!["Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати і гроші здерти"](https://thumbor.my.ua/x30ZFVPpRDe7Clf3EC6Gqj-aqiA=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb6fac79f363d16ac298655283681b4d2.jpg)
"Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати і гроші здерти"
Українка поскаржилася, що передача показників газового лічильника перетворилася на справжні муки, а її батькам надсилають одразу кілька платіжок, у яких легко заплутатися. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на сторінці "Нафтогазу" у facebook.
Клієнтка "Нафтогазу" заявила, що передача показників стала справжнім випробуванням, оскільки система не сприймає дані, а працівники компанії до цього ніяк не допомагали.
"Передати показники не можна. Ніде не проходить ні особовий рахунок, ні код ЕІС. Оператор відправляє в чат боти... але там теж пише, що дані введені невірно... хоча все копіюю за квитанцією", - повідомила українка.
За словами жінки, це не єдина проблема. Вона стверджує, що її батьки отримали відразу три платіжки за газ, через що заплуталися і здійснили переплату.
"Люди добрі, може досить знущатися? Раніше спокійно передавала покази і за себе і за старих, які через свій вік не можуть робити цього. Тепер їм прийшли три квитанції. Не розібралися, заплатили наперед... заплутати і гроші здерти, тут у вас добре виходить", - поскаржилася клієнтка.