!["Нафтогаз" звернувся до споживачів із важливим повідомленням](https://thumbor.my.ua/9NtIQFZRKZ5zWFUykn_BUagndpM=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F877f8104c634dade86ab2347fec5cc4f.jpg)
"Нафтогаз" звернувся до споживачів із важливим повідомленням
"Нафтогаз" - постачальник останньої надії, який надає свої послуги більшій частині українців. Компанія регулярно ділиться з клієнтами корисною інформацією і на цей раз на facebook-сторінці з'явилося важливе повідомлення.
У "Нафтогазі" нагадали, що клієнти можуть суттєво спростити собі життя і цілодобово користуватися необхідними послугами компанії в пару кліків - через чатботи.
Що можна зробити через чатботи:
- оплатити рахунки за блакитне паливо та дізнатися про стан рахунку;
- верифікувати персональні дані;
- отримати акт звірки або довідку про пільги/субсидії;
- отримати останній рахунок за газ із деталізацією нарахувань;
- одержати довідку про відсутність заборгованості;
- оформити договір про реструктуризацію боргу та просто дізнатися про останні новини компанії.
У "Нафтогазі" зазначають, що клієнти можуть відмовитися від паперових платіжок та автоматично отримувати рахунок за спожитий газ у чатботі. Для цього до програми потрібно додати свій особовий рахунок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" обіцяв знижки на газ, але нараховує їх не всім: українці почали скаржитися - пояснили в компанії.