"ПриватБанк" має мільйони задоволених клієнтів по всій території України. Люди сплачують через банківські карти комунальні послуги, розраховуються в супермаркетах, знімають та поповнюють банківські рахунки через термінали.
Але не завжди так гладко, як цього хотілося б. Трапляються випадки, коли гроші на рахунок не зараховуються, а працівники банку розводять руками та "годують обіцянками".
На сайті Мінфіну з'явився негативний відгук від клієнта ПриватБанку. Чоловік стверджує, що більш як півроку тому поповнював свій валютний рахунок через термінал банку. Але одну з купюр не було зараховано. Клієнт відразу зателефонував на гарячу лінію банку, де йому сказали почекати. Зрештою, через кілька днів йому повідомили, що такої купюри не вносили, але чоловік обурився такою відповіддю.
На момент, коли купюру не знайшли, інкасації не було, тому й працівники банку не могли знати напевне про наявність коштів. Купюру все ж знайшли, але проводили кілька експертиз про рівень її пошкодженості. Експертизу проводили декілька разів, але власникові її не повертали. На дзвінки чоловіка працівники установи відповідають, але кожен раз просять зачекати. Пройшло вже 11 місяців, а клієнт має лише купу скарг та звернень, але немає своїх грошей.
Представники самого банку відповіли, що наразі запит розглядається і про результати чоловіка повідомлять.
Раніше портал Знай інформував, "Видно по залишку": клієнт "Monobank" показав, куди зникають 100 грн, навіть якщо не користуєшся карткою
Також наш портал повідомляв, поки не посваришся, діла не буде: клієнт ПриватБанку показав, що вплинуло на вирішення питання