/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F91f48dfed69d45d87a7c37b2b431ec4c.jpg)
Зменшить навантаження: МОН погодило навчальну програму для українських учнів-біженців
Ця програма є частиною плану Міносвіти щодо зменшення навчального навантаження на українських дітей за кордоном. Усе тому, що чимало з них здобуває освіту в місцевих школах та паралельно навчається дистанційно в українському закладі освіти.
МОН погодило навчальну програму для учнів-біженців
Раніше таким учням мали зарахувати оцінки за спільні предмети в обидвох школах. Їх мали перевести у 12-бальну або двобальну шкалу ("зараховано" / "не зараховано"). При цьому школярі ще повинні були скласти річне оцінювання з предметів, які не вивчають в закордонних школах: українських мови, літератури й історії, а також географії, громадянської освіти й захисту України.
Тепер МОН офіційно запровадить модель, відповідно до якої учні за кордоном зможуть складати для річного оцінювання тільки предмети українознавчого компонента й матимуть змогу вивчати їх дистанційно у спеціально визначених школах. Інші оцінки зарахують на основі довідки із закордонної школи.
На кінець минулого навчального року за кордоном перебували приблизно 500 тисяч українських дітей шкільного віку. І кожна дитина важлива для держави,
 – наголосив очільник МОН Оксен Лісовий. 
За його словами, МОН розуміє, що навчання у двох школах одночасно може бути складним через подвійне навантаження для дитини.
Щоб уникнути цього, але зберегти українським дітям зв'язок з рідною країною, ми створили цю освітню програму, яка передбачає вивчення лише українського компонента – мови, літератури, історії та інших предметів, які не вивчають у закордонних школах,
 – повідомив міністр. 
Що містить ця освітня програма
Ця освітня програма містить:
- перелік предметів й інтегрованих курсів, які не вивчають в закордонних школах;
 - рекомендований розподіл кількості навчальних годин на тиждень для вивчення предметів;
 - додаткові години для проведення індивідуальних консультацій та групових занять;
 - вимоги до осіб, які можуть здобувати освіту відповідно до цієї програми;
 - рекомендовані форми організації навчання;
 - опис інструментарію оцінювання.
 
Наступним кроком буде ухвалення рішення про організацію такого навчання. У різних регіонах України мають при цьому визначити школи з класами дистанційного вивчення цих предметів.