MY.UAНовини
Бренд CITROЁN представляє Новий CITROЁN ë-C3: перший доступний європейський електромобіль
Бренд CITROЁN представляє Новий CITROЁN ë-C3: перший доступний європейський електромобіль

Бренд CITROЁN представляє Новий CITROЁN ë-C3: перший доступний європейський електромобіль

Бренд CITROЁN представляє четверте покоління популярної моделі CITROЁN C3 й знову сміливо кидає виклик звичним правилам для автомобілів B-класу, розроблених та виготовлених у Європі. Повністю електричний CITROЁN ë-C3 забезпечує найкращий у своєму класі комфорт руху, легкість та простоту експлуатації електроприводу, чудовий рівень оснащення, неймовірне співвідношення «ціна/якість». При цьому Новий CITROЁN ë-C3 не лише має відомий європейський Бренд, але й європейську якість – адже новинка буде вироблятись в Європі.

Повністю електричний Новий CITROЁN ë-C3 очолює лінійку четвертого покоління найпопулярнішого автомобіля Бренду – а саме CITROЁN С3 – який було продано у кількості понад 5,6 мільйона одиниць з моменту запуску першого покоління CITROЁN С3 в 2002 році. Сьогодні саме CITROЁN C3 є найпопулярнішою моделлю Бренду з показником у 29% від європейського обсягу продажів всіх автомобілів CITROЁN. За підсумками 2022 року, хетчбек CITROЁN C3 зайняв 11% європейського ринку сегменту В-класу.

Важливо те, що абсолютно новий CITROЁN ë-C3 відкриває новий розділ для CITROЁN. Популярний і сміливий французький Бренд переосмислює та заново знаходить себе – у забезпеченні доступної та повністю електричної мобільності для всіх і для кожного. Відповіддю на нові задачі сьогодення є ось такий повністю електричний хетчбек В-класу: який розроблено та виготовлено в Європі, який пропонує переваги нульових викидів та чистої електричної мобільності – при чому дає все це за справедливою доступною ціною.

Найкращий в класі комфорт

  • Електромобіль CITROЁN ë-C3 здатен під час кожної подорожі подарувати відчуття «польоту на м’якому килимі»: це досягається завдяки поєднанню фірмової унікальної підвіски CITROЁN Advanced Comfort® та нових сидінь CITROЁN Advanced Comfort®.
  • Більший за розміром, але все ще компактний: абсолютно новий CITROЁN ë-C3 пропонує гарний внутрішній простір для комфортного розміщення пасажирів, вищу позицію водія за кермом (+100 мм порівняно зі звичними хетчбеками B-класу), спрощену посадку в салон, збільшений кліренс, а також зовнішні захисні накладки з можливістю персоналізації відповідно до смаків клієнтів.

Новий CITROЁN Ë-C3 – з новими гідравлічними відбійниками-обмежувачами для амортизаторів

Комфорт, у всіх його проявах, став одним з ключових та головних пунктів, навколо яких побудовано хетчбек. Саме тому, вперше в історії моделі CITROЁN C3, тут використано інноваційну та ексклюзивну підвіску CITROЁN Advanced Comfort®. Причому окремо варто відзначити, що це буде стандартне обладнання для електромобіля CITROЁN ë-C3.

Непомітні ззовні, але ефективні в роботі: особливі амортизатори підвіски Progressive Hydraulic Cushions® гарантують, що водій та пасажири Нового CITROЁN ë-C3 будуть насолоджуватися унікальним відчуттям комфорту на дорозі та навіть більше – кожна подорож буде нагадувати «політ на м’якому килимі». А все завдяки використанню прогресивних гідравлічних відбійників-обмежувачів для амортизаторів. Це дає інженерам більше свободи у налаштуваннях підвіски Нового CITROЁN ë-C3, завдяки чому під час руху й створюється враження польоту-левітації по нерівній поверхні. Гідравлічні упори (відбійники-обмежувачі) використовуються у поєднанні з амортизаторами та пружинами для кожного з коліс автомобіля; два таких гідравлічні упори використовуються замість звичних механічних упорів-відбійників – один працює на стиснення, інший на відбій (відскоки коліс).

Система амортизації Progressive Hydraulic Cushions® спрацьовує в два етапи. Для більш легкого стиснення під час проходження нерівностей, пружина та амортизатор контролюють вертикальні рухи разом – без допомоги гідравлічних упорів-відбійників. Але під час сильного удару (проїзд великих нерівностей) пружина та амортизатор працюють вже разом з гідравлічними упорами, щоб поступово сповільнити вертикальний рух підвіски та згладити поштовхи. Ключовою відмінністю таких гідравлічних відбійників від звичайних механічних є принцип максимально можливого поглинання та розсіювання енергії удару – в той час, як механічний відбійник повертає частину енергії у вигляді неприємного поштовху.

По-домашньому затишний та комфортний салон

Дуже просторий салон Нового CITROЁN ë-C3 створено на основі елегантних матеріалів та вишуканих поверхонь, які забезпечують пасажирам відчуття, схожі на затишну «домашню» атмосферу великої світлої вітальні чи улюбленої спальні. Абсолютно нові сидіння CITROЁN Advanced Comfort® нового типу розроблені спеціально для CITROЁN ë-C3 та містять додатковий шар піни – вона створює приємне м’яке відчуття від першого контакту, а також надійно та комфортно підтримує тіло впродовж навіть довгої подорожі або на звивистих віражах.

