MY.UAНовини
Тест-драйв MG 4: електричний феномен
Тест-драйв MG 4: електричний феномен

Тест-драйв MG 4: електричний феномен

0

Цей електричний хетчбек настільки запав у душу європейцям, що став найбільш популярним в Європі автомобілем, зробленим в Китаї. Спробуємо дізнатися, чому.

Попри постійні погрози завоювати світ, китайські автовиробники мають сміхотворно малу частку ринку в розвинутих країнах. Наприклад, у Євросоюзі за перші 4 місяці 2023 року їх ринкова частка складає всього 2%, але дві третини з них займає бренд MG. Більше того, наймасовішою серед них стала модель MG 4, яка в рейтингу продажів нових електромобілів квітня 2002 року займає 7 місце, випередивши Dacia Spring, Fiat 500e, BMW i4, Renault Megane E і навіть Tesla Model 3. За перші чотири місяці MG 4 ввійшов у ТОП-10 з результатом у 17 тисяч проданих одиниць. Це тим більше вражає, що бренд MG поки що не присутній у десяти європейських країнах.

Звичайно, багато європейців не сприймають MG в якості «китайця». Легендарна британська марка Morris Garages ще залишилась в пам'яті європейців, особливо в Туманному Альбіоні. Окрім того, власник MG Motors, китайський концерн SAIC, розвиває бренд саме як європейський – він навіть не продається в Росії, щоб не мати «білих плям» у репутації.

Усі MG розробляються з оглядом на смаки європейських покупців в Шанхаї, за участі дизайн-студії у Лондоні. Тому саме у Британії, Нідерландах та Норвегії ці автомобілі знаходять найбільше своїх прихильників.

Також цікаво тест-драйв MG Marvel R

Козирі на стіл!

Насправді у MG 4 приховано багато козирів. І всі вони грають на користь європейців. По-перше, розмір. Це конкурент Volkswagen Golf, якщо говорити про традиційні авто з ДВЗ, та Volkswagen ID3, якщо про «електрички». При довжині 428 см (це параметри Гольфа) у нього на 7 см довша колісна база - 270 см.

По-друге, тип кузова. Попри моду на кросовери, традиційні хетчбеки ще довго будуть втримувати топи у рейтингах продажів. Ну а головне – це вміння їздити. А MG 4 робить це зовсім не як «китаєць», а як справжній британець. Однак все по черзі.

Зовні MG 4 має стрімкий та клиноподібний силует. Передня частина навіть трохи схожа на Lamborghini Urus, в мініатюрі. Впадають в око клиноподібні фари з яскраво вираженими вертикальними світлодіодиками, масивний сірий бампер складної форми.

А ще в цієї машини є активні заслінки на місці решітки радіатора. Вони покращують аеродинаміку, допомагають оптимізувати теплові режими приводу і навіть збільшують запас ходу. Взагалі, аеродинамічний індекс MG 4 становить 0,27, а це значно краще, ніж у того ж Urus (Сх=0,34).

І навіть якщо передок здається трохи простим з точки зору дизайну, то задня частина хетчбека – це просто клондайк дизайнерських рішень. Величезний спойлер вверху розділений на дві половинки, між якими повторювач стоп-сигналу. Він на всю ширину дверцят, розділений навпіл логотипом MG.

На верхній частині середнього спойлера дверей світяться незвичайні червоні лінії, – виробник каже, що це сузір’я лебедя. Внизу – ще один квадратний повторювач стоп-сигналу зі світу Формули 1, і все це прикрито дифузором вуглецевого кольору.

Під капотом MG4 – одразу два бачки для охолоджувальної рідини. Блок запобіжників, невеличкий акумулятор і величезний пластиковий корпус кліматичної системи. І більше нічого – адже мотор у цієї версії ззаду, і привід задній. Так вдалось досягти ідеального розподілу завантаження по осях – 50 на 50. В багажнику немає запасного колеса, лише комплект для ремонту проколів, однак розмір відсіку немаленький – 363 л.

