MY.UAНовини
Бренд CITROЁN представляє Новий CITROЁN ë-C3: перший доступний європейський електромобіль
Бренд CITROЁN представляє Новий CITROЁN ë-C3: перший доступний європейський електромобіль

Бренд CITROЁN представляє Новий CITROЁN ë-C3: перший доступний європейський електромобіль

Бренд CITROЁN представляє четверте покоління популярної моделі CITROЁN C3 й знову сміливо кидає виклик звичним правилам для автомобілів B-класу, розроблених та виготовлених у Європі. Повністю електричний CITROЁN ë-C3 забезпечує найкращий у своєму класі комфорт руху, легкість та простоту експлуатації електроприводу, чудовий рівень оснащення, неймовірне співвідношення «ціна/якість». При цьому Новий CITROЁN ë-C3 не лише має відомий європейський Бренд, але й європейську якість – адже новинка буде вироблятись в Європі.

Повністю електричний Новий CITROЁN ë-C3 очолює лінійку четвертого покоління найпопулярнішого автомобіля Бренду – а саме CITROЁN С3 – який було продано у кількості понад 5,6 мільйона одиниць з моменту запуску першого покоління CITROЁN С3 в 2002 році. Сьогодні саме CITROЁN C3 є найпопулярнішою моделлю Бренду з показником у 29% від європейського обсягу продажів всіх автомобілів CITROЁN. За підсумками 2022 року, хетчбек CITROЁN C3 зайняв 11% європейського ринку сегменту В-класу.

Важливо те, що абсолютно новий CITROЁN ë-C3 відкриває новий розділ для CITROЁN. Популярний і сміливий французький Бренд переосмислює та заново знаходить себе – у забезпеченні доступної та повністю електричної мобільності для всіх і для кожного. Відповіддю на нові задачі сьогодення є ось такий повністю електричний хетчбек В-класу: який розроблено та виготовлено в Європі, який пропонує переваги нульових викидів та чистої електричної мобільності – при чому дає все це за справедливою доступною ціною.

Найкращий в класі комфорт

  • Електромобіль CITROЁN ë-C3 здатен під час кожної подорожі подарувати відчуття «польоту на м’якому килимі»: це досягається завдяки поєднанню фірмової унікальної підвіски CITROЁN Advanced Comfort® та нових сидінь CITROЁN Advanced Comfort®.
  • Більший за розміром, але все ще компактний: абсолютно новий CITROЁN ë-C3 пропонує гарний внутрішній простір для комфортного розміщення пасажирів, вищу позицію водія за кермом (+100 мм порівняно зі звичними хетчбеками B-класу), спрощену посадку в салон, збільшений кліренс, а також зовнішні захисні накладки з можливістю персоналізації відповідно до смаків клієнтів.

Новий CITROЁN Ë-C3 – з новими гідравлічними відбійниками-обмежувачами для амортизаторів

Комфорт, у всіх його проявах, став одним з ключових та головних пунктів, навколо яких побудовано хетчбек. Саме тому, вперше в історії моделі CITROЁN C3, тут використано інноваційну та ексклюзивну підвіску CITROЁN Advanced Comfort®. Причому окремо варто відзначити, що це буде стандартне обладнання для електромобіля CITROЁN ë-C3.

Непомітні ззовні, але ефективні в роботі: особливі амортизатори підвіски Progressive Hydraulic Cushions® гарантують, що водій та пасажири Нового CITROЁN ë-C3 будуть насолоджуватися унікальним відчуттям комфорту на дорозі та навіть більше – кожна подорож буде нагадувати «політ на м’якому килимі». А все завдяки використанню прогресивних гідравлічних відбійників-обмежувачів для амортизаторів. Це дає інженерам більше свободи у налаштуваннях підвіски Нового CITROЁN ë-C3, завдяки чому під час руху й створюється враження польоту-левітації по нерівній поверхні. Гідравлічні упори (відбійники-обмежувачі) використовуються у поєднанні з амортизаторами та пружинами для кожного з коліс автомобіля; два таких гідравлічні упори використовуються замість звичних механічних упорів-відбійників – один працює на стиснення, інший на відбій (відскоки коліс).

Система амортизації Progressive Hydraulic Cushions® спрацьовує в два етапи. Для більш легкого стиснення під час проходження нерівностей, пружина та амортизатор контролюють вертикальні рухи разом – без допомоги гідравлічних упорів-відбійників. Але під час сильного удару (проїзд великих нерівностей) пружина та амортизатор працюють вже разом з гідравлічними упорами, щоб поступово сповільнити вертикальний рух підвіски та згладити поштовхи. Ключовою відмінністю таких гідравлічних відбійників від звичайних механічних є принцип максимально можливого поглинання та розсіювання енергії удару – в той час, як механічний відбійник повертає частину енергії у вигляді неприємного поштовху.