Новий CITROЁN ë-C3 має суттєво збільшену висоту кузова – вражаючі 1,57 м – завдяки чому він забезпечує водію та пасажиру переднього сидіння на 30 мм більше простору для голови. Також збільшення висоти кузова дозволяє отримати більш високу «командирську» посадку водія за кермом: це покращує оглядовість навколо, додає відчуття контролю та безпеки. Якщо казати загалом, то Новий CITROЁN ë-C3 лише на 19 мм довший та на 6 мм ширший відносно попередника – довжина Нового CITROЁN ë-C3 дорівнює 4,01 м, а його ширина складає 1,76 м. Але саме завдяки суттєвому зростанню висоти кузова нового електромобіля, у його салоні вдалось отримати більше простору для пасажирів по всім ключовим напрямкам. Наприклад: відстань на рівні ліктів водія та переднього пасажиру зросла на 21 мм; відстань на рівні ліктів задніх пасажирів збільшилась 19 мм; а простір для колін пасажирів другого ряду є одним з кращих в класі – приблизно на 20 мм більше, ніж в середньому у конкурентів-автомобілів європейського В-класу.

Крім того, Новий CITROЁN ë-C3 дозволяє легко перевозити різноманітний багаж та речі. Його високий салон буквально сповнений корисними та продуманими місцями для зберігання дрібних речей, які мають завжди бути «під рукою»: ніші в панелях дверцят; полички на центральній консолі та в зоні підлокітника; також передбачено зручне місце для бездротової зарядки (стандарт для комплектації «Max»). Можливість модульного часткового складання заднього сидіння, що розділено в пропорції 60/40 (стандарт для комплектацій «You» та «Max»), а також ширина між задніми колісними арками 1 015 мм гарантує, що власники Нового CITROЁN ë-C3 без проблем зможуть перевозити великогабаритні речі. Нарешті, доволі великий багажник об’ємом 310 літрів буде достатнім для звичайних щоденних поїздок: в магазин, на роботу тощо.

Новий CITROЁN ë-C3 випереджає свого попередника не лише за висотою кузова, але також й за показником кліренсу у розмірі 163 мм – це рівень компактних кросоверів! Такий збільшений дорожній просвіт покращує кути в’їзду/з’їзду, полегшує проїзд «лежачих поліцейських», подолання легкого бездоріжжя або міських бордюрів, дає більше впевненості під час руху на вибоїнах, які часто зустрічаються на приміських дорогах.

Легке життя разом з електромобілем

  • Електродвигун на 83 кВт (113 к.с.) забезпечує вдосталь потужності та крутного моменту – як для щоденних міських поїздок, так і для довготривалих заміських подорожей; акумуляторної батареї ємністю 44 кВт*год. вистачає для запасу ходу до 320 км за правилами вимірювального циклу WLTP.
  • Швидка зарядка постійним струмом потужністю 100 кВт дозволяє поповнити ємність акумулятора від 20% до 80% лише за 26 хвилин.

Нова енерго- та економно-ефективна платформа створена саме для BEV-електромобілів (Battery Electric Vehicle) та використовує акумуляторну батарею типу LFP («Lithium Ferro Phosphate» або «літій-феро-фосфат») ємністю 44 кВт*год. – цього вистачає на запас ходу до 320 км за правилами вимірювального циклу WLTP. Водночас, функція «швидкої зарядки» постійним струмом потужністю 100 кВт дозволяє підзарядити акумулятор в межах від 20% до 80% його ємності лише за 26 хвилин.

Стандартне заряджання змінним струмом від 20% до 80% займає 4 години 10 хвилин (потужність 7 кВт) або 2 години 50 хвилин (потужність 11 кВт). Доступ до зарядних станцій змінного струму як вдома, так і на громадських зарядних станціях максимально простий – все завдяки використанню стандартного кабелю та зарядного порту типу Mode 3. Це ідеальне рішення для регулярної підзарядки акумулятору вдома за допомогою настінного зарядного блоку типу Wallbox, а також на громадських зарядних станціях. Адже такий кабель та зарядний порт сумісний як з однофазною зарядною станцією з потужністю до 7,4 кВт, так і з трифазною зарядною станцією з потужністю до 11 кВт.

Завдяки електродвигуну потужністю 83 кВт або 113 к.с. та автоматичній електрично-механічній трансмісії (редуктор для електромотора з селектором керуванням), Новий CITROЁN ë-C3 прискорюється 0-100 км/год. приблизно за 11 секунд та пропонує максимальну швидкість 135 км/год. Таким чином, електромобіль CITROЁN ë-C3 забезпечує цілком достатню потужність та динаміку, яких вистачає для повсякденного водіння та щоденних поїздок – як в умовах міста, так і на приміських шляхах.

Повна комплектація

  • Абсолютно новий та повністю електричний CITROЁN ë-C3 дивує і захоплює широким переліком обладнання й «розумних» рішень, що підкреслюють його безкомпромісну увагу до комфорту.
  • Салон C-Zen Lounge з проекційним дисплеєм CITROЁN та компактним кермом – це інноваційний «розумний» підхід до переосмислення панелі приладів та навіть заміни традиційної панелі приладів. Сучасне технологічне рішення забезпечує легкий доступ до всієї ключової інформації, при цьому дозволяє водію не відривати очі від контролю дороги – що корисно для безпеки руху.
  • Вбудований тримач смартфону дозволяє водіям зручно розміщувати свій гаджет та автоматично запускати спеціальну нову програму за допомогою бездротової технології NFC (Near Field Communication) для мультимедійної системи електромобіля.
  • Широкий спектр систем допомоги водію, які встановлені на всіх версіях Нового CITROЁN ë-C3, забезпечують комфорт, спокій, підтримку під час щоденних коротких міських поїздок або довгих заміських подорожей.