Більше інформації про MG 4 EV

Електронний мінімалізм

В салоні MG 4 – простота та мінімалізм. Це стосується як дизайну, так і матеріалів оббивки. Звичайно, аналогових приладів ви тут не побачите. Перед водієм – 7-дюймова цифрова панель приладів, а в центрі салону – дисплей на 10,2 дюйма.

Простору для ніг водія і пасажирів достатньо, а от сидіння з комбінованих матеріалів могли б бути виконані з більшою увагою до деталей. Якість шкірозамінника та тканини не найвища. Вони дещо простуваті – я б після купівлі підібрав стильні чохли.

Центральна консоль має оригінальний виступ, на якому встановлена шайба-селектор вибору режимів руху. На ньому всього три положення – вперед, назад та нейтраль, а паркінг активується натисканням. Однак режими не завжди перемикаються одразу – деколи потрібно двічі натиснути педаль гальм.

Центральний дисплей викликає неоднозначні емоції. Меню лише англійською (українську обіцяють незабаром), а фізичних кнопок недостатньо. Наприклад, щоб скористатись клімат-контролем, треба перелистати екран та вдивлятись в маленькі кнопочки. На ходу це робити складно. Картинка з камери заднього огляду нормальна, дещо викривлена і доволі тьмяна, в сонячну погоду погано видно. Та й чутливість сенсорного екрану могла би бути й кращою.

Тестову комплектацію Luxury непогано оснащено. Є бездротова зарядка, підігрів сидінь, контроль «сліпих зон» та перехресного руху позаду, камера кругового огляду, система напівавтономного водіння, автоматичне дальнє світло. Хоча навіть в стандарті є активний круїз-контроль та два цифрових дисплеї.

Електрична платформа означає відсутність трансмісійного тунелю. Але третій пасажир на другому ряді зайвий – на нього навіть не відформатовано місце. Загалом, простору не так багато, але заходити зручно – двері відчиняються на великий кут. На спинках сидінь є кишені, де можна заховати телефони та дрібні купюри, USB-порт, втім, немає підлокітника.

Цікаво, що зарядний кабель не продається разом з машиною. Звичайно, на громадських зарядках його і не треба. Тим більше, що роз’єми тут європейські – «повільний» Type2 та швидкий CCS Combo. Однак для домашнього зарядного пристрою кабелі можна докупити.

Найдешевший для мережі в 220 Вольт та струму 2,5 кВт на годину коштує 19 тисяч грн. З ним для повної зарядки треба майже 20 годин – багатенько. Трифазний «шнурок» дає максимум 22 кВт на годину та коштує 44 тисячі. А на 150-кіловатній зарядці електромобіль може «втягнути» від 10 до 80 відсотків за 35 хв.

До речі перший електричний родстер MG Cyberster презентовано у Великобританії

У простішої версії STD акумулятор літій-залізо-фосфатний на 51 кіловат-годину, а в потужнішої версії на 64 кВт – літій-іонний. Важливо, що у обох є система охолодження та підігріву акумулятора.

А ще MG4 може виконувати роль великого павер-банку – на вихідній потужності 2,2 кВт живити будь-який зовнішній пристрій. Це важливо напередодні наступної зими, яку обіцяють важкою для нашої енергосистеми.

Електричні дані

Запас ходу залежить від режиму. Якщо ми говоримо про тестову версію на 64 кВт, то після повної зарядки машина показує в екологічному режимі 440 км, а в спортивному – 420. Ввімкнений клімат-контроль в спеку «з’їдає» ще 10-20 км ходу. А реальна середня витрата енергії під час нашого тесту складала 18 кВт/годин на 100 км. Тобто повного заряду реально вистачає на 350 км, і це теж немало.

Якщо заправляти ці 63 квт-год вдома за тарифом 2,64 кВт, то «повний бак» коштує 166 грн. На сьогодні це як три літри бензину. А куди на трьох літрах заїдеш? Отож-бо й воно.

Кнопки запуску авто немає. Треба лише сісти в авто, натиснути гальма та перевести коліщатко в режим D або R. На дисплеї висвітилось Ready, тож можна їхати. Щоб машина «заснула», треба натиснути «паркінг» та вийти з неї.

Звичайно, на низьких швидкостях в машині абсолютна тиша, навіть електромотор не чутно. А вже на високих, десь за 140, таке враження, що мотор ніби вібрує.


А тепер перейдемо до головного: за що саме європейці та британці вибирають MG 4. Вони люблять автомобілі з характером, які вміють їздити швидко, азартно та приносити задоволення від цього процесу. А за точністю та зручністю швидкої, підкреслюю, саме швидкої їзди, це одна з кращих машин, на яких доводилося їздити останнім часом.

MG 4 їде не гірше заряджених хетчбеків, того ж VW Golf GTi чи Ford Focus ST! Для цього у хетчбека низький центр мас, ідеальне розподілення ваги по осях, невеликий кліренс у 150 мм. Елементи підвіски розміщені на алюмінієвому підрамнику, що позитивно дається взнаки під час керування.

Насправді – ще швидше!

Заводські характеристики стверджують, що до першої сотні MG 4 у версії Luxury потужністю 150 кВт розганяється за 7,9 секунд (STD навіть на 0,2 швидше, хоча потужність на 25 кВт менша). У обох крутний момент 2500 Нм, причому з нуля обертів. Наші тести показали, що у MG 4 динаміка розгону навіть краща – за 7,5 секунди до сотні. Максимальна швидкість – 160 км на годину, хоча за спідометром були й цифри 172 км/год.

Повнопривідна версія XPower AWD – взагалі справжній болід: до сотні розганяється за 3,8 секунди. Однак навіть середня комплектація не повільна: машина миттєво реагує на педаль газу, розганяється з будь-якої швидкості. Адже в електромобіля немає жодних затримок на роботу трансмісії чи турбоям. Той, хто їздить динамічно, оцінить: водій завжди контролює тягу в межах долі секунди. Наприклад, побачив шпаринку в трафіку, натиснув на педаль – і ти вже там.

Завдяки тому, що хетчбек обладанано заднім приводом, передні колеса не мають додаткового навантаження, тож керування дуже гостре і точне. Можливо, кермо не настільки інформативне, як у німецьких гарячих хетчів, але дуже близько до них.

Оснащений найновішою гальмівною системою Continental, преміальними шинами того ж концерну і дисковими гальмами на всіх колесах, MG4 не лише добре розганяється, але й впевнено гальмує. Причому ABS спрацьовує в останній момент, так що водій контролює автомобіль до останнього. До того ж електромобіль дозволяє в звичайному темпі майже не користуватись гальмами. Система рециркуляції кінетичної енергії (KERS) MG4 включає три рівні: легкий, помірний і важкий. Його можна виставити в залежності від стилю водіння, для цього потрібно заходити в центральне меню.

У MG4 обидві підвіски повністю незалежні, за поведінкою вони дуже схожі на німецькі хетчбеки: зібрані, еластичні та зрозумілі, крени невеличкі, машина добре чіпляється у поворотах. І при цьому в міру комфортна.

MG вчить користуватися поворотниками. Якщо перетнув розмітку без повороту, кермо «штовхається», щоб їхав прямо. Причому значно сильніше, ніж сучасні європейські автомобілі. Також у ньому є активний клімат-контроль, автоматичне дальнє світло та системи безпеки, які попереджають про надто небезпечне наближення до авто та навіть різко зупиняють машину, якщо під час руху заднім ходом в «мертвій зоні» перебігає людина.

Комплектації MG 4 EV можна переглянути тут

MG 4 та конкуренти

Таким чином, стає зрозумілою любов європейців до MG 4: за порівняно невелику ціну вона їде, як заряджений хетчбек з бензиновим двигуном. А в деяких випадках навіть краще. На жаль, українці ще не зрозуміли цього, адже кількість MG 4 на наших дорогах ще мізерна. Тому тим, хто любить динамічну їзду, варто придивитися: адже це один з небагатьох нових автомобілів, а електричних й поготів, який коштує менше мільйона гривень.

