!["Створюєте перешкоди абонентам": українець поскаржився, що не може сплатити комуналку через "Нафтогаз"](https://thumbor.my.ua/n62_DNoMEYyUNRY5WxD4a3i91SQ=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F016fbdfb36b5a8cb44a2739ff596d280.jpg)
"Створюєте перешкоди абонентам": українець поскаржився, що не може сплатити комуналку через "Нафтогаз"
Українців закликають вчасно фіксувати та передавати показники лічильника, а також не забувати оплачувати платіжки за комуналку. Втім, навіть у тих, хто виконує вимоги, виникають проблеми із "Нафтогазом".
Клієнт "Нафтогазу" заявив, що компанія власноруч створює перепони для своєчасної оплати комуналки, тому що "забуває" надсилати паперові платіжки. Справа в тому, що ще не всі споживачі перейшли на електронні рахунки, адже у багатьох просто немає доступу або коштів, щоб скористатися інтернетом.
Телефон, фото grozny
"Я не зміг передати покази за газ, Нафтогаз не прислав мені роздруківку на оплату за вересень 2023р. Телефон в мене не працює, а Інтернет все дорожчає, тому в майбутньому я все менше зможу користуватися Інтернетом та мобільним зв'язком. Раніше я передавав покази лічильника за газ при оплаті в терміналу ПриватБанку, але в них теперь потрібен мобільний телефон, тому не зміг оплатити вашу послугу за спожитий газ. Так своїми рішеннями ви створюєте перешкоди абонентам для оплати послуг за газ", - написав він.
"Нафтогаз" спробував допомогти клієнту, але він уточнив, що не потребує разового вирішення проблеми. Українець не хоче опинитися у подібній ситуації у майбутньому.
"Проблему я висловив, тепер потрібно правильне рішення вашого керівництва чи уряду України. Навряд чи я один з таким питанням по Україні буду в майбутньому", - зазначив клієнт.
Звернення до Нафтогазу, скріншот
Звернення до Нафтогазу, скріншот
Теги за темою
НафтогазПоділитися сюжетом
Джерело матеріала