після атаки
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T11:15:53Z
Вибух в Одесі: чоловік підрвав гранати у під’їзді
TSN
2025-12-03T20:48:21Z
"Лежить і стогне": в Одесі чоловік підірвав три гранати у під'їзді будинку
FaceNews
2025-12-03T20:42:10Z
Кількість загиблих унаслідок циклону на Шрі-Ланці зросла до 474
УкраинФорм
2025-12-03T20:27:17Z
Понад 1200 жертв та цілі міста під водою: країни Азії накрила найбільша стихія в їхній історії
24tv
2025-12-03T20:27:06Z
Яке релігійне свято відзначається 7 грудня 2025: традиції та молитва
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:03:16Z
Повітряні сили показали, як відбивали масований обстріл РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T14:57:52Z
«Метінвест» спрямував 5,2 млрд грн на підтримку Сил оборони України від початку повномасштабної війни
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T14:51:37Z
Андрій Білецький анонсував створення Ветеранського корпусу для всіх підрозділів Сил Оборони
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T13:09:04Z
Різні, але рівні: у Дніпрі з’явилась брендзона "Жити назустріч" з унікальними манекенами
VGorode
2025-12-06T12:18:42Z
Зеленський присвоїв звання бригадного генерала шістьом військовослужбовцям
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T12:03:13Z
Як працює армія: яка у військових зарплата та де і як вони живуть
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T09:15:51Z
Авіаційний скандал: через дії слідчих військо втратило два бойових вертольоти
UNN
2025-12-04T14:00:00Z
Знищення дрона Sea Baby Румунією: в СБУ відповіли
Фокус
2025-12-03T21:51:44Z
Чому діти бояться лікарів: педіатри назвали головні помилки батьків
Знай
2025-12-03T18:51:02Z
МОЗ пояснив, чому в Україні не вистачає вакцин від грипу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-03T18:27:49Z
6 грудня стартує освітній цикл «Майбутнє вже» про права людини в епоху ШІ та біотехнологій
Детектор М
2025-12-03T18:27:24Z
Старі обличчя — нові схеми? Київ збільшує медичний бюджет, але першою покупкою став супердорогий кіберніж – розслідування ЗМІ
Политека
2025-12-03T18:27:17Z
У держбюджеті-2026 на охорону здоров’я передбачили ₴258,6 мільярда - МОЗ
УкраинФорм
2025-12-03T18:00:34Z
До чого сняться зуби та чи варто боятися такого сну
24tv
2025-12-03T17:39:43Z
Як смартфони впливають на очі і що робити, щоб зберегти зір
InternetUA
2025-12-03T17:16:32Z
До уваги батьків: дітям змінили умови вакцинації
Знай
2025-12-03T16:51:38Z
У лікарів немає таємниць: як медики повертають військових до життя після надскладних поранень
24tv
2025-12-03T16:48:33Z
Олександр Бондарев виграв першу гонку другого етапу Formula Trophy
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T16:00:17Z
Росіяни показали нові моделі «Волги»: виявилося, це копії китайської Geely
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T13:36:11Z
Клей зникне за хвилину: як зняти старі наліпки зі скла авто без подряпин
GlavRed
2025-12-03T18:54:57Z
Занедбаний Aston Martin DB5 повернули до життя
AutoCentre
2025-12-03T16:09:12Z
Жінка затонувала вікна у своїй Tesla, але тепер боїться відкривати двері
24tv
2025-12-03T15:51:10Z
Водійська хитрість: як за лічені хвилини очистити лобове скло від льоду
GlavRed
2025-12-03T15:27:29Z
Honda відзначила 50-річчя R&D-центру у США
AutoCentre
2025-12-03T15:09:16Z
Nissan розпочав продаж гібридного седана N6
AutoCentre
2025-12-03T14:07:40Z
Кінець епохи: завершено виробництво Bugatti Bolide з легендарним W16
Топ Жир
2025-12-03T13:39:34Z
Окупанти завдали авіаудару по Слов'янську: є поранені
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T21:15:04Z
Лінія фронту станом на 6 грудня 2025. Зведення Генштабу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T20:27:15Z
Мадяр показав момент ураження Рязанського НПЗ і меткомбінату в Алчевську
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:54:01Z
Покровськ став символом нового етапу війни – The Telegraph
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:24:53Z
Окупанти випустили по Херсонській ТЕЦ близько сотні снарядів
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T15:54:10Z
Сили оборони атакували Рязанський НПЗ та завод із виготовлення корпусів для снарядів
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T14:54:19Z
Диван зачекає: куди піти у Києві цими вихідними, 6 – 7 грудня
VGorode
2025-12-06T14:24:28Z
На Запоріжжі розвідка знищила російський «Бук»
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T14:06:47Z
Де цими вихідними у Києві пройдуть продуктові ярмарки. Адреси
VGorode
2025-12-06T12:54:13Z
Чи любите ви коньяк і шампанське так, як люблю їх я?