По-домашньому затишний та комфортний салон

Дуже просторий салон Нового CITROЁN ë-C3 створено на основі елегантних матеріалів та вишуканих поверхонь, які забезпечують пасажирам відчуття, схожі на затишну «домашню» атмосферу великої світлої вітальні чи улюбленої спальні. Абсолютно нові сидіння CITROЁN Advanced Comfort® нового типу розроблені спеціально для CITROЁN ë-C3 та містять додатковий шар піни – вона створює приємне м’яке відчуття від першого контакту, а також надійно та комфортно підтримує тіло впродовж навіть довгої подорожі або на звивистих віражах.

Новий CITROЁN ë-C3 має суттєво збільшену висоту кузова – вражаючі 1,57 м – завдяки чому він забезпечує водію та пасажиру переднього сидіння на 30 мм більше простору для голови. Також збільшення висоти кузова дозволяє отримати більш високу «командирську» посадку водія за кермом: це покращує оглядовість навколо, додає відчуття контролю та безпеки. Якщо казати загалом, то Новий CITROЁN ë-C3 лише на 19 мм довший та на 6 мм ширший відносно попередника – довжина Нового CITROЁN ë-C3 дорівнює 4,01 м, а його ширина складає 1,76 м. Але саме завдяки суттєвому зростанню висоти кузова нового електромобіля, у його салоні вдалось отримати більше простору для пасажирів по всім ключовим напрямкам. Наприклад: відстань на рівні ліктів водія та переднього пасажиру зросла на 21 мм; відстань на рівні ліктів задніх пасажирів збільшилась 19 мм; а простір для колін пасажирів другого ряду є одним з кращих в класі – приблизно на 20 мм більше, ніж в середньому у конкурентів-автомобілів європейського В-класу.

Крім того, Новий CITROЁN ë-C3 дозволяє легко перевозити різноманітний багаж та речі. Його високий салон буквально сповнений корисними та продуманими місцями для зберігання дрібних речей, які мають завжди бути «під рукою»: ніші в панелях дверцят; полички на центральній консолі та в зоні підлокітника; також передбачено зручне місце для бездротової зарядки (стандарт для комплектації «Max»). Можливість модульного часткового складання заднього сидіння, що розділено в пропорції 60/40 (стандарт для комплектацій «You» та «Max»), а також ширина між задніми колісними арками 1 015 мм гарантує, що власники Нового CITROЁN ë-C3 без проблем зможуть перевозити великогабаритні речі. Нарешті, доволі великий багажник об’ємом 310 літрів буде достатнім для звичайних щоденних поїздок: в магазин, на роботу тощо.

Новий CITROЁN ë-C3 випереджає свого попередника не лише за висотою кузова, але також й за показником кліренсу у розмірі 163 мм – це рівень компактних кросоверів! Такий збільшений дорожній просвіт покращує кути в’їзду/з’їзду, полегшує проїзд «лежачих поліцейських», подолання легкого бездоріжжя або міських бордюрів, дає більше впевненості під час руху на вибоїнах, які часто зустрічаються на приміських дорогах.

Легке життя разом з електромобілем

  • Електродвигун на 83 кВт (113 к.с.) забезпечує вдосталь потужності та крутного моменту – як для щоденних міських поїздок, так і для довготривалих заміських подорожей; акумуляторної батареї ємністю 44 кВт*год. вистачає для запасу ходу до 320 км за правилами вимірювального циклу WLTP.
  • Швидка зарядка постійним струмом потужністю 100 кВт дозволяє поповнити ємність акумулятора від 20% до 80% лише за 26 хвилин.

Нова енерго- та економно-ефективна платформа створена саме для BEV-електромобілів (Battery Electric Vehicle) та використовує акумуляторну батарею типу LFP («Lithium Ferro Phosphate» або «літій-феро-фосфат») ємністю 44 кВт*год. – цього вистачає на запас ходу до 320 км за правилами вимірювального циклу WLTP. Водночас, функція «швидкої зарядки» постійним струмом потужністю 100 кВт дозволяє підзарядити акумулятор в межах від 20% до 80% його ємності лише за 26 хвилин.

Стандартне заряджання змінним струмом від 20% до 80% займає 4 години 10 хвилин (потужність 7 кВт) або 2 години 50 хвилин (потужність 11 кВт). Доступ до зарядних станцій змінного струму як вдома, так і на громадських зарядних станціях максимально простий – все завдяки використанню стандартного кабелю та зарядного порту типу Mode 3. Це ідеальне рішення для регулярної підзарядки акумулятору вдома за допомогою настінного зарядного блоку типу Wallbox, а також на громадських зарядних станціях. Адже такий кабель та зарядний порт сумісний як з однофазною зарядною станцією з потужністю до 7,4 кВт, так і з трифазною зарядною станцією з потужністю до 11 кВт.

