/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8fca661fb7563db9e11135144624badc.jpg)
Самі собі створили проблеми: як Китай виграє від Brexit та заробляє на електромобілях
Дешеві китайські авто обвалюють ринок ЄС
Комісар ЄС з питань торгівлі Валдіс Домбровскіс заявив, що Європа задумується про відстрочку щодо введення мит на електрокари, які постачаються між Великою Британією та країнами Євросоюзу. Причина – великий наплив електромобілів з Китаю.
Річ у тім, що угода про Brexit передбачає мито у 10% на будь-які електроавтомобілі, які торгуються між Євросоюзом та Великою Британією. Втім, це лише за умови, що менш як 45% автомобіля надходить з цих двох регіоні.
Автомобільна промисловість тисне на ЄС, аби безмитний період продовжили. Зараз вони постачають акумулятори для електромобілів з Китаю, а це вже як мінімум 40% вартості авто.
Оскільки мито збільшить вартість європейських авто, а китайські виробники мають субсидії від своєї держави, умови на ринку явно будуть не конкурентними.
Ми сподіваємося, що ми зможемо уникнути мит. Якщо ЄС і Велика Британія зараз запровадять тарифи один на одного, це не допоможе нашій промисловості — тільки Китаю,
– заявив Домбровскіс.
Брюссель намагався уникати будь-яких змін в угоді про Brexit, але схоже на те, що цього разу буде змушений відреагувати. Тим паче, що Tesla Маска має завод в Китаї, тобто отримує допомогу і теж постачає авто на європейський ринок.