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T15:03:38Z
Розбудіть фаленопсис взимку: почне шалено цвісти
24tv
2025-12-03T21:21:01Z
Мінімум витрат – максимум емоцій: куди хочуть поїхати всі мандрівники світу
24tv
2025-12-03T20:36:18Z
Після першої ложки не відірватися: шикарний салат з оселедця за 10 хвилин
GlavRed
2025-12-03T20:24:17Z
Десерт за 5 хвилин: готуємо суперпростий кекс у чашці
24tv
2025-12-03T20:21:03Z
Потішать око: які кімнатні рослини треба перенести на зиму на балкон
24tv
2025-12-03T20:06:21Z
Як українець навчив Європу пити каву та зробив круасани популярними
24tv
2025-12-03T20:06:04Z
Названо найчистіше місто
ГЛАВКОМ NET
2025-12-03T18:18:13Z
Неочікуваний лайфхак: як зробити так, щоб дім пахнув живою ялинкою цілий сезон
24tv
2025-12-03T17:54:46Z
Лайфхак для шпигунів: голос людини можна змінити, але є нюанс
Фокус
2025-12-06T09:15:07Z
Недорогі смартфони майже наздогнали великі флагмани: чи є сенс переплачувати
Фокус
2025-12-03T20:57:15Z
Ігри зі Steam можуть стати доступними на смартфонах і планшетах – як це працюватиме
24tv
2025-12-03T20:36:13Z
Шукали одне, а знайшли зовсім інше: випадкові відкриття, які змінили світ назавжди
24tv
2025-12-03T20:15:35Z
Творці Deus Ex стають студією підтримки для Microsoft, але звільняють людей і закривають проєкти
24tv
2025-12-03T20:15:16Z
Оновлення Android 16: смартфони отримають нову функцію, якої всім не вистачало
Фокус
2025-12-03T19:51:39Z
Як посилити сигнал Wi-Fi у квартирі: прості й ефективні рекомендації
InternetUA
2025-12-03T18:52:00Z
Запит "6-7" потрапив в тренди: які сленгові слова у 2025 році найчастіше шукали в Google
Фокус
2025-12-03T18:30:58Z
Вчені провели нове дослідження щодо котів: що вони вияснили про домашніх улюбленців
Фокус
2025-12-03T17:57:45Z
Був призером Олімпіади. Пішов з життя легендарний український боксер
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T21:12:35Z
Суперкомп'ютер назвав фаворитів чемпіонату світу з футболу 2026 року
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T19:51:16Z
Окіпнюк здобув золото на першому етапі Кубка світу з лижної акробатики
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T18:12:27Z
ЗСУ на фронті знищили члена збірної Росії з кросу
ГЛАВКОМ NET
2025-12-06T13:06:36Z
Назвав дві цілі: Шевченко розповів, завдяки чому Україна може вийти на ЧС-2026
24tv
2025-12-03T21:18:48Z
"Двома руками за такий поєдинок": промоутер Джошуа розкрив плани боксера на майбутнє
24tv
2025-12-03T21:12:56Z
Аморім розповів, як рятується від токсичності фанатів
Football.ua
2025-12-03T20:42:26Z
Усик заспівами на заході WBC, зірвавши овації: кумедне відео
24tv
2025-12-03T20:30:08Z
Українська чемпіонка світу зі стрибків у воду отримала російське громадянство: деталі
ГЛАВКОМ NET
2025-12-03T20:27:45Z