Забезпечення найкращого у своєму класі комфорту та спокійного середовища для кожного в салоні – ось, що було одним з ключових пріоритетів для команди дизайнерів, інженерів, розробників електромобіля CITROЁN ë-C3. Однак це був лише початок історії створення Нового CITROЁN ë-C3, оскільки не менш важливим було забезпечення цього європейського хетчбеку B-класу максимально повним переліком обладнання та інтелектуальних рішень для відповідності всім запитам клієнтів.

Нова концепція салону C-ZEN LOUNGE

Встановлення нових стандартів дизайну інтер’єру – ось новий виклик та нове досягнення! Абсолютно новий електромобіль CITROЁN ë-C3 отримав салон за концепцією C-ZEN LOUNGE: технологічний та інноваційний, просторий та зручний, з широким переліком систем для комфорту. Це саме такий салон, який можна очікувати від Бренду CITROЁN – це переосмислення традиційної панелі приладів та гарантія високого рівня комфорту.

Завдяки концепції салону C-Zen Lounge, водій та передній пасажир отримують «чистий» огляд вперед – ніби вони дивляться на світ крізь широку арку. Такого ефекту вдалось досягнути завдяки великому лобовому склу та горизонтальній панелі, що тягнеться крізь весь салон та підкреслює ширину автомобіля. По краям передньої панелі розміщено фірмові для CITROЁN вертикальні вентиляційні дефлектори. Панель візуально та естетично розділена на два рівні – технічні елементи керування знаходяться нагорі, а знизу розташована частина «Sofa Design»: вона обтягнута тканиною та створює відчуття «домашнього затишку».

Справжньою революцією в компонуванні передньої частини салону є повна відсутність традиційної панелі приладів. Адже електромобіль CITROЁN ë-C3 вперше використовує новий проекційний дисплей Бренду CITROЁN, який відображає необхідну інформацію на глянцевій чорній ділянці – між верхньою частиною передньої панелі салону та нижньою частиною лобового скла. Це «розумне» рішення гарантує відсутність дублювання інформації, як це відбувається у традиційних випадках, коли поєднано проекцію Head-Up Display та панель приладів. Крім того, нове рішення гарантує водіям доступ до всієї ключової інформації без необхідності відривати очей від дороги.

Компактне багатофункціональне кермо стало меншим за розміром та більш зручним у використанні. Також воно регулюється по висоті та нахилу, що забезпечує безперешкодну оглядовість нового проекційного дисплею.

У центрі передньої панелі розташований 10,25-дюймовий кольоровий екран інформаційно-розважальної системи, який злегка нахилений до водія. А завдяки системі My CITROЁN Play with Smartphone Station та спеціальному додатку, власник автомобіля може прослуховувати музику й радіо, керувати дзвінками і навігацією.

Нарешті, обтягнута тканиною та елегантно вигнута нижня горизонтальна частина «Sofa Design» дарує салону справжнє «домашнє тепло та затишок», підсилюючи відчуття комфорту та спокою всередині Нового CITROЁN ë-C3.

Життя в режимі «онлайн»

Незважаючи на те, що компактний електромобіль CITROЁN ë-C3 є доволі доступним автомобілем, він пропонує можливість підключення смартфонів та роботи мультимедійної системи в онлайн-режимі. Завдяки цьому досягається простота використання сучасних технологій, є можливість швидкого доступну до інтелектуальних корисних функцій – все для того, щоб зробити кожну подорож легкою та зручною для водія і пасажирів, які бажають жити в режимі «онлайн».

Інтуїтивні елементи керування на кермі та кнопка «Додому» (на всіх версіях Нового CITROЁN ë-C3) гарантують водію легкість керування додатковими функціями. Для електромобіля доступні три рівні мультимедійних систем:

  • MY CITROЁN PLAY WITH SMARTPHONE STATION – це стандартне обладнання для електромобіля у комплектації «You». У цьому випадку передбачено вбудований тримач для смартфона, який дозволяє водіям підключати свої пристрої та автоматично запускати додатки за допомогою бездротової технології NFC (Near Field Communication). За допомогою даної системи, власники електромобіля можуть використовувати свій девайс для доступу до телефону, радіо, навігації, музики (включно з музичними онлайн-сервісами). Елементи керування Нового CITROЁN ë-C3 дозволяють водію тримати руки постійно на кермі, а кнопка «Додому» дозволяє легко повернутися на домашню сторінку програм.
  • MY CITROËN DRIVE WITH 10’’ TOUCHSCREEN – це стандартне обладнання для електромобіля у комплектації «Max». У цьому випадку центральний ергономічний 10,25-дюймовий кольоровий екран використовує архітектуру віджетів (подібно як для смартфонів) задля створення віртуальних клавіш-ярликів та легкого доступу до навігації, телефону, радіо, додатків, медіа-функцій. Можливість бездротового зв’язку дозволяє дублювати інформацію зі смартфону завдяки технологіям Apple CarPlay та Android Auto.