Простіша версія MG 4 STD стартує з 991 тис грн. Вона не так багато оснащена електронними помічниками та має дещо гірший запас ходу, ніж тестова машина в комплектації Luxury, але розганяється так само швидко.

Авто, що було у нас на тесті, дорожче майже на 200 тисяч грн, має краще обладанння, більшу батарею, тому може проїхатти на одному заряді 435 км. Повноприводна версія X Power AWD з двома моторами на 435 сил ще на 100 тисяч дорожча за Luxury, однак це вже справжній спорткар, тож доплата невелика.

Зараз за мільйон гривень в Україні можна купити хіба що неофіційну Honda Dongfeng MNV, привезену з Китаю. Офіційний Nissan Leaf коштує вже 1,44 млн, однак має меншу батарею та запас ходу. Найпопулярніший в Україні електромобіль Volkswagen ID.4 з порівняним запасом ходу коштує десь 1,2 млн, однак це вже точно не гарячий хетчбек, він до офіційного представника VW в Україні не має жодного відношення.

Величезна перевага MG 4 саме в тому, що він продається офіційними дилерами заводу-виробника. А це означає, що роз'єми для зарядки тут європейські, не треба жодних перехідників з китайських стандартів. Також діє гарантія на 7 років або 150 тисяч кілометрів, працює реальна сервісна підтримка та в дилерів наявні запчастини. А саме з таким проблемами стикаються власники у «сірих» електромобілів.

Технічні характеристики MG 4 Luxury
Габарити (Довжина / ширина / висота), мм 4287/1836/1504
Колісна база (мм)

