Українцям, які виїхали із власних квартир чи будинків, але встановили лічильники води, не варто хвилюватись. Їм не нараховуватимуть плату за використання комунальної послуги.
Однак споживачі, які не мають квартирного лічильника або термін його перевірки закінчився, регулярно отримують платіжки з нарахуваннями за використання води. У Київводоканалі розповіли, як зупинити цей процес.
Для цього до компанії потрібно надіслати заяву про перерахунок та підтвердити, що воду фактично ніхто не використовує. Якими документами можна підтвердити факт непроживання за адресою:
- Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб,
- Витяг з наказу Територіального центру комплектування та соціальної підтримки про зарахування особи до списків особового складу,
- Довідка Центру по роботі з військовозобов’язаними переселенцями,
- Документи, що підтверджують виїзд за кордон та тривале перебування там.
Є декілька способів надсилання відповідних документів. Це можна зробити через електронну пошту відповідно до вашого району, через чат-бот Viber або чат-бот Telegram.
"Ми внесемо зміни в облікову базу, і нарахування за вашою адресою припиняться на наступні 6 місяців", - додали в компанії.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала