MY.UAНовини
Бренд CITROЁN представляє Новий CITROЁN ë-C3: перший доступний європейський електромобіль
Бренд CITROЁN представляє Новий CITROЁN ë-C3: перший доступний європейський електромобіль

Бренд CITROЁN представляє Новий CITROЁN ë-C3: перший доступний європейський електромобіль

Бренд CITROЁN представляє четверте покоління популярної моделі CITROЁN C3 й знову сміливо кидає виклик звичним правилам для автомобілів B-класу, розроблених та виготовлених у Європі. Повністю електричний CITROЁN ë-C3 забезпечує найкращий у своєму класі комфорт руху, легкість та простоту експлуатації електроприводу, чудовий рівень оснащення, неймовірне співвідношення «ціна/якість». При цьому Новий CITROЁN ë-C3 не лише має відомий європейський Бренд, але й європейську якість – адже новинка буде вироблятись в Європі.

Повністю електричний Новий CITROЁN ë-C3 очолює лінійку четвертого покоління найпопулярнішого автомобіля Бренду – а саме CITROЁN С3 – який було продано у кількості понад 5,6 мільйона одиниць з моменту запуску першого покоління CITROЁN С3 в 2002 році. Сьогодні саме CITROЁN C3 є найпопулярнішою моделлю Бренду з показником у 29% від європейського обсягу продажів всіх автомобілів CITROЁN. За підсумками 2022 року, хетчбек CITROЁN C3 зайняв 11% європейського ринку сегменту В-класу.

Важливо те, що абсолютно новий CITROЁN ë-C3 відкриває новий розділ для CITROЁN. Популярний і сміливий французький Бренд переосмислює та заново знаходить себе – у забезпеченні доступної та повністю електричної мобільності для всіх і для кожного. Відповіддю на нові задачі сьогодення є ось такий повністю електричний хетчбек В-класу: який розроблено та виготовлено в Європі, який пропонує переваги нульових викидів та чистої електричної мобільності – при чому дає все це за справедливою доступною ціною.

Найкращий в класі комфорт

  • Електромобіль CITROЁN ë-C3 здатен під час кожної подорожі подарувати відчуття «польоту на м’якому килимі»: це досягається завдяки поєднанню фірмової унікальної підвіски CITROЁN Advanced Comfort® та нових сидінь CITROЁN Advanced Comfort®.
  • Більший за розміром, але все ще компактний: абсолютно новий CITROЁN ë-C3 пропонує гарний внутрішній простір для комфортного розміщення пасажирів, вищу позицію водія за кермом (+100 мм порівняно зі звичними хетчбеками B-класу), спрощену посадку в салон, збільшений кліренс, а також зовнішні захисні накладки з можливістю персоналізації відповідно до смаків клієнтів.

Новий CITROЁN Ë-C3 – з новими гідравлічними відбійниками-обмежувачами для амортизаторів

Комфорт, у всіх його проявах, став одним з ключових та головних пунктів, навколо яких побудовано хетчбек. Саме тому, вперше в історії моделі CITROЁN C3, тут використано інноваційну та ексклюзивну підвіску CITROЁN Advanced Comfort®. Причому окремо варто відзначити, що це буде стандартне обладнання для електромобіля CITROЁN ë-C3.

Непомітні ззовні, але ефективні в роботі: особливі амортизатори підвіски Progressive Hydraulic Cushions® гарантують, що водій та пасажири Нового CITROЁN ë-C3 будуть насолоджуватися унікальним відчуттям комфорту на дорозі та навіть більше – кожна подорож буде нагадувати «політ на м’якому килимі». А все завдяки використанню прогресивних гідравлічних відбійників-обмежувачів для амортизаторів. Це дає інженерам більше свободи у налаштуваннях підвіски Нового CITROЁN ë-C3, завдяки чому під час руху й створюється враження польоту-левітації по нерівній поверхні. Гідравлічні упори (відбійники-обмежувачі) використовуються у поєднанні з амортизаторами та пружинами для кожного з коліс автомобіля; два таких гідравлічні упори використовуються замість звичних механічних упорів-відбійників – один працює на стиснення, інший на відбій (відскоки коліс).

Система амортизації Progressive Hydraulic Cushions® спрацьовує в два етапи. Для більш легкого стиснення під час проходження нерівностей, пружина та амортизатор контролюють вертикальні рухи разом – без допомоги гідравлічних упорів-відбійників. Але під час сильного удару (проїзд великих нерівностей) пружина та амортизатор працюють вже разом з гідравлічними упорами, щоб поступово сповільнити вертикальний рух підвіски та згладити поштовхи. Ключовою відмінністю таких гідравлічних відбійників від звичайних механічних є принцип максимально можливого поглинання та розсіювання енергії удару – в той час, як механічний відбійник повертає частину енергії у вигляді неприємного поштовху.

По-домашньому затишний та комфортний салон

Дуже просторий салон Нового CITROЁN ë-C3 створено на основі елегантних матеріалів та вишуканих поверхонь, які забезпечують пасажирам відчуття, схожі на затишну «домашню» атмосферу великої світлої вітальні чи улюбленої спальні. Абсолютно нові сидіння CITROЁN Advanced Comfort® нового типу розроблені спеціально для CITROЁN ë-C3 та містять додатковий шар піни – вона створює приємне м’яке відчуття від першого контакту, а також надійно та комфортно підтримує тіло впродовж навіть довгої подорожі або на звивистих віражах.

Новий CITROЁN ë-C3 має суттєво збільшену висоту кузова – вражаючі 1,57 м – завдяки чому він забезпечує водію та пасажиру переднього сидіння на 30 мм більше простору для голови. Також збільшення висоти кузова дозволяє отримати більш високу «командирську» посадку водія за кермом: це покращує оглядовість навколо, додає відчуття контролю та безпеки. Якщо казати загалом, то Новий CITROЁN ë-C3 лише на 19 мм довший та на 6 мм ширший відносно попередника – довжина Нового CITROЁN ë-C3 дорівнює 4,01 м, а його ширина складає 1,76 м. Але саме завдяки суттєвому зростанню висоти кузова нового електромобіля, у його салоні вдалось отримати більше простору для пасажирів по всім ключовим напрямкам. Наприклад: відстань на рівні ліктів водія та переднього пасажиру зросла на 21 мм; відстань на рівні ліктів задніх пасажирів збільшилась 19 мм; а простір для колін пасажирів другого ряду є одним з кращих в класі – приблизно на 20 мм більше, ніж в середньому у конкурентів-автомобілів європейського В-класу.

Крім того, Новий CITROЁN ë-C3 дозволяє легко перевозити різноманітний багаж та речі. Його високий салон буквально сповнений корисними та продуманими місцями для зберігання дрібних речей, які мають завжди бути «під рукою»: ніші в панелях дверцят; полички на центральній консолі та в зоні підлокітника; також передбачено зручне місце для бездротової зарядки (стандарт для комплектації «Max»). Можливість модульного часткового складання заднього сидіння, що розділено в пропорції 60/40 (стандарт для комплектацій «You» та «Max»), а також ширина між задніми колісними арками 1 015 мм гарантує, що власники Нового CITROЁN ë-C3 без проблем зможуть перевозити великогабаритні речі. Нарешті, доволі великий багажник об’ємом 310 літрів буде достатнім для звичайних щоденних поїздок: в магазин, на роботу тощо.

Новий CITROЁN ë-C3 випереджає свого попередника не лише за висотою кузова, але також й за показником кліренсу у розмірі 163 мм – це рівень компактних кросоверів! Такий збільшений дорожній просвіт покращує кути в’їзду/з’їзду, полегшує проїзд «лежачих поліцейських», подолання легкого бездоріжжя або міських бордюрів, дає більше впевненості під час руху на вибоїнах, які часто зустрічаються на приміських дорогах.

Легке життя разом з електромобілем

  • Електродвигун на 83 кВт (113 к.с.) забезпечує вдосталь потужності та крутного моменту – як для щоденних міських поїздок, так і для довготривалих заміських подорожей; акумуляторної батареї ємністю 44 кВт*год. вистачає для запасу ходу до 320 км за правилами вимірювального циклу WLTP.
  • Швидка зарядка постійним струмом потужністю 100 кВт дозволяє поповнити ємність акумулятора від 20% до 80% лише за 26 хвилин.

Нова енерго- та економно-ефективна платформа створена саме для BEV-електромобілів (Battery Electric Vehicle) та використовує акумуляторну батарею типу LFP («Lithium Ferro Phosphate» або «літій-феро-фосфат») ємністю 44 кВт*год. – цього вистачає на запас ходу до 320 км за правилами вимірювального циклу WLTP. Водночас, функція «швидкої зарядки» постійним струмом потужністю 100 кВт дозволяє підзарядити акумулятор в межах від 20% до 80% його ємності лише за 26 хвилин.

Стандартне заряджання змінним струмом від 20% до 80% займає 4 години 10 хвилин (потужність 7 кВт) або 2 години 50 хвилин (потужність 11 кВт). Доступ до зарядних станцій змінного струму як вдома, так і на громадських зарядних станціях максимально простий – все завдяки використанню стандартного кабелю та зарядного порту типу Mode 3. Це ідеальне рішення для регулярної підзарядки акумулятору вдома за допомогою настінного зарядного блоку типу Wallbox, а також на громадських зарядних станціях. Адже такий кабель та зарядний порт сумісний як з однофазною зарядною станцією з потужністю до 7,4 кВт, так і з трифазною зарядною станцією з потужністю до 11 кВт.

Завдяки електродвигуну потужністю 83 кВт або 113 к.с. та автоматичній електрично-механічній трансмісії (редуктор для електромотора з селектором керуванням), Новий CITROЁN ë-C3 прискорюється 0-100 км/год. приблизно за 11 секунд та пропонує максимальну швидкість 135 км/год. Таким чином, електромобіль CITROЁN ë-C3 забезпечує цілком достатню потужність та динаміку, яких вистачає для повсякденного водіння та щоденних поїздок – як в умовах міста, так і на приміських шляхах.

Повна комплектація

  • Абсолютно новий та повністю електричний CITROЁN ë-C3 дивує і захоплює широким переліком обладнання й «розумних» рішень, що підкреслюють його безкомпромісну увагу до комфорту.
  • Салон C-Zen Lounge з проекційним дисплеєм CITROЁN та компактним кермом – це інноваційний «розумний» підхід до переосмислення панелі приладів та навіть заміни традиційної панелі приладів. Сучасне технологічне рішення забезпечує легкий доступ до всієї ключової інформації, при цьому дозволяє водію не відривати очі від контролю дороги – що корисно для безпеки руху.
  • Вбудований тримач смартфону дозволяє водіям зручно розміщувати свій гаджет та автоматично запускати спеціальну нову програму за допомогою бездротової технології NFC (Near Field Communication) для мультимедійної системи електромобіля.
  • Широкий спектр систем допомоги водію, які встановлені на всіх версіях Нового CITROЁN ë-C3, забезпечують комфорт, спокій, підтримку під час щоденних коротких міських поїздок або довгих заміських подорожей.

Забезпечення найкращого у своєму класі комфорту та спокійного середовища для кожного в салоні – ось, що було одним з ключових пріоритетів для команди дизайнерів, інженерів, розробників електромобіля CITROЁN ë-C3. Однак це був лише початок історії створення Нового CITROЁN ë-C3, оскільки не менш важливим було забезпечення цього європейського хетчбеку B-класу максимально повним переліком обладнання та інтелектуальних рішень для відповідності всім запитам клієнтів.

Нова концепція салону C-ZEN LOUNGE

Встановлення нових стандартів дизайну інтер’єру – ось новий виклик та нове досягнення! Абсолютно новий електромобіль CITROЁN ë-C3 отримав салон за концепцією C-ZEN LOUNGE: технологічний та інноваційний, просторий та зручний, з широким переліком систем для комфорту. Це саме такий салон, який можна очікувати від Бренду CITROЁN – це переосмислення традиційної панелі приладів та гарантія високого рівня комфорту.

Завдяки концепції салону C-Zen Lounge, водій та передній пасажир отримують «чистий» огляд вперед – ніби вони дивляться на світ крізь широку арку. Такого ефекту вдалось досягнути завдяки великому лобовому склу та горизонтальній панелі, що тягнеться крізь весь салон та підкреслює ширину автомобіля. По краям передньої панелі розміщено фірмові для CITROЁN вертикальні вентиляційні дефлектори. Панель візуально та естетично розділена на два рівні – технічні елементи керування знаходяться нагорі, а знизу розташована частина «Sofa Design»: вона обтягнута тканиною та створює відчуття «домашнього затишку».

Справжньою революцією в компонуванні передньої частини салону є повна відсутність традиційної панелі приладів. Адже електромобіль CITROЁN ë-C3 вперше використовує новий проекційний дисплей Бренду CITROЁN, який відображає необхідну інформацію на глянцевій чорній ділянці – між верхньою частиною передньої панелі салону та нижньою частиною лобового скла. Це «розумне» рішення гарантує відсутність дублювання інформації, як це відбувається у традиційних випадках, коли поєднано проекцію Head-Up Display та панель приладів. Крім того, нове рішення гарантує водіям доступ до всієї ключової інформації без необхідності відривати очей від дороги.

Компактне багатофункціональне кермо стало меншим за розміром та більш зручним у використанні. Також воно регулюється по висоті та нахилу, що забезпечує безперешкодну оглядовість нового проекційного дисплею.

У центрі передньої панелі розташований 10,25-дюймовий кольоровий екран інформаційно-розважальної системи, який злегка нахилений до водія. А завдяки системі My CITROЁN Play with Smartphone Station та спеціальному додатку, власник автомобіля може прослуховувати музику й радіо, керувати дзвінками і навігацією.

Нарешті, обтягнута тканиною та елегантно вигнута нижня горизонтальна частина «Sofa Design» дарує салону справжнє «домашнє тепло та затишок», підсилюючи відчуття комфорту та спокою всередині Нового CITROЁN ë-C3.

Життя в режимі «онлайн»

Незважаючи на те, що компактний електромобіль CITROЁN ë-C3 є доволі доступним автомобілем, він пропонує можливість підключення смартфонів та роботи мультимедійної системи в онлайн-режимі. Завдяки цьому досягається простота використання сучасних технологій, є можливість швидкого доступну до інтелектуальних корисних функцій – все для того, щоб зробити кожну подорож легкою та зручною для водія і пасажирів, які бажають жити в режимі «онлайн».

Інтуїтивні елементи керування на кермі та кнопка «Додому» (на всіх версіях Нового CITROЁN ë-C3) гарантують водію легкість керування додатковими функціями. Для електромобіля доступні три рівні мультимедійних систем:

  • MY CITROЁN PLAY WITH SMARTPHONE STATION – це стандартне обладнання для електромобіля у комплектації «You». У цьому випадку передбачено вбудований тримач для смартфона, який дозволяє водіям підключати свої пристрої та автоматично запускати додатки за допомогою бездротової технології NFC (Near Field Communication). За допомогою даної системи, власники електромобіля можуть використовувати свій девайс для доступу до телефону, радіо, навігації, музики (включно з музичними онлайн-сервісами). Елементи керування Нового CITROЁN ë-C3 дозволяють водію тримати руки постійно на кермі, а кнопка «Додому» дозволяє легко повернутися на домашню сторінку програм.
  • MY CITROËN DRIVE WITH 10’’ TOUCHSCREEN – це стандартне обладнання для електромобіля у комплектації «Max». У цьому випадку центральний ергономічний 10,25-дюймовий кольоровий екран використовує архітектуру віджетів (подібно як для смартфонів) задля створення віртуальних клавіш-ярликів та легкого доступу до навігації, телефону, радіо, додатків, медіа-функцій. Можливість бездротового зв’язку дозволяє дублювати інформацію зі смартфону завдяки технологіям Apple CarPlay та Android Auto.

Усі три комплектації Нового CITROЁN ë-C3 та їхні відповідні системи комунікації (My CITROЁN Play with Smartphone Station, My CITROЁN Play Plus 10, My CITROЁN Drive 10) сумісні з додатком CITROЁN e-ROUTES.

Системи допомоги водію, які дбають про безпеку та комфорт

Новий CITROЁN ë-C3 може запропонувати повний перелік найновіших функцій та сучасних технологій, які створені для допомоги водію під час руху. Наприклад:

  • Active Safety Brake – система екстреного гальмування, яка працює на швидкості від 5 до 135 км/год., вдень та вночі.
  • Active Lane Departure Warning System – активна система попередження про виїзд зі смуги руху допомагає водію підтримувати правильне розташування Нового CITROЁN ë-C3 між лініями розмітки смуг руху. Система може обережно корегувати кермо, коли автомобіль з’їжджає зі смуги руху, або лише попереджати водія про відхилення. Система працює на швидкості від 60 до 180 км/год. і вимикається, коли використовуються вказівники повороту: тобто, коли маневр зміни смуги руху або повороту вправо/вліво є усвідомленою дією водія.
  • Driver Attention Alert – система інформування водія, якщо траєкторія транспортного засобу є невідповідною до правильної траєкторії руху в його смузі. Система має двох-етапне сповіщення: спочатку виявляється відхилення транспортного засобу та надається попереджає водія звуковим сигналом і повідомленням на кшталт «обережно керуйте транспортним засобом»; потім за умови чотирьох розгойдуваль поспіль, звучить додаткове попередження та повідомлення на кшталт «небезпечне водіння». Також передбачено сповіщення про необхідність перерви для відпочинку (перерва на каву): система нагадає водію зробити перерву після двох годин безперервного руху зі швидкістю понад 65 км/год.; якщо перерви не буде зроблено, то цей сигнал-нагадування далі буде повторюватись щогодини.
  • Speed Limit Recognition – система розпізнавання знаків обмеження швидкості. Вона вміє «зчитувати» знаки обмеження швидкості та відображає їх на проекційному дисплеї для інформування водія. Ця розумна система використовує дані про обмеження швидкості, що зберігаються в навігаційних мапах, також можуть зчитуватись тимчасові знаки обмеження швидкості. Круїз-контроль з функцією обмежувача швидкості дозволяє водію встановити максимально допустиму швидкість відповідно до рекомендацій.
  • Electric Parking Brake (EPB) – стоянкове (паркувальне) гальмо з електроприводом, що активується автоматично, коли вимикається двигун. Крім того, передбачено і зворотну дію – паркувальне гальмо автоматично відпускається, коли водій натискає педаль акселератору й прагне рушити вперед. Водій може керувати паркувальним гальмом EPB вручну за допомогою відповідного перемикача на центральній консолі. Крім того, ця функція працює разом з системою допомоги при старті на підйомі – остання утримує Новий CITROЁN ë-C3 нерухомим протягом кількох секунд на схилах понад 3 відсотки, щоб запобігти відколювання транспортного засобу.
  • Intelligent Beam Headlights – адаптивні фари з інтелектуальним керуванням використовують камеру, встановлену на лобовому склі для відстеження попутних або зустрічних автомобілів та автоматичного перемикання між ближнім/дальнім світлом: це дозволяє уникнути ризику засліплення водіїв та підвищити безпеку руху.
  • Rear Camera – камера заднього огляду активується автоматично, коли вмикається передача заднього ходу, камера передає зображення на 10,25-дюймовий кольоровий екран в салоні автомобіля; таким чином можна забезпечити огляд позаду автомобіля та попередити водія про можливі перешкоди. Також передбачені задні датчики паркування, які звуком попереджають водія про непомітні перешкоди та небезпеку позаду.

Гарне співвідношення «ціна/якість»

  • Новий CITROЁN ë-C3 має запас ходу до 320 км та буде пропонуватися в Європі за дуже привабливою ціною – від 23 300 євро. Таким чином, Бренд CITROЁN втілює свою місію: зробити повністю електричну мобільність доступною для всіх.
  • Для покупців простота та легкість вибору версії Нового CITROЁN ë-C3 забезпечується оптимізованою лінійкою з двох чудово обладнаних комплектацій – «You», та «Max» .
  • Citroën ë-C3 з пробігом 200 км з’явиться в 2025 році за ціною в Європі від 19 990 євро.

Нова платформа – як запорука економності та ефективності

Вперше в Європі, Бренд CITROЁN створив абсолютно новий CITROЁN ë-C3 на платформі, яка з самого початку була розроблена для електромобілів BEV (Battery Electric Vehicle, повністю 100% електромобіль). В основі новинки лежить версія дуже гнучкої глобальної платформи Stellantis Smart Car – і саме це дозволило Бренду CITROЁN зробити абсолютно новий CITROЁN ë-C3 максимально доступним для покупців.

Спрощений вибір для покупців: три основні версії, кілька пакетів опцій

Одним з ключових пріоритетів створення нового електромобіля також було питання полегшення процесу вибору бажаного варіанту. На багатьох європейських ринках Новий CITROЁN ë-C3 буде пропонуватися в трьох фіксованих комплектаціях та з кількома фіксованими пакетами опцій – це дозволяє спростити вибір для покупця та зробити електромобіль більш доступним для його гаманця.

Новий електромобіль CITROЁN ë-C3 буде доступний для європейських клієнтів у лінійці лише з двох фіксованих комплектацій – «You» та «Max» – але кожна з них запропонує цілком достатній перелік обладнання. Крім того, для кожної комплектації також будуть доступні пакети опцій.

Стартова комплектація «You» вже одразу готова запропонувати високий рівень оснащення: передні світлодіодні фари, підвіска CITROЁN Advanced Comfort®, система екстреного гальмування Active Safety Brake, нова проекційна панель приладів CITROЁN Head Up, система My Citroen Play with Smartphone Station, електропривод регулювання дзеркал, датчик автоматичного вмикання світла, задні датчики паркування, круїз-контроль, кондиціонер, задній спойлер, шість подушок безпеки. Також для цієї комплектації буде запропоновано два пакети опцій: спеціальні комфортні сидіння та мультимедійну систему MyCITROЁN Play Plus з 10-дюймовим сенсорним дисплеєм.

Комплектація «Max» додатково пропонує: двокольорове фарбування CITROЁN із контрастним дахом, шліфовані легкосплавні 17-дюймові колісні диски (з алмазним огранюванням), декоративні рейлінги, передні та задні захисні пластини, кольоровий 10,25-дюймовий сенсорний дисплей з функцією інтеграції смартфона, дуже м’які та комфорті сидіння CITROЁN Advanced Comfort®, датчик дощу та автоматичне вмикання щіток склоочисників, бокові дзеркала з електроприводом та підігрівом, кермо з покриттям «ефект шкіри», складані сидіння другого ряду (розділені в пропорції 60/40). Також дана комплектація включає світлодіодні задні ліхтарі, тоновані задні вікна, комбіноване оздоблення сидінь, автоматичний кондиціонер (клімат-контроль), фірмову 3D-навігацію, бездротову зарядку, камеру заднього огляду, електрохроматичне центральне дзеркало з ефектом само-затемнення, електропривод задніх скло-підіймачів.

Новий CITROЁN ë-C3 буде запропонований покупцям у п’яти чудових та яскравих кольорах: максимально-білий Polar White, розкішний синій Montecarlo Blue, заряджаючий червоний Elixir Red, технологічний сірий Mercury Grey, містичний чорний Perla Nera Black. Фірмове для Бренду CITROЁN двокольорове фарбування кузова з контрастним дахом (чорний/білий колір) буде пропонуватися для комплектацій «Max».

Зміцнення позицій Бренду на європейських ринках

Електромобіль CITROЁN ë-C3 є першим повністю електричним хетчбеком B-класу такого доступного цінового рівня, який не лише має європейський Бренд, але також був створений в Європі та буде вироблятись в Європі. Адже електромобіль був розроблений у студії CITROЁN Stellantis Automotive Design Network поблизу Парижа, а вироблятись новинка буде на заводі Stellantis Tarnava у Словаччині. Новий CITROЁN ë-C3 в Європі надійде в дилерські центри для продажу вже у другому кварталі 2024 року.

У той час як CITROËN готується, що абсолютно Новий ë-C3 суттєво вплине та переосмислить ринок європейських хетчбеків B-сегменту, є хороші новини для покупців автомобілів, які прагнуть ще нижчої ціни на повністю електричні міські автомобілі. До абсолютно нової моделі з пробігом 320 км у 2025 року приєднається версія з пробігом 200 км, що дозволить абсолютно Новому CITROËN ë-C3 в Європі бути ще доступнішим за ціною 19 990 євро.

Новий електромобіль очолить сімейство нових моделей, які відіграватимуть важливу роль у вдосконаленні європейської лінійки продуктів CITROЁN та будуть максимально відображати цінності Бренду. Крім того, нові моделі дозволять у майбутньому істотно зміцнити конкурентні позиції Бренду CITROЁN у центрі європейського автомобільного ринку.

Нова мова дизайну CITROЁN

  • Перший дебют на серійній моделі – електромобіль CITROЁN ë-C3 отримав новий характерний фірмовий «світловий підпис» Бренду та новий логотип у вигляді великого овалу з новою інтерпретацією фірмових «подвійних шевронів» CITROЁN.
  • Завдяки високому кузову та «сміливій» зовнішності, Новий CITROЁN ë-C3 з гордістю представляє нову стилістику та нову мову дизайну Бренду CITROЁN, що вперше була продемонстрована на концепті CITROЁN Oli 2022 року – вертикальні лінії створюють контраст з горизонтальними поверхнями, а звершують образ високотехнологічні деталі-акценти.

Четверте покоління сімейства CITROЁN C3 для Європи було повністю оновлено – новинка отримала свіжий та впевнений вигляд, що підкреслено оновленим сміливий фірмовий логотипом CITROЁN.

Вперше представлений у концепті CITROЁN Oli 2022 року, новий логотип Бренду гордо займає місце у центрі композиції між вертикальними та горизонтальними елементами, що виконані в сучасному техно-стилі. Попереду розміщено високу вертикальну панель з великим овальним логотипом «подвійний шеврон». З обох боків він підтриманий глянцевими чорними горизонтальними решітками та архітектурними «параметричними» дизайнерськими елементами.

Одним з головних елементів дизайну є виразні передні фари та задні ліхтарі, які вперше також були використані на концептуальному автомобілі CITROЁN Oli. Всередині високотехнологічної світло-оптики можна знайти унікальний тришаровий «світловий підпис»: з однією вертикальною та двома горизонтальними лініями-лезами.

Короткий, високий, горизонтальний капот має рельєфні поверхні, які відбивають світло та ефектно контрастують з більш вертикальним профілем передньої частини кузова – наприклад, майже вертикальним лобовим склом. Це надає електромобілю більш об’ємного зовнішнього вигляду, дозволяє отримати більше простору всередині, а також підкреслює відчуття захисту водія та пасажирів.

У бічному профілі одразу привертають увагу лінії «підрізу»: це лінії, які проходять крізь уявний пояс електромобіля, зв’язують разом «світлові кластери» фірмових фар та ліхтарів, зачіпляють тонкі складки на панелях дверцят. Усі ці лінії чудово відбивають світло та візуально додають цікавості зовнішньому вигляду Нового CITROЁN ë-C3.

Фірмова оригінальність зовнішнього вигляду продовжується й у задній частині електромобілю Наприклад, в нижній частині кришки багажника розташована горизонтальна глянцево-чорна декоративна смуга з тим самим техно-дизайном у вигляді «подвійного шеврона», який використовується на передній панелі навколо овального логотипу Бренду. А нові фірмові блоки задніх ліхтарів складаються з двох горизонтальних та однієї вертикальної лінз, що повторюють форму фар попереду. Нарешті, міцний задній бампер має додаткові квадратні елементи на зовнішніх кутах, що покращують аеродинаміку та підкреслюють міцність конструкції електромобіля.

Великі 16- або навіть 17-дюймові колеса відсунуті максимально до кутів кузова. Завдяки цьому забезпечується стабільність під час руху та вдається збільшити внутрішній простір салону, навіть з урахуванням відносно невеликих габаритів електромобіля CITROЁN ë-C3: довжина – 4,01 м; ширина – 1,76 м.

Таким чином, Новий CITROЁN ë-C3 ідеально поєднав сучасні тренди електрифікації, доступність для широкого кола клієнтів, привабливий характерний дизайн, а також чудову практичність. Наразі українське представництво Бренду CITROЁN працює над відкриттям даної новинки для України. Новий CITROЁN ë-C3 прибуде на український ринок уже в середині 2024 року. Що важливо, для українських покупців також буде запропонована бензинова версія Нового CITROЁN C3. Слідкуйте за новинами Бренду CITROЁN на офіційному сайті, аби не пропустити важливі оновлення.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Парламент Нідерландів не підтримав визнання Палестини і санкції проти Ізраїлю
Европейская правда
2025-08-23T15:54:19Z
«У неї свої таргани в голові, але...». Колишній соратник розкрив ставлення Тимошенко до Путіна
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T15:51:00Z
Зеленський ввів санкції проти людей, які допомагають росіянам у війні. У списку – родич Путіна
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T15:36:35Z
Російський солдат, який воював проти України, втік до Норвегії та попросив притулку
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T15:21:33Z
Зеленський повідомив про синхронізацію з низкою санкцій Канади
Европейская правда
2025-08-23T15:18:13Z
Орбан полетів до Хорватії на приватному літаку близької соратниці
Европейская правда
2025-08-23T14:42:55Z
Путін програв війну і тягне Росію у прірву
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T14:09:02Z
Пропутінська партія може отримати одну міністерську посаду в новому уряді Литви
Европейская правда
2025-08-23T13:48:27Z
Президент Фінляндії: зустріч Зеленського і Путіна найближчим часом "дуже малоймовірна"
Европейская правда
2025-08-23T13:03:36Z
Відомий український співак назвав причину, через яку Вєрка Сердючка не хоче перекладати свої хіти
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T16:06:03Z
Регенеративне землеробство стане головною темою Agritechnica 2025
AgroPortal
2025-08-23T11:30:36Z
10 культових фантастичних фільмів, які оцінили не одразу
ITC
2025-08-23T07:07:11Z
Скільки заробляє на своїй творчості Сергій Жадан
24tv
2025-08-23T07:06:16Z
Мода 90-х повертається: Леся Нікітюк вразила фігурою після пологів в трендових джинсах
24tv
2025-08-23T07:06:08Z
Який український фільм представлять на “Оскарі”? Подали вісім заявок на відбір
ZN UA
2025-08-23T06:39:25Z
Що подивитися у День Незалежності на ТБ
Детектор М
2025-08-23T05:00:34Z
У Вільнюсі до Дня Незалежності України відкрито фотовиставку «Незламний Херсон»
УкраинФорм
2025-08-22T23:33:44Z
Фагот висловився про скандальні заяви зрадниці Сніжани Єгорової: "Театральна постановка"
24tv
2025-08-22T22:03:14Z
У Києві маршрутка врізалася в пасажирський автобус, є потерпілі
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T15:09:17Z
Смерть військового на території монастиря: прокуратура встановила підозрюваного
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T13:21:51Z
У Португалії – четвертий загиблий у масштабних лісових пожежах
Европейская правда
2025-08-23T13:09:51Z
У Херсоні чоловік кидався з ножем на підлітків
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T12:42:41Z
У Харкові затримали злочинну групу, яка скоїла розбійний напад на матір українського військового
Мій Харків
2025-08-23T10:15:31Z
Вогонь охопив новий резервуар: Новошахтинський НПЗ палає третю добу
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T08:09:39Z
Тривога в Києві через загрозу БпЛА
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T07:09:50Z
У Харкові затримали нападників на матір військовослужбовця
УкраинФорм
2025-08-23T07:03:51Z
Полум'я до небес, оголошено евакуацію: у США пролунали вибухи, яка причина
GlavRed
2025-08-23T07:03:44Z
Сімейні молочні ферми виплатять дивіденди
AgroPortal
2025-08-23T13:00:08Z
Зміна тарифів для операторів систем розподілу необхідна для погашення боргів та підготовки до зими – Розумні електромережі України
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T12:51:22Z
У Дрогобичі, де виготовляють сіль, вона стала дефіцитом
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T12:30:50Z
Arla Foods інвестує 50 млн євро у розширення виробництва сиру в Бахрейні
AgroPortal
2025-08-23T10:30:18Z
Відмова від оранки допоможе аграріям адаптуватися до кліматичних змін
AgroPortal
2025-08-23T08:30:47Z
Дефіцит продуктів у Вінниці: що стало розкішшю для споживача
Политека
2025-08-23T07:00:27Z
Олія та консерви лідирують серед продукції, застрахованої ЕКА
AgroPortal
2025-08-23T07:00:21Z
Apple, Google, Meta та інші міжнародні компанії збільшили надходження до держбюджету
Детектор М
2025-08-23T07:00:13Z
100% субсидії на оренду: українцям запровадять новий вид допомоги
Знай
2025-08-23T06:06:41Z
Британські науковці вперше здійснили квантову телепортацію у лабораторних умовах
InternetUA
2025-08-23T06:55:47Z
Огірок чи кабачок: який овоч корисніший для здоров'я
24tv
2025-08-23T05:21:46Z
Поповнюйте свої аптечки: українцям безплатно роздадуть ліки
Знай
2025-08-23T05:21:39Z
Як полегшити біль без ліків: несподіване відкриття вчених
TSN
2025-08-23T04:48:50Z
"Вампіри та монстри" залітають в дома українців. Що робити при зустрічі з цією твариною
Telegraf
2025-08-23T04:39:15Z
Гарячі спеції в косметиці: осінній тренд на імбир, корицю і гарбуз
Gazeta UA
2025-08-23T01:21:58Z
На яких простирадлах найкорисніше спати: ідеальний варіант для шкіри, волосся і міцного сну
GlavRed
2025-08-23T00:27:16Z
4 українські серіали про медицину, які варто подивитися фанам "Жіночого лікаря"
24tv
2025-08-22T21:33:00Z
Лікар назвав найголовніший симптом нового штаму коронавірусу, який циркулює в Україні
TSN
2025-08-22T21:24:00Z
Понад 200 тисяч людей потребують евакуації з двох областей України
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T14:21:45Z
Скандал у Франції: директора парку розваг арештували за антисемітизм і дискримінацію дітей