2705

Дорожній просвіт (мм) 150
Об'єм багажника (л) 363/1177
Споряджена маса (кг) 1685
Двигун, потужність, крутний момент Електро, 150 кВт, 250 Об/ хв.
Динаміка, макс. швидкість 7,9 с, 160 км на год
Батарея, запас ходу 64 кВт год, 435 км
Підвіска передня/задня МакФерсон/ незалежна багатоважільна, дискові гальма
Шини 215/50 R17 95V
Ціна, грн 1 184 453 грн.
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Больше не мусор: ученые нашли неожиданный материал для генерации энергии
Фокус
2025-02-12T16:06:37Z
Смартфон Samsung Galaxy S26 Ultra избавится от важного недостатка: о чем речь
Фокус
2025-02-12T16:06:00Z
Официально: Elden Ring Nightreign выходит 30 мая и будет продаваться за $39,99 — появились впечатления журналистов
GameMag
2025-02-12T15:52:29Z
Чем хороши компьютеры Dell: 6 аргументов в их пользу
InternetUA
2025-02-12T15:42:56Z
Множество ветряных турбин будут снесены: в Китае нашли им неожиданное применение
Фокус
2025-02-12T15:30:56Z
На 20% больше энергии: дешевое вещество увеличит эффективность солнечных панелей
Фокус
2025-02-12T15:30:23Z
NASA вернет на Землю застрявших на орбите астронавтов после 10 месяцев в космосе
UAToday
2025-02-12T15:03:49Z
В Хорватии нашли "вампира" XV века: тело обезглавили, чтобы он не восстал из мертвых
TSN
2025-02-12T14:54:52Z
СМИ: Sony анонсирует на State of Play новую сервисную игру Gummy Bears — она выйдет сразу на PlayStation 5, ПК и Nintendo Switch
GameMag
2025-02-12T14:49:15Z
Не только цветы и конфеты: оригинальные подарки для женщин за 50 ко Дню святого Валентина
Telegraf
2025-02-12T16:12:33Z
Гороскоп на четверг 13 февраля 2025 года
UAToday
2025-02-12T16:03:03Z
Секретный язык стюардесс: о чем говорят бортпроводники во время полета
Фокус
2025-02-12T14:57:33Z
Роскошный отель в Шанхае пугает гостей: в чем причина
Фокус
2025-02-12T14:51:23Z
Огурцы без лишних хлопот: три сорта, которые растут сами и над которыми не надо трястись
Знай
2025-02-12T13:51:38Z
Как расслабиться после работы без телефона: советы от психолога
Знай
2025-02-12T12:51:54Z
Мы делаем это неправильно: где и почему нужно хранить мед
TSN
2025-02-12T12:36:57Z
Женщина начала есть масло и мясо и худеет на глазах: как изменилось ее тело
Фокус
2025-02-12T12:30:40Z
Уверены и прямолинейны: что о вас расскажет поза, в которой привыкли сидеть
Gazeta UA
2025-02-12T11:42:57Z
В Полтавской области на Днепре перевернулась лодка с пятью рыбаками
Комсомольская правда
2025-02-12T16:16:53Z
На мосту Патона в Киеве загорелся троллейбус
TSN
2025-02-12T16:06:01Z
Неудачный побег из ВЛК: мужчина сорвался с шестого этажа в Киеве
TSN
2025-02-12T15:21:27Z
В школе Луцка прямо в руках ученика взорвался iPhone
TSN
2025-02-12T15:15:39Z
В Хмельницком ликвидировали подпольную сигаретную фабрику
Корреспондент
2025-02-12T14:45:28Z
Удар баллистикой по Киеву: стало известно, кто погиб от российской ракеты
Comments UA
2025-02-12T14:18:40Z
СБУ ищет диверсантов под Киевом
Корреспондент
2025-02-12T14:03:15Z
Мужчина на Волыни обжаловал штраф ТЦК в суде: как ему это удалось
Telegraf
2025-02-12T13:48:36Z
В Польше 6 украинцев обвинили в фишинге на миллионы гривен
Comments UA
2025-02-12T13:27:20Z
Виталий Владимирович Кличко: досье, биография
Telegraf
2025-02-12T14:45:48Z
В России заступились за предателя Тимощука, которого обнулили в Украине
Telegraf
2025-02-12T14:24:51Z
Лига чемпионов: расписание всех матчей дня 12 февраля
ZN UA
2025-02-12T13:43:45Z
"Реал" и "Барселона" узнали соперников: результаты жеребьевки полуфинала Кубка Испании
TSN
2025-02-12T13:06:05Z
Украина завоевала "золото" в биатлоне на зимнем Европейском юношеском олимпийском фестивале
