/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2Fccc01f21af48429a8b76520c401dd5ce.jpg)
В Мінагрополітики розповіли, які назви алкогольних напоїв українського виробництва зникнуть з полиць магазинів
КИЇВ. 3 1 серпня. УНН. З 2026 року з полиць українських магазинів мають зникнути низка назв алкогольних напоїв українського виробництва. Про те, які саме і в чому причина УНН розповіли у Міністерстві аграрної політики та продовольства України у відповідь на запит.
Деталі
З 1 січня 2026 року буде заборонено використовувати такі назви:
- Champagne (алкогольний напій);
- Cognac (алкогольний напій);
- Madera (вино);
- Porto (алкогольний напій);
- Jerez/ Xérès/Sherry (алкогольний напій);
- Calvados (алкогольний напій);
- Grappa (алкогольний напій);
- Anis Portugus (алкогольний напій);
- Armagnac (алкогольний напій);
- Marsala (алкогольний напій);
- Malaga (алкогольний напій);
- Tocaj (алкогольний напій).
Ці назви не можна буде використовувати, адже їх захищає європейське законодавство щодо географічних зазначень.
Наразі з 1 січня 2023 року українським виробникам вже заборонено використовувати такі назви: Parmigiano Reggiano (сир), Roquefort (сир) та Feta (сир).
Довідково
Географічні зазначення – найменування місця, що ідентифікує товар, який походить з певного географічного місця та має особливу якість, репутацію чи інші характеристики, зумовлені головним чином цим географічним місцем походження, і хоча б один з етапів виробництва якого (виготовлення (видобування) та/або переробка, та/або приготування) здійснюється на визначеній географічній території.
Доповнення
У 2019 році Рада ухвалила закон щодо вдосконалення охорони географічних зазначень.