У Національному музеї «Київська картинна галерея» відбулося відкриття проєкту «Дні минулого майбутнього»
- © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA © Василь Артюшенко, ZN.UA
У Національному музеї «Київська картинна галерея» відбулося відкриття проєкту «Дні минулого майбутнього» Олександри та Влада Кришовських, де представлено ексцентричний живопис та дика, але самобутня скульптура з целюлози. Влад та Олександра Кришовські позиціонують себе як представників напрямку "арт брют" (пер. з фр. "брутальне мистецтво"), тож годі чекати від їхніх творів правдоподібності чи традиційності. Та й ліричні герої, що вгадуються поміж неоднорідними частинами цього висловлювання, глибоко збентежені власними трансформаціями.
Як і в попередніх виставках цього мистецького тандему, назва «Дні минулого майбутнього» запозичена з однойменного фантастичного фільму. Нелінійність творчого поступу співзвучна з нелінійністю часових ліній і сюжетів вигаданого мультивсесвіту. Серії робіт увесь час доповнюються і видозмінюються. з'являються сіквели і приквели, але центральними їхніми темами лишаються пам'ять, дорослішання, дослідження власної історії та спроби все-таки передбачити події майбутнього. Це призводить до переплетення (та плутанини) символів і сенсів від часів Трипілля до сьогодення, й від сьогодення до незрозумілого і нечіткого майбуття. Митці у своїх роботах відображають хаотичні взаємодії елементів попкультури, предметів народного побуту, спотворених уявою авторів тварин, рослин та інших примар їхньої свідомості.
В процесі споглядання артоб'єктів і спроб впорядкувати пануючий серед них безлад, все ж є можливість осягнути химерну логіку творців. Отримані враження можуть розходитися абсолютно різними шляхами, проте кожен з них залишається правильним у своєму контексті. Адже, цитуючи улюблений вислів Влада Кришовського (авторства Марселя Дюшана), який лежить в основі концепції дадаїзму: "Художник не має монополії та тлумачення своїх творів".