TSN
2025-02-12T12:51:48Z
Лидер Арсенала рискует пропустить остаток сезона
Корреспондент
2025-02-12T12:51:02Z
Его убила правда: дело Яниса Тиммы вернули на рассмотрение
Фокус
2025-02-12T11:45:56Z
"Надеру тебе задницу": Дэвис набросился на Беринчика с дерзкими угрозами
Корреспондент
2025-02-12T10:33:32Z
Беринчик и Дэвис провели первую дуэль взглядов
Корреспондент
2025-02-12T10:10:23Z
Таропрогноз на 13 февраля 2025: выберите карту и узнайте, что вас ждет в четверг
Telegraf
2025-02-12T16:00:31Z
Потери России на фронте ошеломляют: на какое время оккупантам хватит ресурсов для наступления
TSN
2025-02-12T14:54:57Z
Что сейчас происходит на разных направлениях фронта
Известия Киев
2025-02-12T14:42:37Z
Нынешний январь был самым теплым не только в Украине, но и в мире
Апостроф
2025-02-12T14:09:07Z
"Ни помощи, ни Красного креста": военный поделился воспоминаниями о самых тяжелых днях в плену
Политека
2025-02-12T14:03:51Z
В Киеве продают кофейню: как она выглядит и сколько стоит
Telegraf
2025-02-12T13:54:11Z
Универсальное оружие: как бойцов учат стрелять из пулеметов, уничтожающих бронетехнику и "Шахеды"
Gazeta UA
2025-02-12T13:39:19Z
Неожиданные гости: в Днепре косули прогуливались по окрестностям
Telegraf
2025-02-12T13:30:35Z
"Летело все, что можно": боец ВСУ рассказал о своем боевом крещении в Бахмуте
Фокус
2025-02-12T13:27:43Z
62-летняя Деми Мур появилась в роскошной фотосессии
Фокус
2025-02-12T15:57:32Z
Модные женские стрижки из прошлого: что, по мнению экспертов, будет в тренде 2025 года
TSN
2025-02-12T15:51:27Z
Звезда "Школы" Кудашова рассекретила отношения со старшим на 10 лет возлюбленным и заговорила о ревности
TSN
2025-02-12T15:21:44Z
Где сейчас Кирилл Макашов, который был соведущим Мишель Андраде в шоу "Орел и Решка"/Съемки в тревел-шоу для блогера стали единственным появлением на телевидении
Апостроф
2025-02-12T15:18:16Z
Тоня Матвиенко призналась, что мама Нина все еще дома: комната такая, словно вышла на минутку
Знай
2025-02-12T14:51:32Z
Хотел помешать "наполеоновским планам" Зеленского: что говорит о войне российский актер Деревянко и где он сейчас
Telegraf
2025-02-12T14:48:17Z
Российские сериалы влияют на украинских подростков - ЦПД
Корреспондент
2025-02-12T14:27:50Z
Calvin Klein возвращается на подиумы — повод вспомнить, за что мы любили бренд
Marie Claire
2025-02-12T13:30:25Z
"Каннибал" Арми Хаммер рассказал, что ел сердце
Фокус
2025-02-12T12:57:19Z
Украина успешно испытала своб баллистическую ракету. ВИДЕО
Новости Украины
2025-02-12T16:18:25Z
Задержание топовой "крысы" ФСБ: как отреагировали в соцсетях
Gazeta UA
2025-02-12T16:15:38Z
Выставил их сына Х напоказ: Граймс отчитала Маска за визит в Белый дом
Фокус
2025-02-12T16:15:32Z
Что удивляет в «контракте 18-24» от Минобороны: улучшится ли мобилизация
Comments UA
2025-02-12T16:03:04Z
Ирина Кудашова рассказала об восстановлении разрушенной ракетой квартиры и почему государство не помогает
TSN
2025-02-12T15:51:40Z
Прикрывал ударную группу ВСУ: появился первый снимок F-16 с ракетой AMRAAM серии С, — OSINT
Фокус
2025-02-12T15:42:39Z
Похоронена в склепе из розового мрамора: как выглядит могила Мэрилин Монро, и от чего она умерла в 36 лет
Telegraf
2025-02-12T15:33:10Z
Пит Дэвидсон потратил более $200 тысяч на удаление татуировок: как он выглядит теперь
Фокус
2025-02-12T15:30:53Z
Мужчинам могут разрешить пересекать границу? Юристы добиваются отмены ограничений
Знай
2025-02-12T15:30:49Z
Так выглядит мозг влюбленного мужчины — что должна знать об этом женщина
Marie Claire
2025-02-12T16:01:14Z
Удивительные свойства чесночной настойки: как простой рецепт спасает от десятков болезней