Усі три комплектації Нового CITROЁN ë-C3 та їхні відповідні системи комунікації (My CITROЁN Play with Smartphone Station, My CITROЁN Play Plus 10, My CITROЁN Drive 10) сумісні з додатком CITROЁN e-ROUTES.

Системи допомоги водію, які дбають про безпеку та комфорт

Новий CITROЁN ë-C3 може запропонувати повний перелік найновіших функцій та сучасних технологій, які створені для допомоги водію під час руху. Наприклад:

  • Active Safety Brake – система екстреного гальмування, яка працює на швидкості від 5 до 135 км/год., вдень та вночі.
  • Active Lane Departure Warning System – активна система попередження про виїзд зі смуги руху допомагає водію підтримувати правильне розташування Нового CITROЁN ë-C3 між лініями розмітки смуг руху. Система може обережно корегувати кермо, коли автомобіль з’їжджає зі смуги руху, або лише попереджати водія про відхилення. Система працює на швидкості від 60 до 180 км/год. і вимикається, коли використовуються вказівники повороту: тобто, коли маневр зміни смуги руху або повороту вправо/вліво є усвідомленою дією водія.
  • Driver Attention Alert – система інформування водія, якщо траєкторія транспортного засобу є невідповідною до правильної траєкторії руху в його смузі. Система має двох-етапне сповіщення: спочатку виявляється відхилення транспортного засобу та надається попереджає водія звуковим сигналом і повідомленням на кшталт «обережно керуйте транспортним засобом»; потім за умови чотирьох розгойдуваль поспіль, звучить додаткове попередження та повідомлення на кшталт «небезпечне водіння». Також передбачено сповіщення про необхідність перерви для відпочинку (перерва на каву): система нагадає водію зробити перерву після двох годин безперервного руху зі швидкістю понад 65 км/год.; якщо перерви не буде зроблено, то цей сигнал-нагадування далі буде повторюватись щогодини.
  • Speed Limit Recognition – система розпізнавання знаків обмеження швидкості. Вона вміє «зчитувати» знаки обмеження швидкості та відображає їх на проекційному дисплеї для інформування водія. Ця розумна система використовує дані про обмеження швидкості, що зберігаються в навігаційних мапах, також можуть зчитуватись тимчасові знаки обмеження швидкості. Круїз-контроль з функцією обмежувача швидкості дозволяє водію встановити максимально допустиму швидкість відповідно до рекомендацій.
  • Electric Parking Brake (EPB) – стоянкове (паркувальне) гальмо з електроприводом, що активується автоматично, коли вимикається двигун. Крім того, передбачено і зворотну дію – паркувальне гальмо автоматично відпускається, коли водій натискає педаль акселератору й прагне рушити вперед. Водій може керувати паркувальним гальмом EPB вручну за допомогою відповідного перемикача на центральній консолі. Крім того, ця функція працює разом з системою допомоги при старті на підйомі – остання утримує Новий CITROЁN ë-C3 нерухомим протягом кількох секунд на схилах понад 3 відсотки, щоб запобігти відколювання транспортного засобу.
  • Intelligent Beam Headlights – адаптивні фари з інтелектуальним керуванням використовують камеру, встановлену на лобовому склі для відстеження попутних або зустрічних автомобілів та автоматичного перемикання між ближнім/дальнім світлом: це дозволяє уникнути ризику засліплення водіїв та підвищити безпеку руху.
  • Rear Camera – камера заднього огляду активується автоматично, коли вмикається передача заднього ходу, камера передає зображення на 10,25-дюймовий кольоровий екран в салоні автомобіля; таким чином можна забезпечити огляд позаду автомобіля та попередити водія про можливі перешкоди. Також передбачені задні датчики паркування, які звуком попереджають водія про непомітні перешкоди та небезпеку позаду.

Гарне співвідношення «ціна/якість»

  • Новий CITROЁN ë-C3 має запас ходу до 320 км та буде пропонуватися в Європі за дуже привабливою ціною – від 23 300 євро. Таким чином, Бренд CITROЁN втілює свою місію: зробити повністю електричну мобільність доступною для всіх.
  • Для покупців простота та легкість вибору версії Нового CITROЁN ë-C3 забезпечується оптимізованою лінійкою з двох чудово обладнаних комплектацій – «You», та «Max» .
  • Citroën ë-C3 з пробігом 200 км з’явиться в 2025 році за ціною в Європі від 19 990 євро.

Нова платформа – як запорука економності та ефективності

Вперше в Європі, Бренд CITROЁN створив абсолютно новий CITROЁN ë-C3 на платформі, яка з самого початку була розроблена для електромобілів BEV (Battery Electric Vehicle, повністю 100% електромобіль). В основі новинки лежить версія дуже гнучкої глобальної платформи Stellantis Smart Car – і саме це дозволило Бренду CITROЁN зробити абсолютно новий CITROЁN ë-C3 максимально доступним для покупців.

Спрощений вибір для покупців: три основні версії, кілька пакетів опцій

Одним з ключових пріоритетів створення нового електромобіля також було питання полегшення процесу вибору бажаного варіанту. На багатьох європейських ринках Новий CITROЁN ë-C3 буде пропонуватися в трьох фіксованих комплектаціях та з кількома фіксованими пакетами опцій – це дозволяє спростити вибір для покупця та зробити електромобіль більш доступним для його гаманця.