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T13:48:46Z
Смерть пілота МіГ-29: що відомо про героя Сергія Бондара
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T10:54:28Z
Господарство на Волині подвоїть площі обліпихи
AgroPortal
2025-08-23T09:00:32Z
Більшість фінів – за гарантії безпеки Україні, зокрема відправлення військ
Европейская правда
2025-08-23T08:22:28Z
День Державного Прапора України 2025: важлива історія свята
24tv
2025-08-23T08:21:44Z
На Житомирщині стартував сезон артишоків із місячним запізненням
AgroPortal
2025-08-23T08:00:21Z
З Росії вдалося повернути ще трьох дітей та молодого хлопця
УкраинФорм
2025-08-23T07:48:37Z
З Днем прапора України! Яскраві листівки і картинки до свята 23 серпня
Telegraf
2025-08-23T07:15:59Z
Jeep представив онлайн-конфігуратор та повний перелік комплектацій для моделі Cherokee
Топ Жир
2025-08-23T01:06:45Z
GM наказує дилерам призупинити продаж моделей ZR1 та Z06 до з’ясування причин несправностей
Топ Жир
2025-08-23T00:21:43Z
Nissan нарешті позбувся цієї жахливої мультимедійної системи
Топ Жир
2025-08-22T23:36:36Z
Цей рестомод Alfa Romeo сміється з можливостей Giulia Quadrifoglio Verde
Топ Жир
2025-08-22T22:50:12Z
Пункт призначення по-українськи: у Рівному помітили ризикового водія
Telegraf
2025-08-22T22:36:47Z
Volkswagen перетворила Golf R на справжнього монстра доріг
Топ Жир
2025-08-22T22:06:47Z
Subaru вже використовує твердотільні акумулятори, але не для того, що ви уявляєте
Топ Жир
2025-08-22T21:21:51Z
Lexus представив нову доступнішу гібридну модель з можливістю підзарядки
Топ Жир
2025-08-22T20:36:36Z
Боротьба з “примарними” авто: спецгрупа Нью-Йорка провела сотню рейдів, евакуювали тисячі машин
Топ Жир
2025-08-22T19:51:03Z
Новий робот може змінити індустрію збору ягід
AgroPortal
2025-08-23T13:00:53Z
У харків'ян насправді є корона, у мережі завірусилося смішне відео
Telegraf
2025-08-23T07:33:07Z
Defence Express пояснили, чому FP-5 «Фламінго» і Ту-141 «Стриж» – це зовсім різні апарати
InternetUA
2025-08-23T07:09:37Z
На острові в Абу-Дабі археологи виявили 1400-річний християнський хрест
УкраинФорм
2025-08-23T07:03:52Z
Режим штучного інтелекту Google розширюється по всьому світу, додаючи нові агентні функції
InternetUA
2025-08-23T07:00:51Z
Instagram тепер дозволяє творцям поєднувати кілька роликів у серіалі
InternetUA
2025-08-23T06:46:36Z
Ecosia запропонувала взяти на себе «опікунство» над Chrome
InternetUA
2025-08-23T06:31:07Z
Керівник відділу штучного інтелекту Microsoft каже, що вивчати свідомість на основі штучного інтелекту «небезпечно»
InternetUA
2025-08-23T06:16:34Z
OpenAI відкриває офіс в Індії
InternetUA
2025-08-23T06:01:04Z
На Донеччині російський дрон вбив волонтерку з Великої Британії
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T15:03:27Z
На Рівненщині попрощались із легендарним розвідником: за його голову окупанти давали тисячі євро
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T12:15:49Z
Атака на Дніпропетровщину: прокуратура показала наслідки
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T11:03:21Z
Атака на Дніпропетровщину: загинув чоловік, серед поранених – дитина
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T10:33:07Z
Паливна криза Росії: порожні заправки від окупованого Криму до Курильських островів
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T09:27:39Z
Вибух на Луганщині: ГУР знищило окупантів, причетних до злочинів у Бучі
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T09:27:21Z
«Наш дух не зламати, бо наша любов до Харкова – безмежна». Терехов привітав з Днем міста харків’ян
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T08:51:31Z
Прикордонники у Львові створили «живий» прапор
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T08:48:32Z
Атака на Київ: у столиці працює ППО
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T07:18:22Z
У боротьбі за квиток: мем та прості поради, як купити місце в потязі в Україні
Telegraf
2025-08-23T06:39:10Z
Цікава задача на уважність: потрібно відшукати одну незвичну лілію серед 15 квіток
Фокус
2025-08-23T06:30:06Z
Як легко замаринувати томати: базовий рецепт маринаду
Telegraf
2025-08-23T06:18:39Z
Найкращі місця в Європі для осінньої подорожі: рейтинг Lonely Planet
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T05:42:04Z
Найкраще, що можна зробити з баклажанами: готуємо баба-гануш з Ярославським
24tv
2025-08-23T05:39:58Z
Скільки грошей вимагають пред'явити при в'їзді до Польщі: нові роз'яснення для українців
Комсомольская правда
2025-08-23T05:03:32Z
Де три відмінності між дівчатами з валізами: тільки найуважніший розгадає загадку
GlavRed
2025-08-23T04:27:46Z
"Шарлотка", яку всі пектимуть восени: рецепт від Ектора
Telegraf
2025-08-23T03:18:08Z
Італія поза путівниками: 3 неймовірно красиві локації, заховані від натовпів туристів
24tv
2025-08-23T02:18:57Z
Лузан здобула золото чемпіонату світу з веслування
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T13:57:02Z
«Змусили роздягнутися перед чоловіком-лікарем». Спортсменка поскаржилася на огляд перед стартом
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T12:57:30Z
«Реал» цікавиться 18-річним українським форвардом: що відомо
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T12:30:26Z
Українки завершили чемпіонат світу з боротьби U20 з трьома нагородами
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T08:18:15Z
Онофрійчук стала четвертою в особистому багатоборстві чемпіонату світу з художньої гімнастики
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T07:42:33Z
ЗСУ на фронті ліквідували кандидата у майстри спорту України з боксу
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T07:33:06Z
Ліверпуль відправив власного вихованця до чергової оренди
Football.ua
2025-08-23T07:12:23Z
У суботу продовжаться матчі 1/32 фіналу Кубка України з футболу
УкраинФорм
2025-08-23T07:03:49Z
Верес підписав контракт з Помбою
Football.ua
2025-08-23T07:00:33Z