Завдяки електродвигуну потужністю 83 кВт або 113 к.с. та автоматичній електрично-механічній трансмісії (редуктор для електромотора з селектором керуванням), Новий CITROЁN ë-C3 прискорюється 0-100 км/год. приблизно за 11 секунд та пропонує максимальну швидкість 135 км/год. Таким чином, електромобіль CITROЁN ë-C3 забезпечує цілком достатню потужність та динаміку, яких вистачає для повсякденного водіння та щоденних поїздок – як в умовах міста, так і на приміських шляхах.

Повна комплектація

  • Абсолютно новий та повністю електричний CITROЁN ë-C3 дивує і захоплює широким переліком обладнання й «розумних» рішень, що підкреслюють його безкомпромісну увагу до комфорту.
  • Салон C-Zen Lounge з проекційним дисплеєм CITROЁN та компактним кермом – це інноваційний «розумний» підхід до переосмислення панелі приладів та навіть заміни традиційної панелі приладів. Сучасне технологічне рішення забезпечує легкий доступ до всієї ключової інформації, при цьому дозволяє водію не відривати очі від контролю дороги – що корисно для безпеки руху.
  • Вбудований тримач смартфону дозволяє водіям зручно розміщувати свій гаджет та автоматично запускати спеціальну нову програму за допомогою бездротової технології NFC (Near Field Communication) для мультимедійної системи електромобіля.
  • Широкий спектр систем допомоги водію, які встановлені на всіх версіях Нового CITROЁN ë-C3, забезпечують комфорт, спокій, підтримку під час щоденних коротких міських поїздок або довгих заміських подорожей.

Забезпечення найкращого у своєму класі комфорту та спокійного середовища для кожного в салоні – ось, що було одним з ключових пріоритетів для команди дизайнерів, інженерів, розробників електромобіля CITROЁN ë-C3. Однак це був лише початок історії створення Нового CITROЁN ë-C3, оскільки не менш важливим було забезпечення цього європейського хетчбеку B-класу максимально повним переліком обладнання та інтелектуальних рішень для відповідності всім запитам клієнтів.

Нова концепція салону C-ZEN LOUNGE

Встановлення нових стандартів дизайну інтер’єру – ось новий виклик та нове досягнення! Абсолютно новий електромобіль CITROЁN ë-C3 отримав салон за концепцією C-ZEN LOUNGE: технологічний та інноваційний, просторий та зручний, з широким переліком систем для комфорту. Це саме такий салон, який можна очікувати від Бренду CITROЁN – це переосмислення традиційної панелі приладів та гарантія високого рівня комфорту.

Завдяки концепції салону C-Zen Lounge, водій та передній пасажир отримують «чистий» огляд вперед – ніби вони дивляться на світ крізь широку арку. Такого ефекту вдалось досягнути завдяки великому лобовому склу та горизонтальній панелі, що тягнеться крізь весь салон та підкреслює ширину автомобіля. По краям передньої панелі розміщено фірмові для CITROЁN вертикальні вентиляційні дефлектори. Панель візуально та естетично розділена на два рівні – технічні елементи керування знаходяться нагорі, а знизу розташована частина «Sofa Design»: вона обтягнута тканиною та створює відчуття «домашнього затишку».

Справжньою революцією в компонуванні передньої частини салону є повна відсутність традиційної панелі приладів. Адже електромобіль CITROЁN ë-C3 вперше використовує новий проекційний дисплей Бренду CITROЁN, який відображає необхідну інформацію на глянцевій чорній ділянці – між верхньою частиною передньої панелі салону та нижньою частиною лобового скла. Це «розумне» рішення гарантує відсутність дублювання інформації, як це відбувається у традиційних випадках, коли поєднано проекцію Head-Up Display та панель приладів. Крім того, нове рішення гарантує водіям доступ до всієї ключової інформації без необхідності відривати очей від дороги.

Компактне багатофункціональне кермо стало меншим за розміром та більш зручним у використанні. Також воно регулюється по висоті та нахилу, що забезпечує безперешкодну оглядовість нового проекційного дисплею.

У центрі передньої панелі розташований 10,25-дюймовий кольоровий екран інформаційно-розважальної системи, який злегка нахилений до водія. А завдяки системі My CITROЁN Play with Smartphone Station та спеціальному додатку, власник автомобіля може прослуховувати музику й радіо, керувати дзвінками і навігацією.

Нарешті, обтягнута тканиною та елегантно вигнута нижня горизонтальна частина «Sofa Design» дарує салону справжнє «домашнє тепло та затишок», підсилюючи відчуття комфорту та спокою всередині Нового CITROЁN ë-C3.

Життя в режимі «онлайн»

Незважаючи на те, що компактний електромобіль CITROЁN ë-C3 є доволі доступним автомобілем, він пропонує можливість підключення смартфонів та роботи мультимедійної системи в онлайн-режимі. Завдяки цьому досягається простота використання сучасних технологій, є можливість швидкого доступну до інтелектуальних корисних функцій – все для того, щоб зробити кожну подорож легкою та зручною для водія і пасажирів, які бажають жити в режимі «онлайн».

Інтуїтивні елементи керування на кермі та кнопка «Додому» (на всіх версіях Нового CITROЁN ë-C3) гарантують водію легкість керування додатковими функціями. Для електромобіля доступні три рівні мультимедійних систем:

  • MY CITROЁN PLAY WITH SMARTPHONE STATION – це стандартне обладнання для електромобіля у комплектації «You». У цьому випадку передбачено вбудований тримач для смартфона, який дозволяє водіям підключати свої пристрої та автоматично запускати додатки за допомогою бездротової технології NFC (Near Field Communication). За допомогою даної системи, власники електромобіля можуть використовувати свій девайс для доступу до телефону, радіо, навігації, музики (включно з музичними онлайн-сервісами). Елементи керування Нового CITROЁN ë-C3 дозволяють водію тримати руки постійно на кермі, а кнопка «Додому» дозволяє легко повернутися на домашню сторінку програм.
  • MY CITROËN DRIVE WITH 10’’ TOUCHSCREEN – це стандартне обладнання для електромобіля у комплектації «Max». У цьому випадку центральний ергономічний 10,25-дюймовий кольоровий екран використовує архітектуру віджетів (подібно як для смартфонів) задля створення віртуальних клавіш-ярликів та легкого доступу до навігації, телефону, радіо, додатків, медіа-функцій. Можливість бездротового зв’язку дозволяє дублювати інформацію зі смартфону завдяки технологіям Apple CarPlay та Android Auto.

Усі три комплектації Нового CITROЁN ë-C3 та їхні відповідні системи комунікації (My CITROЁN Play with Smartphone Station, My CITROЁN Play Plus 10, My CITROЁN Drive 10) сумісні з додатком CITROЁN e-ROUTES.

Системи допомоги водію, які дбають про безпеку та комфорт

Новий CITROЁN ë-C3 може запропонувати повний перелік найновіших функцій та сучасних технологій, які створені для допомоги водію під час руху. Наприклад:

  • Active Safety Brake – система екстреного гальмування, яка працює на швидкості від 5 до 135 км/год., вдень та вночі.
  • Active Lane Departure Warning System – активна система попередження про виїзд зі смуги руху допомагає водію підтримувати правильне розташування Нового CITROЁN ë-C3 між лініями розмітки смуг руху. Система може обережно корегувати кермо, коли автомобіль з’їжджає зі смуги руху, або лише попереджати водія про відхилення. Система працює на швидкості від 60 до 180 км/год. і вимикається, коли використовуються вказівники повороту: тобто, коли маневр зміни смуги руху або повороту вправо/вліво є усвідомленою дією водія.
  • Driver Attention Alert – система інформування водія, якщо траєкторія транспортного засобу є невідповідною до правильної траєкторії руху в його смузі. Система має двох-етапне сповіщення: спочатку виявляється відхилення транспортного засобу та надається попереджає водія звуковим сигналом і повідомленням на кшталт «обережно керуйте транспортним засобом»; потім за умови чотирьох розгойдуваль поспіль, звучить додаткове попередження та повідомлення на кшталт «небезпечне водіння». Також передбачено сповіщення про необхідність перерви для відпочинку (перерва на каву): система нагадає водію зробити перерву після двох годин безперервного руху зі швидкістю понад 65 км/год.; якщо перерви не буде зроблено, то цей сигнал-нагадування далі буде повторюватись щогодини.
  • Speed Limit Recognition – система розпізнавання знаків обмеження швидкості. Вона вміє «зчитувати» знаки обмеження швидкості та відображає їх на проекційному дисплеї для інформування водія. Ця розумна система використовує дані про обмеження швидкості, що зберігаються в навігаційних мапах, також можуть зчитуватись тимчасові знаки обмеження швидкості. Круїз-контроль з функцією обмежувача швидкості дозволяє водію встановити максимально допустиму швидкість відповідно до рекомендацій.
  • Electric Parking Brake (EPB) – стоянкове (паркувальне) гальмо з електроприводом, що активується автоматично, коли вимикається двигун. Крім того, передбачено і зворотну дію – паркувальне гальмо автоматично відпускається, коли водій натискає педаль акселератору й прагне рушити вперед. Водій може керувати паркувальним гальмом EPB вручну за допомогою відповідного перемикача на центральній консолі. Крім того, ця функція працює разом з системою допомоги при старті на підйомі – остання утримує Новий CITROЁN ë-C3 нерухомим протягом кількох секунд на схилах понад 3 відсотки, щоб запобігти відколювання транспортного засобу.
  • Intelligent Beam Headlights – адаптивні фари з інтелектуальним керуванням використовують камеру, встановлену на лобовому склі для відстеження попутних або зустрічних автомобілів та автоматичного перемикання між ближнім/дальнім світлом: це дозволяє уникнути ризику засліплення водіїв та підвищити безпеку руху.
  • Rear Camera – камера заднього огляду активується автоматично, коли вмикається передача заднього ходу, камера передає зображення на 10,25-дюймовий кольоровий екран в салоні автомобіля; таким чином можна забезпечити огляд позаду автомобіля та попередити водія про можливі перешкоди. Також передбачені задні датчики паркування, які звуком попереджають водія про непомітні перешкоди та небезпеку позаду.

Гарне співвідношення «ціна/якість»

  • Новий CITROЁN ë-C3 має запас ходу до 320 км та буде пропонуватися в Європі за дуже привабливою ціною – від 23 300 євро. Таким чином, Бренд CITROЁN втілює свою місію: зробити повністю електричну мобільність доступною для всіх.
  • Для покупців простота та легкість вибору версії Нового CITROЁN ë-C3 забезпечується оптимізованою лінійкою з двох чудово обладнаних комплектацій – «You», та «Max» .
  • Citroën ë-C3 з пробігом 200 км з’явиться в 2025 році за ціною в Європі від 19 990 євро.

Нова платформа – як запорука економності та ефективності

Вперше в Європі, Бренд CITROЁN створив абсолютно новий CITROЁN ë-C3 на платформі, яка з самого початку була розроблена для електромобілів BEV (Battery Electric Vehicle, повністю 100% електромобіль). В основі новинки лежить версія дуже гнучкої глобальної платформи Stellantis Smart Car – і саме це дозволило Бренду CITROЁN зробити абсолютно новий CITROЁN ë-C3 максимально доступним для покупців.

Спрощений вибір для покупців: три основні версії, кілька пакетів опцій

Одним з ключових пріоритетів створення нового електромобіля також було питання полегшення процесу вибору бажаного варіанту. На багатьох європейських ринках Новий CITROЁN ë-C3 буде пропонуватися в трьох фіксованих комплектаціях та з кількома фіксованими пакетами опцій – це дозволяє спростити вибір для покупця та зробити електромобіль більш доступним для його гаманця.

Новий електромобіль CITROЁN ë-C3 буде доступний для європейських клієнтів у лінійці лише з двох фіксованих комплектацій – «You» та «Max» – але кожна з них запропонує цілком достатній перелік обладнання. Крім того, для кожної комплектації також будуть доступні пакети опцій.

Стартова комплектація «You» вже одразу готова запропонувати високий рівень оснащення: передні світлодіодні фари, підвіска CITROЁN Advanced Comfort®, система екстреного гальмування Active Safety Brake, нова проекційна панель приладів CITROЁN Head Up, система My Citroen Play with Smartphone Station, електропривод регулювання дзеркал, датчик автоматичного вмикання світла, задні датчики паркування, круїз-контроль, кондиціонер, задній спойлер, шість подушок безпеки. Також для цієї комплектації буде запропоновано два пакети опцій: спеціальні комфортні сидіння та мультимедійну систему MyCITROЁN Play Plus з 10-дюймовим сенсорним дисплеєм.

Комплектація «Max» додатково пропонує: двокольорове фарбування CITROЁN із контрастним дахом, шліфовані легкосплавні 17-дюймові колісні диски (з алмазним огранюванням), декоративні рейлінги, передні та задні захисні пластини, кольоровий 10,25-дюймовий сенсорний дисплей з функцією інтеграції смартфона, дуже м’які та комфорті сидіння CITROЁN Advanced Comfort®, датчик дощу та автоматичне вмикання щіток склоочисників, бокові дзеркала з електроприводом та підігрівом, кермо з покриттям «ефект шкіри», складані сидіння другого ряду (розділені в пропорції 60/40). Також дана комплектація включає світлодіодні задні ліхтарі, тоновані задні вікна, комбіноване оздоблення сидінь, автоматичний кондиціонер (клімат-контроль), фірмову 3D-навігацію, бездротову зарядку, камеру заднього огляду, електрохроматичне центральне дзеркало з ефектом само-затемнення, електропривод задніх скло-підіймачів.

Новий CITROЁN ë-C3 буде запропонований покупцям у п’яти чудових та яскравих кольорах: максимально-білий Polar White, розкішний синій Montecarlo Blue, заряджаючий червоний Elixir Red, технологічний сірий Mercury Grey, містичний чорний Perla Nera Black. Фірмове для Бренду CITROЁN двокольорове фарбування кузова з контрастним дахом (чорний/білий колір) буде пропонуватися для комплектацій «Max».

Зміцнення позицій Бренду на європейських ринках

Електромобіль CITROЁN ë-C3 є першим повністю електричним хетчбеком B-класу такого доступного цінового рівня, який не лише має європейський Бренд, але також був створений в Європі та буде вироблятись в Європі. Адже електромобіль був розроблений у студії CITROЁN Stellantis Automotive Design Network поблизу Парижа, а вироблятись новинка буде на заводі Stellantis Tarnava у Словаччині. Новий CITROЁN ë-C3 в Європі надійде в дилерські центри для продажу вже у другому кварталі 2024 року.

У той час як CITROËN готується, що абсолютно Новий ë-C3 суттєво вплине та переосмислить ринок європейських хетчбеків B-сегменту, є хороші новини для покупців автомобілів, які прагнуть ще нижчої ціни на повністю електричні міські автомобілі. До абсолютно нової моделі з пробігом 320 км у 2025 року приєднається версія з пробігом 200 км, що дозволить абсолютно Новому CITROËN ë-C3 в Європі бути ще доступнішим за ціною 19 990 євро.

Новий електромобіль очолить сімейство нових моделей, які відіграватимуть важливу роль у вдосконаленні європейської лінійки продуктів CITROЁN та будуть максимально відображати цінності Бренду. Крім того, нові моделі дозволять у майбутньому істотно зміцнити конкурентні позиції Бренду CITROЁN у центрі європейського автомобільного ринку.

Нова мова дизайну CITROЁN

  • Перший дебют на серійній моделі – електромобіль CITROЁN ë-C3 отримав новий характерний фірмовий «світловий підпис» Бренду та новий логотип у вигляді великого овалу з новою інтерпретацією фірмових «подвійних шевронів» CITROЁN.
  • Завдяки високому кузову та «сміливій» зовнішності, Новий CITROЁN ë-C3 з гордістю представляє нову стилістику та нову мову дизайну Бренду CITROЁN, що вперше була продемонстрована на концепті CITROЁN Oli 2022 року – вертикальні лінії створюють контраст з горизонтальними поверхнями, а звершують образ високотехнологічні деталі-акценти.

Четверте покоління сімейства CITROЁN C3 для Європи було повністю оновлено – новинка отримала свіжий та впевнений вигляд, що підкреслено оновленим сміливий фірмовий логотипом CITROЁN.

Вперше представлений у концепті CITROЁN Oli 2022 року, новий логотип Бренду гордо займає місце у центрі композиції між вертикальними та горизонтальними елементами, що виконані в сучасному техно-стилі. Попереду розміщено високу вертикальну панель з великим овальним логотипом «подвійний шеврон». З обох боків він підтриманий глянцевими чорними горизонтальними решітками та архітектурними «параметричними» дизайнерськими елементами.

Одним з головних елементів дизайну є виразні передні фари та задні ліхтарі, які вперше також були використані на концептуальному автомобілі CITROЁN Oli. Всередині високотехнологічної світло-оптики можна знайти унікальний тришаровий «світловий підпис»: з однією вертикальною та двома горизонтальними лініями-лезами.

Короткий, високий, горизонтальний капот має рельєфні поверхні, які відбивають світло та ефектно контрастують з більш вертикальним профілем передньої частини кузова – наприклад, майже вертикальним лобовим склом. Це надає електромобілю більш об’ємного зовнішнього вигляду, дозволяє отримати більше простору всередині, а також підкреслює відчуття захисту водія та пасажирів.

У бічному профілі одразу привертають увагу лінії «підрізу»: це лінії, які проходять крізь уявний пояс електромобіля, зв’язують разом «світлові кластери» фірмових фар та ліхтарів, зачіпляють тонкі складки на панелях дверцят. Усі ці лінії чудово відбивають світло та візуально додають цікавості зовнішньому вигляду Нового CITROЁN ë-C3.

Фірмова оригінальність зовнішнього вигляду продовжується й у задній частині електромобілю Наприклад, в нижній частині кришки багажника розташована горизонтальна глянцево-чорна декоративна смуга з тим самим техно-дизайном у вигляді «подвійного шеврона», який використовується на передній панелі навколо овального логотипу Бренду. А нові фірмові блоки задніх ліхтарів складаються з двох горизонтальних та однієї вертикальної лінз, що повторюють форму фар попереду. Нарешті, міцний задній бампер має додаткові квадратні елементи на зовнішніх кутах, що покращують аеродинаміку та підкреслюють міцність конструкції електромобіля.

Великі 16- або навіть 17-дюймові колеса відсунуті максимально до кутів кузова. Завдяки цьому забезпечується стабільність під час руху та вдається збільшити внутрішній простір салону, навіть з урахуванням відносно невеликих габаритів електромобіля CITROЁN ë-C3: довжина – 4,01 м; ширина – 1,76 м.

Таким чином, Новий CITROЁN ë-C3 ідеально поєднав сучасні тренди електрифікації, доступність для широкого кола клієнтів, привабливий характерний дизайн, а також чудову практичність. Наразі українське представництво Бренду CITROЁN працює над відкриттям даної новинки для України. Новий CITROЁN ë-C3 прибуде на український ринок уже в середині 2024 року. Що важливо, для українських покупців також буде запропонована бензинова версія Нового CITROЁN C3. Слідкуйте за новинами Бренду CITROЁN на офіційному сайті, аби не пропустити важливі оновлення.

Copyright William Crozes @ Continental Productions

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Отец Илона Маска приехал в Москву и сделал заявление о Путине
Comments UA
2025-06-09T13:12:21Z
«Срочно покидать города»: что известно о предполагаемой мести России за «Паутину»
Comments UA
2025-06-04T12:09:24Z
Часики тикают: почему у Украины осталось времени всего до конца июня
Comments UA
2025-06-04T12:42:14Z
Илон Маск отреагировал на удары по аэродромам в РФ
Корреспондент
2025-06-01T20:27:08Z
Олег Жданов. Россияне хотят "Орешник" по Киеву, но не способны даже поднять самолеты
Новости Украины
2025-06-11T10:03:49Z
Посольство Китая в Британии призвало НАТО изменить свое "ложное восприятие" Китая — Reuters
ZN UA
2025-06-11T09:55:40Z
Полный разворот от Украины, какое решение приняли у Трампа, помимо пропуска Рамштайна
Comments UA
2025-06-04T12:30:15Z
Илон Маск извинился перед Дональдом Трампом: что написал на этот раз
Comments UA
2025-06-11T09:45:26Z
Появилась реакция НАТО на удары Украины по аэродромам РФ и Крымскому мосту
Comments UA
2025-06-04T12:33:35Z
4 категории мужчин исключат из воинского учета: их не мобилизуют
UAToday
2025-06-04T13:03:41Z
RMF 24: в Польше на границе с Украиной нашли брошенные системы ЗРК, предназначенные Киеву
Лига
2025-06-04T12:21:34Z
Что нельзя делать на Троицу 2025: полный список запретов
Факти ICTV
2025-06-08T04:42:04Z
Теперь не до шуток: Буданов рассказал, почему угроза от ракет KN-23 выросла в разы
Comments UA
2025-06-10T12:04:13Z
Украинцев заставляют возвращать полученные гранты: что известно о причинах
Comments UA
2025-06-11T10:06:44Z
Дроны для фронта: на забеге MHP Run4Victory в Тернополе собрали почти 900 тысяч для военных
Gazeta UA
2025-06-11T09:51:14Z
8 июня - сегодня День святой Троицы, что нельзя делать, все об этом дне
Комсомольская правда
2025-06-08T02:34:32Z
Бесплатные продукты для ВПЛ: украинцам раздают пищу, что важно знать о такой помощи
Политека
2025-06-05T13:31:59Z
Не подключился пакет услуг Vodafone? Вы будете терять деньги каждый день, если не сделаете это
Telegraf
2025-06-11T06:03:32Z
54-летняя Наоми Кэмпбелл снялась для глянца в откровенных образах
Gazeta UA
2025-06-04T12:03:15Z
Лилия Ребрик восхитила романтикой с мужем на вокзале и показалась сразу с тремя дочерьми
TSN
2025-06-04T12:36:19Z
Рада стать бабушкой: Волочкова заговорила о пополнении
GlavRed
2025-06-04T11:51:55Z
Киркоров вызверился на Малахова и оскорбил его
GlavRed
2025-06-04T19:42:05Z
Вердикт дизайнера одежды: 6 базовых вещей, без которых не обойтись этим летом
Фокус
2025-06-11T09:21:50Z
"Обнаружили токсины, несовместимые с жизнью": жена певца Лесика подтвердила его отравление
Апостроф
2025-06-11T08:45:27Z
Победительницей конкурса Мисс Мира стала 21-летняя представительница Таилан
Корреспондент
2025-06-02T09:18:21Z
Олена Тополя рассказала о пластической операции
Корреспондент
2025-06-03T08:57:59Z
Кабмин назначил нового руководителя Госкино
Корреспондент
2025-05-30T16:36:49Z
Как прогнать всех насекомых из дома без "химии": один запах заставит их сбежать навсегда