Новий електромобіль CITROЁN ë-C3 буде доступний для європейських клієнтів у лінійці лише з двох фіксованих комплектацій – «You» та «Max» – але кожна з них запропонує цілком достатній перелік обладнання. Крім того, для кожної комплектації також будуть доступні пакети опцій.

Стартова комплектація «You» вже одразу готова запропонувати високий рівень оснащення: передні світлодіодні фари, підвіска CITROЁN Advanced Comfort®, система екстреного гальмування Active Safety Brake, нова проекційна панель приладів CITROЁN Head Up, система My Citroen Play with Smartphone Station, електропривод регулювання дзеркал, датчик автоматичного вмикання світла, задні датчики паркування, круїз-контроль, кондиціонер, задній спойлер, шість подушок безпеки. Також для цієї комплектації буде запропоновано два пакети опцій: спеціальні комфортні сидіння та мультимедійну систему MyCITROЁN Play Plus з 10-дюймовим сенсорним дисплеєм.

Комплектація «Max» додатково пропонує: двокольорове фарбування CITROЁN із контрастним дахом, шліфовані легкосплавні 17-дюймові колісні диски (з алмазним огранюванням), декоративні рейлінги, передні та задні захисні пластини, кольоровий 10,25-дюймовий сенсорний дисплей з функцією інтеграції смартфона, дуже м’які та комфорті сидіння CITROЁN Advanced Comfort®, датчик дощу та автоматичне вмикання щіток склоочисників, бокові дзеркала з електроприводом та підігрівом, кермо з покриттям «ефект шкіри», складані сидіння другого ряду (розділені в пропорції 60/40). Також дана комплектація включає світлодіодні задні ліхтарі, тоновані задні вікна, комбіноване оздоблення сидінь, автоматичний кондиціонер (клімат-контроль), фірмову 3D-навігацію, бездротову зарядку, камеру заднього огляду, електрохроматичне центральне дзеркало з ефектом само-затемнення, електропривод задніх скло-підіймачів.

Новий CITROЁN ë-C3 буде запропонований покупцям у п’яти чудових та яскравих кольорах: максимально-білий Polar White, розкішний синій Montecarlo Blue, заряджаючий червоний Elixir Red, технологічний сірий Mercury Grey, містичний чорний Perla Nera Black. Фірмове для Бренду CITROЁN двокольорове фарбування кузова з контрастним дахом (чорний/білий колір) буде пропонуватися для комплектацій «Max».

Зміцнення позицій Бренду на європейських ринках

Електромобіль CITROЁN ë-C3 є першим повністю електричним хетчбеком B-класу такого доступного цінового рівня, який не лише має європейський Бренд, але також був створений в Європі та буде вироблятись в Європі. Адже електромобіль був розроблений у студії CITROЁN Stellantis Automotive Design Network поблизу Парижа, а вироблятись новинка буде на заводі Stellantis Tarnava у Словаччині. Новий CITROЁN ë-C3 в Європі надійде в дилерські центри для продажу вже у другому кварталі 2024 року.

У той час як CITROËN готується, що абсолютно Новий ë-C3 суттєво вплине та переосмислить ринок європейських хетчбеків B-сегменту, є хороші новини для покупців автомобілів, які прагнуть ще нижчої ціни на повністю електричні міські автомобілі. До абсолютно нової моделі з пробігом 320 км у 2025 року приєднається версія з пробігом 200 км, що дозволить абсолютно Новому CITROËN ë-C3 в Європі бути ще доступнішим за ціною 19 990 євро.

Новий електромобіль очолить сімейство нових моделей, які відіграватимуть важливу роль у вдосконаленні європейської лінійки продуктів CITROЁN та будуть максимально відображати цінності Бренду. Крім того, нові моделі дозволять у майбутньому істотно зміцнити конкурентні позиції Бренду CITROЁN у центрі європейського автомобільного ринку.

Нова мова дизайну CITROЁN

  • Перший дебют на серійній моделі – електромобіль CITROЁN ë-C3 отримав новий характерний фірмовий «світловий підпис» Бренду та новий логотип у вигляді великого овалу з новою інтерпретацією фірмових «подвійних шевронів» CITROЁN.
  • Завдяки високому кузову та «сміливій» зовнішності, Новий CITROЁN ë-C3 з гордістю представляє нову стилістику та нову мову дизайну Бренду CITROЁN, що вперше була продемонстрована на концепті CITROЁN Oli 2022 року – вертикальні лінії створюють контраст з горизонтальними поверхнями, а звершують образ високотехнологічні деталі-акценти.

Четверте покоління сімейства CITROЁN C3 для Європи було повністю оновлено – новинка отримала свіжий та впевнений вигляд, що підкреслено оновленим сміливий фірмовий логотипом CITROЁN.

Вперше представлений у концепті CITROЁN Oli 2022 року, новий логотип Бренду гордо займає місце у центрі композиції між вертикальними та горизонтальними елементами, що виконані в сучасному техно-стилі. Попереду розміщено високу вертикальну панель з великим овальним логотипом «подвійний шеврон». З обох боків він підтриманий глянцевими чорними горизонтальними решітками та архітектурними «параметричними» дизайнерськими елементами.

Одним з головних елементів дизайну є виразні передні фари та задні ліхтарі, які вперше також були використані на концептуальному автомобілі CITROЁN Oli. Всередині високотехнологічної світло-оптики можна знайти унікальний тришаровий «світловий підпис»: з однією вертикальною та двома горизонтальними лініями-лезами.

