![Чи зміниться особовий рахунок клієнта при зміні постачальника: відповідь "Нафтогазу" для всіх українців](https://thumbor.my.ua/KRbImDWPrAIWwFdfqz9YNp_oPaA=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7f455a58687450744050ac4c18ffc964.jpg)
Чи зміниться особовий рахунок клієнта при зміні постачальника: відповідь "Нафтогазу" для всіх українців
Для українців, які стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важливі новини. Справа в тому, що газопостачальна компанія "Нафтогаз України" розповіла, чи зміниться особовий рахунок клієнта у разі приєднання до компанії.
Про це стало відомо завдяки відповіді прес-служби компанії "Нафтогаз" у соціальній мережі Facebook на запитання клієнта.
У компанії зазначили, що номер особового рахунку за розподіл газу клієнтів АТ «Івано-Франківськгаз», АТ «Хмельницькгаз», АТ «Миколаївгаз», АТ «Київоблгаз», АТ «Житомиргаз», АТ “Львівгаз”, АТ “Сумигаз”, АТ "Вінницягаз" та АТ "Дніпропетровськгаз", тариф на розподіл газу, банківські реквізити для оплати залишаються незмінними.
Крім того, оплату за послуги розподілу газу необхідно провадити до 20 числа поточного місяця. Переплата перед АТ “Київоблгаз”, АТ “Житомиргаз” та АТ “Львівгаз”, АТ “Сумигаз”, АТ “Вінницягаз” та АТ “Дніпропетровськгаз” зберігається та може бути використана як оплата майбутніх періодів.
Водночас у Нафтогазі наголосили, що змінилися методи передачі показань лічильників. Передавати їх можна з 28 по 5 число кожного місяця:
- в особистому кабінеті на сайті gas.ua
- у чат-боті GASUA у вайбер, телеграм та месенджер Фейсбук
- за допомогою голосового меню зателефонуйте до контакт-центру за номерами нашої гарячої лінії та виберіть кнопку 2. Телефони: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2- 888 (Lifecell).
За допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.
У той же час, при приєднанні до Нафтогазу ЕІС-коду клієнта, який зазначається у заяві – приєднанні, надається дев'ятизначний номер особового рахунку.
Дізнатися його можна за посиланням: https://gas.ua/ru/home/find-account або звернувшись будь-яким зручним способом до компанії, написавши в особисті повідомлення групи газопостачальної компанії "Нафтогаз України".
Зробити це можна за посиланням: https://www.facebook.com/NaftogazGasSupply на сторінку ДК “Нафтогаз України” у Facebook.
Також можна звернутися на гарячу лінію за телефоном:
- 066-300-28-88 (Vodafone)
- 098-300-28-88 (Київстар)
- 093-300-28-88 (Lifecell)
Крім того, можна звернутися до чат-ботів GASUA, Вайбер, Телеграм та Фейсбук.
Раніше повідомлялося, перевірка лічильників газу: за яких умов облгаз може не забирати прилад.
Також, облгаз наплутав – українець платить: споживачам перевіряють нерви на міцність неправильними платіжками.