Комісія інженерів і технологів підрядника та виробника з’ясовує причини надзвичайної ситуації на об’єкті реконструкції – Дегтярівському шляхопроводі, коли при монтажі одна з балок упала та збила кілька інших, вже встановлених. Оскільки саме підрядник несе відповідальність за всі процеси на об’єкті.
Про це мер Києва Віталій Кличко заявив в ефірі телеканалу "Київ".
"Сподіваємося, що до кінця тижня комісія інженерів і технологів підрядника та виробника з’ясує, чому при монтажі одна з балок на об’єкті реконструкції – Дегтярівському шляхопроводі, впала та збила кілька вже встановлених балок. Роботи, що здійснюються на цьому об’єкті, належать до робіт з підвищеною небезпекою. Тому за їх організацію і виконання відповідальність несе виключно підрядна організація, – зазначив мер Києва. – Усунення всіх наслідків буде здійснюватись коштом підрядника. Зазначу, що збитків міському бюджету не завдано. Але може дещо зміститися термін виконання робіт. Вартість же самої реконструкції шляхопроводу не збільшиться", – наголосив Віталій Кличко.
Він зазначив, що переможцем відкритих торгів через систему Prozorro стала компанія "RDS". Вона запропонувала найменшу вартість та відповідну кваліфікацію.
Група компаній "RDS" входить у ТОП-5 дорожньо-будівельних компаній в Україні. З 2005 року має досвід виконання робіт із будівництва доріг, мостів, аеродромів. Колектив налічує 2 800 осіб та близько 800 одиниць техніки. І подібні роботи компанія виконувала неодноразово.
Нагадаємо, із 2020 року Дегтярівський шляхопровід перебував у аварійному стані. Щоб запобігти падінню частини аварійного мосту, у 2022 році місто здійснило протиаварійні роботи з демонтажу 4-х деформованих балок прогонової будови. Вже в поточному році, згідно з розробленим проєктом на замовлення КК "Київавтодор", підрядна організація ТОВ "RDS" розпочала реконструкцію шляхопроводу у складі транспортної розв’язки.
Зокрема, проєкт реконструкції передбачає демонтаж існуючого шляхопроводу та влаштування нових конструкцій шляхопроводу (мостове полотно, прогонові будови, опори, фундаменти), влаштування нових трамвайних колій, ремонт підземних і надземних комунікацій, а також благоустрій прилеглої території. Передбачені проєктом і влаштування велодоріжки на тротуарах та облаштування шляхопроводу засобами безбар’єрного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.