Україна змогла самотужки забезпечити ту ж пропускну спроможність, що й під час роботи чотиристоронньої угоди за участю Росії
Тимчасовий зерновий коридор, який Україна організувала без участі росії, показав, що він не лише функціонує, а й може пропускати таку саму кількість суден, як і за часів, коли москва гарантувала його безпечну роботу.
Як повідомив у своєму Facebook журналіст і головний редактор BlackSeaNews Андрій Клименко, про це свідчить те, що мешканці Одеської області змогли побачити одразу 8 суховантажів, три з яких залишили територіальні води України, а ще п’ять увійшли до них.
Він зазначив, що з портів Одеської області пішли балкери із загальним навантаженням у 134 229 тонн:
- YING HAO 01 (судновласник з Китаю);
- ENEIDA (Панама);
- AZARA (Польща).
А зайшли до чорноморських портів 5 балкерів із загальним навантаженням у 126 376 тонн:
- NEW LEGACY (Маршалові острови);
- IDA (Німеччина);
- FORZA DORIA (Ліберія);
- OLGA (Німеччина);
- DANNY BOY (Греція).
Клименко наголосив, що п’ять суден востаннє прибували до портів Великої Одеси у вересні-жовтні минулого року, а в цей час ще працював зерновий коридор за участю України, росії, Туреччини та ООН.
"Таким чином сьогодні Україна зусиллями своїх захисників продемонструвала, що вона спроможна самостійно забезпечити безпечний маршрут такої ж кількості суден на день, що була під час роботи "зернового коридору" під егідою ООН", — зазначив він.
Як повідомлялося раніше, всупереч виходу росії із зернової угоди Україна зробила все можливе, щоб забезпечити роботу тимчасового коридору без участі кремля. Рідкісні судна продовжують виходити та заходити в українські порти і перевозять вони не лише зерно.