Короткий, високий, горизонтальний капот має рельєфні поверхні, які відбивають світло та ефектно контрастують з більш вертикальним профілем передньої частини кузова – наприклад, майже вертикальним лобовим склом. Це надає електромобілю більш об’ємного зовнішнього вигляду, дозволяє отримати більше простору всередині, а також підкреслює відчуття захисту водія та пасажирів.

У бічному профілі одразу привертають увагу лінії «підрізу»: це лінії, які проходять крізь уявний пояс електромобіля, зв’язують разом «світлові кластери» фірмових фар та ліхтарів, зачіпляють тонкі складки на панелях дверцят. Усі ці лінії чудово відбивають світло та візуально додають цікавості зовнішньому вигляду Нового CITROЁN ë-C3.

Фірмова оригінальність зовнішнього вигляду продовжується й у задній частині електромобілю Наприклад, в нижній частині кришки багажника розташована горизонтальна глянцево-чорна декоративна смуга з тим самим техно-дизайном у вигляді «подвійного шеврона», який використовується на передній панелі навколо овального логотипу Бренду. А нові фірмові блоки задніх ліхтарів складаються з двох горизонтальних та однієї вертикальної лінз, що повторюють форму фар попереду. Нарешті, міцний задній бампер має додаткові квадратні елементи на зовнішніх кутах, що покращують аеродинаміку та підкреслюють міцність конструкції електромобіля.

Великі 16- або навіть 17-дюймові колеса відсунуті максимально до кутів кузова. Завдяки цьому забезпечується стабільність під час руху та вдається збільшити внутрішній простір салону, навіть з урахуванням відносно невеликих габаритів електромобіля CITROЁN ë-C3: довжина – 4,01 м; ширина – 1,76 м.

