/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F375d1279d4af82bb834be1dd921dd7b0.jpg)
"Куди зникають?": абоненти Lifecell помітили дивацтва з рахунком, після поповнення на 200 грн
Один із трьох найбільших українських мобільних операторів компанія Lifecell, яка користується популярністю серед мешканців практичних усіх областей нашої країни, продовжує подавати неприємні сюрпризи своїм клієнтам.
На цей раз абонент мобільного оператора Lifecell поскаржився на тариф, в якому є велика кількість гігабайт мобільного інтернету (50Гб). Головна проблема в тому, що після використання половини тарифного пакету мобільний інтернет починає втрачати свою швидкість трафіку.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента компанії Lifecell на порталі для відгуків Otzyvua.
"Найгірший оператор, яким я колись користувався, куди пропадають мегабайти, у повітря? Хоча люди платять 200+ грн, і ви підвищуєте ціни. Швидкість просто жахлива – максимум 13 мб/с."
У той час, коли "Київстар" вдвічі дешевше, то тих 15 гігабайт мені вистачає на місяць і ще залишається, а на тарифі "Вільний Лайф 2020" після 50гб використання падає швидкість вдвічі, їм неможливо щось робити. "Київстар" у 1000 разів кращий", - поділився незадоволений абонент мобільного оператора Lifecell.
Раніше повідомлялося, чи зміниться особовий рахунок клієнта при зміні постачальника: відповідь "Нафтогазу" для всіх українців.
Також, українці не можуть натішитися: "Київстар" скасував плату за популярну послугу.