Знай
2025-02-12T15:51:49Z
Положите этот секретный ингредиент в лунку – лук вырастет на 30% больше: проверено специалистами
TSN
2025-02-12T15:36:06Z
Украинцы могут получить 1500 грн за кабанов: о чем речь
Фокус
2025-02-12T13:54:31Z
Красота, убивающая людей: инъекция ботокса может привести к развитию ботулизма
Фокус
2025-02-12T13:42:59Z
900 яиц за месяц: что случилось с телом мужчины после экстремальной диеты
Фокус
2025-02-12T13:15:53Z
Никаких премий или пособий. Сколько получает министр здравоохранения Виктор Ляшко
Telegraf
2025-02-12T13:15:23Z
Рак пищевода: симптомы, которые следует знать
Comments UA
2025-02-12T13:03:34Z
Медик под следствием за то, что прооперировал травмированную кошку в своей больнице – фото
TSN
2025-02-12T12:51:50Z
Пекинка бьет рекорды, а картофель дешевеет: рынок овощей переживает ценовой шторм
Знай
2025-02-12T16:06:20Z
Клиенты Vodafone недовольны связью, хотя компания утверждает, что улучшила сети
Telegraf
2025-02-12T15:30:58Z
Труба под прицелом: почему РФ начала бить по нашей газовой инфраструктуре
Корреспондент
2025-02-12T15:30:31Z
Украинские газовые хранилища почти пусты: запасов не хватает для экономики – эксперт
TSN
2025-02-12T15:03:40Z
Индия строит устойчивую к санкциям цепь поставок российской нефти — Bloomberg
ZN UA
2025-02-12T14:55:26Z
Крупнейший в мире суперкомпьютер будет работать на 500 000 чипах и ядерной энергии
Фокус
2025-02-12T14:16:02Z
В Евросоюзе хотят ввести ограничения на рост цен на природный газ – FT
ZN UA
2025-02-12T14:09:06Z
СБУ пытается через суд отменить продажу спецразрешений карьеров "Юнигран"
ZN UA
2025-02-12T14:04:28Z
"Худший месяц для РФ": горят 10% нефтеперерабатывающих мощностей после удара по НПЗ в Саратове, — Forbes
Фокус
2025-02-12T13:48:01Z
Брутальный и недорогой: первый пикап Kia поступил в продажу
Фокус
2025-02-12T14:51:35Z
В Украине упал спрос на автомобили из Китая
Gazeta UA
2025-02-12T10:48:36Z
С двигателем Lamborghini: в Африке скрестили старый Audi 90-х и современный суперкар
Фокус
2025-02-12T09:57:45Z
Ремни безопасности выдадут утопленника: как не купить авто после наводнения
Знай
2025-02-12T06:51:30Z
Простой лайфхак позволит водителям сэкономить несколько сотен гривен за считанные минуты
Фокус
2025-02-11T18:06:50Z
Поможет Европе потеснить Китай: представлено решение важной проблемы с аккумуляторами
Фокус
2025-02-11T17:15:55Z
С мотором от Golf GTI: Volkswagen Passat и Tiguan получили мощные версии
Фокус
2025-02-11T16:30:22Z
Раритет из 80-х: обнаружен культовый внедорожник Chevrolet в заводской упаковке
Фокус
2025-02-11T14:42:41Z
Зимние дороги: 5 правил, которые спасут вас от неприятностей за рулем
Знай
2025-02-11T13:51:04Z
Швейцария полностью присоединилась к 15-му пакету санкций ЕС против России
Европейская правда
2025-02-12T16:18:29Z
Есть компромисс: Зеленский назвал альтернативу членству Украины в НАТО
Comments UA
2025-02-12T16:18:08Z
За кого голосовать на следующих выборах?
ГЛАВКОМ NET
2025-02-12T16:15:41Z
"Путин точно скоро умрет": Зеленский о возможной победе российского диктатора
Comments UA
2025-02-12T16:12:01Z
В парламенте Эстонии провалился вотум недоверия премьеру
Европейская правда
2025-02-12T16:10:10Z
Зеленский – о выборах: Это точно не в центре внимания сегодня
Лига
2025-02-12T16:04:19Z
Рютте: Путин проиграет, если нападет на НАТО, но через 4-5 лет он нарастит силы
Европейская правда
2025-02-12T16:03:55Z
Зеленский объяснил, почему Путин хочет затянуть войну
TSN
2025-02-12T16:03:19Z
Судан и Россия договорились о военно-морской базе: соглашение близко к реализации
Telegraf
2025-02-12T16:00:23Z