Таким чином, Новий CITROЁN ë-C3 ідеально поєднав сучасні тренди електрифікації, доступність для широкого кола клієнтів, привабливий характерний дизайн, а також чудову практичність. Наразі українське представництво Бренду CITROЁN працює над відкриттям даної новинки для України. Новий CITROЁN ë-C3 прибуде на український ринок уже в середині 2024 року. Що важливо, для українських покупців також буде запропонована бензинова версія Нового CITROЁN C3. Слідкуйте за новинами Бренду CITROЁN на офіційному сайті, аби не пропустити важливі оновлення.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Грейс сражается с зомби в новом геймплейном ролике хоррора Resident Evil Requiem
GameMag
2025-12-03T20:06:33Z
EL Кравчук ошеломил фото из молодости со Святославом Вакарчуком, на котором их просто не узнать
TSN
2025-12-03T16:36:28Z
Россия полностью разрушила павильон СТБ
Comments UA
2025-12-03T16:12:41Z
MONATIK показал на теле особенные татуировки, которые посвятил семье
TSN
2025-12-03T16:06:30Z
Суханов раскрыл истинную причину, почему София Ротару молчит о войне: "Одно обстоятельство мешает"
TSN
2025-12-03T15:51:58Z
Иво Бобул показал архивное фото времен своего детства: певца не узнать
Comments UA
2025-12-03T15:21:55Z
MONATIK рассекретил увлечения сыновей и похвастался важным достижением самого младшего
TSN
2025-12-03T14:51:43Z
Сколько денег нужно звезде украинского кино: актер Андрей Исаенко назвал свои расходы
Comments UA
2025-12-03T14:48:40Z
Вышел трейлер комедии «Испытательный срок» с Екатериной Кузнецовой и саундтреком от DOROFEEVA
Комсомольская правда
2025-12-03T14:45:11Z
Две волны повышения пенсий: насколько вырастут выплаты украинцам в 2026 году
Хвиля
2025-12-03T19:57:02Z
Свет выключают, а платежки растут: счета за электричество не падают во время блекаутов
Знай
2025-12-03T19:36:53Z
Контрабандная империя таможенника Хурсяка: неликвидное мясо, рыба и сало по поддельным документам попали на прилавки Украины
Знай
2025-12-03T19:21:03Z
В "Укргаздобыче" блокируют конкурентов, миллиарды идут на фиктивные буровые проекты и карманных подрядчиков
Знай
2025-12-03T18:21:45Z
Украинцы массово меняют стратегию: новый лидер среди валютных депозитов — и это не то, что вы думаете
Comments UA
2025-12-03T16:42:24Z
Снова с отключениями: где и когда не будет электричества 4 декабря
TSN
2025-12-03T16:21:21Z
Госбюджет Украины 2026: каким будет прожиточный минимум, сколько заложили на оборону и повысят ли зарплату учителям
Фокус
2025-12-03T16:06:08Z
В первые дни зимы цена безумно снизилась: в Украине подешевел базовый продукт
GlavRed
2025-12-03T15:45:51Z
Сколько не хватает пенсионерам для достойной старости
Знай
2025-12-03T15:33:10Z
Италия приостановила участие в программе PURL, назвав ее "преждевременной", — СМИ
Фокус
2025-12-03T22:03:20Z
Личная просьба Путина: встречу Уиткоффа и Кушнера с Зеленским отменили
Новости Украины
2025-12-03T20:57:34Z
Ситуация в Черном море обостряется: эксперт предупредил о расширении зоны войны
TSN
2025-12-03T20:51:16Z
СБУ и прокуратура задержали бывшего заместителя министра по делу о коррупции в «Энергоатомe»
Новости Украины
2025-12-03T20:42:43Z
Рютте высказался о «плане Б»: что будет делать НАТО в случае отказа США помогать Украине
Comments UA
2025-12-03T20:36:16Z
Выстоит ли Украина в войне на истощение: волонтер бьет тревогу из-за потерь
Знай
2025-12-03T20:33:30Z
Путин хамски обошелся с Уиткоффом и зятем Трампа: подробности из Москвы
Новости Украины
2025-12-03T20:21:35Z
Украина сама по себе: почему никто на Западе не может взять на себя реальные гарантии безопасности
Comments UA
2025-12-03T20:12:32Z
Бюджет-2026 не финальный: в Совете говорят о возможном повышении зарплат военным
TSN
2025-12-03T20:09:59Z
Должен был лететь в Пхукет: над Москвой загорелся самолет с 240 людьми на борту
Comments UA
2025-12-03T21:06:52Z
Машины под видом гуманитарной помощи: на Львовщине раскрыли незаконную схему
Новости Украины
2025-12-03T20:51:16Z
Все разбил, напился и заснул: нетрезвый енот устроил погром в винном магазине США
Comments UA
2025-12-03T19:42:22Z
«Запоріжсталь» у січні-листопаді збільшила випуск прокату на 16% р./р
AgroNews
2025-12-03T19:19:28Z
В Тернополе произошла давка из-за бесплатных суши-бургеров – пострадали дети: видео
Лига
2025-12-03T18:06:00Z
Взрыв в Харькове: обновленная информация о пострадавших и последствиях
TSN
2025-12-03T17:51:47Z
«Обряд исцеления» за 10 лет тюрьмы: киевлян ограбила «целительница» прямо на улице
Comments UA
2025-12-03T17:39:22Z
Кривой Рог атаковали баллистикой: среди раненых - ребенок, повреждены многоэтажки
GlavRed
2025-12-03T17:27:26Z
Россияне ударили по Кривому Рогу: пострадала женщина, возник пожар
Украинская правда
2025-12-03T16:51:32Z
Хоть с пеленок работай – пенсия будет мизер: рекордный стаж не гарантирует адекватных выплат
Знай
2025-12-03T20:12:09Z
Плохие оценки уже не пугают родителей: должны ли школьники быть отличниками во время войны
Знай
2025-12-03T19:51:56Z
Глава Госвосстановления объяснил, почему идея раздать квартиры переселенцам – "не очень хорошая"
Лига
2025-12-03T19:09:32Z
Ввезенные для ВСУ автомобили так и не передали военным: где на самом деле оказались авто
Comments UA
2025-12-03T18:57:12Z
Цифры, которые нельзя говорить вслух: сколько людей потеряла Украина за период войны
Comments UA
2025-12-03T18:54:13Z
Шок даже для филологов: в украинском языке есть слова на «ы», о которых вы точно не знали
Comments UA
2025-12-03T18:45:43Z
Франция: мэр, который на пять месяцев уехал в "командировку" на Таити, подал в отставку
Европейская правда
2025-12-03T18:42:08Z
Глава Львовской ОВА Максим Козицкий завел новый роман: что известно о его избраннице
TSN
2025-12-03T18:06:28Z
Украинцы массово теряют право на старые паспорта: кто вынужден менять документ немедленно
Comments UA
2025-12-03T18:00:39Z
Ким Кардашьян ошарашила своим новым МРТ
GlavRed
2025-12-03T19:27:47Z
Эти советы станут настоящим спасением зимой: как не "подхватить" простуду
