!["Чекати немає сенсу": клієнти "Нафтогазу" залишилися наодинці з проблемами](https://thumbor.my.ua/yme7cWfJ7rFK0oj99RLYHB0nQJk=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9fd6cdce86fe9312e3209010c6b4c9ea.jpg)
"Чекати немає сенсу": клієнти "Нафтогазу" залишилися наодинці з проблемами
Українці залишають безліч скарг на роботу "Нафтогазу", одна з причин – завчені відповіді представників компанії, від яких неможливо дочекатися допомоги.
"Особливість" поведінки працівників компанії відзначив незадоволений українець під постом "Нафтогазу" у соцмережі Facebook. Він впевнений, що на запитання клієнтів відповідають боти, тому не варто розраховувати на допомогу у вирішенні питань.
Крім того, українець попередив інших про те, що при сплаті комунальних послуг через сервіси, які рекомендує компанія, комісія набагато вища.
"Той самий LiqPay бере комісію 3%, а повертають 1", - написав він.
Щодо комісії в "Нафтогазі" відповіли, що компанія не встановлює її розмір при здійсненні платежів, і все залежить від банку та виду картки. А ось про те, що клієнтам відповідають боти, промовчали.
"Уточнити шляхи для здійснення оплат без нарахувань комісій, Ви можете звернувшись до відділення банку, послугами якого користуєтесь. Знижка в розмірі 1 % нараховується за вчасну проведену оплату за допомогою онлайн сервісів компанії", - відповіли клієнту.
Також портал Знай.ua писав, що в Yasno звернулися до споживачів щодо електроенергії: можна зробити онлайн та абсолютно безкоштовно