![Впорається навіть дитина: що робити, якщо не вдається увійти до особистого кабінету "Нафтогазу"](https://thumbor.my.ua/V4XhuBAHfXpUtoBXH3v-rzPwzXM=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fcd20bc55fefb10ebfcf7d463b971c4ee.jpg)
Впорається навіть дитина: що робити, якщо не вдається увійти до особистого кабінету "Нафтогазу"
Клієнти "Нафтогазу" нерідко скаржаться, що не можуть увійти до особистого кабінету та відповідно скористатися необхідними онлайн-сервісами. У газопостачальній компанії пояснили, що робити, зіткнувшись із цією проблемою.
"Нафтогаз" намагається максимально залучити клієнтів для використання онлайн-сервісів, адже так зручніше платити за послуги газопостачання та користуватися іншими послугами, наприклад, отримувати акт звірки або перевіряти стан рахунку.
Втім, все частіше споживачі скаржаться, що стикаються з труднощами при спробі увійти до особистого кабінету. У відповідь фахівці компанії надали просту інструкцію, як виправити проблему.
Що робити, якщо не вдається увійти до особистого кабінету:
- перевірте або змініть з'єднання з Інтернетом;
- очистіть кеш та видаліть файли cookie;
- закрийте інші вкладки та програми;
- спробуйте відкрити сторінку в режимі інкогніто або в іншому браузері;
- перезапустіть пристрій;
- оновіть браузер до останньої актуальної версії;
- вимкніть сторонні програми блокування реклами або зміни геолокації.
Якщо ж рекомендації не допомогли, клієнтам рекомендують звертатися до служби підтримки компанії "Нафтогаз", де фахівці допоможуть у всьому розібратися.