Comments UA
2025-12-03T18:54:22Z
Теневые кураторы возвращаются: закупки медоборудования в Киеве снова ведут к Фисталю, Беззубенко и Добровскому
Комсомольская правда
2025-12-03T17:27:50Z
Ей просто не хочется... Шупенюк рассказала, почему женщины лишаются либидо — и как это разрушает отношения
Comments UA
2025-12-03T16:00:38Z
Как защитить организм от простуды: ТОП советов диетолога
Comments UA
2025-12-03T15:06:33Z
Инжир или финики: эксперты удивили ответом, что более полезно для здоровья
Comments UA
2025-12-03T15:06:01Z
Зарядное устройство едва не унесло жизнь 8-летнего ребенка — что известно
TSN
2025-12-03T14:09:18Z
Ученые узнали, какое животное стоит заводить женщинам, чтобы медленнее стареть: неожиданные результаты
TSN
2025-12-03T13:06:03Z
Прием снотворного без назначения может оказаться крайне опасным: медик поразил заявлением
Comments UA
2025-12-03T12:15:21Z
ШІ ввела прихильників Toyota в оману, надавши хибну інформацію про витік даних щодо суперкара GR GT
Топ Жир
2025-12-03T16:57:04Z
Никакие проблемы с авто не страшны: правило "FORCES" спасает водителей в мороз
GlavRed
2025-12-03T16:03:49Z
На европейский рынок выходит стильный и недорогой корейский электропикап
Фокус
2025-12-03T14:36:46Z
Тест-драйв Peugeot 5008: самый доступный семейный кроссовер в Украине
Фокус
2025-12-03T12:06:53Z
Знакомый незнакомец: доступный кроссовер Nissan Kait рассекретили на официальных фото
Фокус
2025-12-03T11:15:39Z
Эксперт посоветовал водителям возить в авто зимой свежий огурец — для чего он нужен
Фокус
2025-12-03T10:15:13Z
Mercedes впервые показал новейший нестандартный кабриолет "Гелендваген"
Фокус
2025-12-02T15:45:01Z
От музейных раритетов до рекордсменов пробега. Укрпошта выставила на аукцион 716 старых авто
Лига
2025-12-02T13:30:49Z
Представлен самый оригинальный электроскутер современности в стиле IKEA
Фокус
2025-12-02T13:21:09Z
Движение транспорта в центре Киева будет ограничено: в чем причина
TSN
2025-12-03T20:51:15Z
На территории санатория "Жовтень" в Конче-Заспе произошли столкновения между ГУР и военными
Украинская правда
2025-12-03T20:48:17Z
Лес рубил — миллионы исчезали: Экс-главу ГСЧС на Прикарпатье будут судить за масштабную аферу
Новости Украины
2025-12-03T20:24:14Z
Из-за атаки РФ два города полностью остались без света: подробности
TSN
2025-12-03T20:09:41Z
"Я вам, мужики, все расскажу", - в Покровске пленные оккупанты сдали планы РФ. ВИДЕО
Новости Украины
2025-12-03T19:18:52Z
Kia знизила ціни на електромобілі на 10 тисяч доларів, але покупці все одно відмовилися від покупки
Топ Жир
2025-12-03T18:57:57Z
Subaru, можливо, готується виправити головний недолік, який стримував Outback
Топ Жир
2025-12-03T18:30:47Z
«Метінвест» об’єднує експертизу сервісних функцій у єдине підприємство
AgroNews
2025-12-03T18:15:41Z
Неймовірна аварія: електрокар Nio розкрився навпіл, наче консервна банка
Топ Жир
2025-12-03T17:27:12Z
Может дойти до скандала: как групповые чаты управляют настроением ваших детей
Знай
2025-12-03T20:51:53Z
Успехи в карьере, дополнительный доход и удовольствие: гороскоп на 4 декабря
Comments UA
2025-12-03T19:24:14Z
Выберите ангел и узнайте о скрытом для вас послании: тест по картинке
TSN
2025-12-03T18:06:19Z
Эти имена могут сломать судьбу вашего сына: эзотерики предупреждают о темной энергетике
Comments UA
2025-12-03T17:57:09Z
«Где были мои мозги?» — как не тянуть домой кучу хлама, о котором сожалеешь еще до распаковки
Comments UA
2025-12-03T17:36:27Z
Как назвать ребенка, который родится в год Коня: список красивых имен для мальчиков и девочек 2026 года
TSN
2025-12-03T17:18:15Z
Один неосторожный шаг — и день пойдет кувырком: почему 4 декабря нельзя пить, ссориться и даже праздновать
Comments UA
2025-12-03T16:15:36Z
Гороскоп на 4 декабря: этот день лучше всего посвятить отдыху — организм нуждается в восстановлении
Новости Украины
2025-12-03T15:57:32Z
Что категорически нельзя ставить на новогодний стол в год Огненной Лошади 2026
Comments UA
2025-12-03T14:30:52Z
Чиновники блокируют налоги FAVBET
MY.UA
2025-12-04T16:34:26Z
Sony серьёзно берётся за мобильный гейминг — ещё одна серия PlayStation дебютировала на iOS и Android
GameMag
2025-12-03T21:00:02Z
Виживання Mitsubishi в США може залежати від двох її конкурентів
Топ Жир
2025-12-03T20:57:37Z
Зарабатывают на треть больше: как ИИ помогает строителям
Comments UA
2025-12-03T20:39:02Z
Открылись предзаказы на High on Life 2 — представлен 10-минутный фрагмент прохождения кампании
GameMag
2025-12-03T20:36:56Z
Россия без Telegram и What’s App: массовые блокировки
Comments UA
2025-12-03T20:30:00Z
Безпілотник потрапив у поліцейську операцію: автомобіль Waymo натрапив на затримання Лос-Анджелеським департаментом
Топ Жир
2025-12-03T20:12:33Z
Спор вокруг использования чужого арта в Marathon завершён — художница подтвердила урегулирование с Bungie и Sony
GameMag
2025-12-03T19:36:11Z
Анонсирована двухмерная Sacred: Last Pixel of Ancaria
GameMag
2025-12-03T19:36:01Z
Украинская чемпионка публично отреклась от гражданства и присягнула на верность России
Comments UA
2025-12-03T20:27:20Z
Барселона здобула вольову перемогу над Атлетіко
Football.ua
2025-12-02T22:12:13Z
Лыжники из России и Беларуси смогут выступать на Олимпиаде-2026 под нейтральным флагом
Лига
2025-12-02T15:55:27Z
«Очень известный парень»: Усик сказал, с кем хочет выйти на ринг
Comments UA
2025-12-02T15:21:03Z
Известный украинский футболист «Динамо» ушел из жизни
Comments UA
2025-12-01T16:27:32Z
Усик назвал соперника, с которым хочет выйти на ринг. Спойлер: это не Фьюри
Комсомольская правда
2025-12-01T16:03:23Z
Футболистам запрещено бегать с мячом в руках: как странные правила меняли игру
Фокус
2025-12-01T14:51:44Z
Первая украинская чемпионка Европы по акробатике: тренировались в залах без тепла и света
Комсомольская правда
2025-12-01T14:07:13Z
Умер легендарный футболист "Динамо" - семикратный чемпион и обладатель еврокубков
GlavRed
2025-12-01T10:00:56Z