UAToday
2025-06-03T14:15:46Z
Россия уничтожает уникальное "розовое" озеро в Украине: его называют аналогом Мертвого моря
Telegraf
2025-06-07T15:33:19Z
Салат "Летний Оливье": хрустящий, свежий и очень вкусный
TSN
2025-06-04T12:36:31Z
Оккупанты превратили его в грязную лужу: в Украине исчезает уникальное Чистое озеро
Telegraf
2025-06-04T13:03:16Z
Пять причин, почему тронды не зацветают
Gazeta UA
2025-06-11T09:57:06Z
Популярные категории детских товаров: как правильно ориентироваться в ассортименте
Новости Украины
2025-06-11T09:45:34Z
"Клубніка, суниця чи полуниця": как правильно называть первую ягоду летнего сезона
Gazeta UA
2025-06-08T12:24:34Z
Пять самых грязных вещей в спальне
Gazeta UA
2025-06-08T17:54:02Z
Пять фруктов, которые созревают после того, как их сорвали
Gazeta UA
2025-06-08T13:36:56Z
Эвакуация из города Сумы: что известно
Comments UA
2025-06-08T20:39:14Z
Российский военный расстрелял жилой дом из гранатомета в Курской области
Comments UA
2025-06-10T07:51:59Z
Срыв обмена пленными и телами погибших: что заявили в РФ
Comments UA
2025-06-07T18:15:21Z
Синоптики обновили прогноз на понедельник
Gazeta UA
2025-06-09T03:18:57Z
Донбасс в огне: есть погибшие и раненые из-за российской агрессии. ФОТО
Новости Украины
2025-06-11T10:00:12Z
Люди сажают картошку в Донецкой области, где идут штурмовые действия
Comments UA
2025-06-11T09:54:05Z
Буданов: Обмен телами погибших запланирован на следующую неделю
Лига
2025-06-08T12:30:52Z
С продвижением россиян появилась новая опасность для Сум
Telegraf
2025-06-07T11:15:23Z
В Украине станет прохладнее: синоптик порадовала прогнозом на понедельник
Gazeta UA
2025-06-08T13:21:49Z
Škoda Favorit 1987 года переосмыслили как электрокар для нового поколения
Корреспондент
2025-05-29T18:15:23Z
Представлен самый мощный и быстрый кроссовер Opel на 325 сил
Фокус
2025-06-11T09:57:33Z
Новые правила ПДД: о чем должны знать водители в июне
Знай
2025-06-11T09:51:37Z
Почему важно покупать запчасти у проверенных продавцов?
AutoGeek
2025-06-11T07:49:00Z
Как арендовать авто правильно и безопасно
Gazeta UA
2025-06-11T06:09:28Z
Надежнее швейцарских часов: топ-3 легендарные Toyota, которые продают в Украине за смешные деньги
Telegraf
2025-06-11T06:06:51Z
Названы привычки водителей, которые снижают ресурс автомобилей
UAToday
2025-06-11T04:00:47Z
Триумфатор Индикара отказывается от Формулы-1 ради побед в США
Корреспондент
2025-06-10T15:06:31Z
Автомобиль постоянно "жрет" горючее: автомеханики назвали причину перерасходов
Comments UA
2025-06-10T13:42:32Z
Последствия сильных взрывов в Киеве: куда попали россияне
Comments UA
2025-06-06T03:45:35Z
В Польше голый украинец бегал по улице и прыгал на авто
TSN
2025-05-28T15:21:21Z
В Киеве 14-летний мальчик упал с канатного аттракциона, его госпитализировали
Комсомольская правда
2025-06-08T14:24:19Z
Трагический инцидент на отдыхе: девушка погибла во время полета на парасейлинге
Comments UA
2025-06-04T12:27:23Z
В Киевской области супруги отравились угарным газом: мужчина погиб
Корреспондент
2025-06-11T10:06:49Z
Убийство ребенка в Калуше: утопили трехлетнюю девочку, полиция рассматривает версию о ритуале, — СМИ
Фокус
2025-06-11T09:57:34Z
В России группа врачей продавала детей за границу
Корреспондент
2025-05-31T18:33:20Z
В российской Казани вспыхнул сильный пожар
Корреспондент
2025-06-09T09:03:06Z
В Киеве на американца упал балкон у подъезда многоэтажки
VGorode
2025-05-29T12:57:14Z
Делает пищу смертельно опасной: врачи назвали частую ошибку при употреблении популярного продукта
Знай
2025-06-07T10:51:21Z
Шесть продуктов, которые уберегут от обезвоживания летом
Gazeta UA
2025-06-08T16:00:43Z
Что происходит с давлением, когда вы пьете чай с шоколадом
UAToday
2025-06-07T09:03:19Z
Влияет на щитовидку и вызывает аллергию: врачи назвали самый вредный для здоровья чай
Знай
2025-06-07T16:51:36Z
Кардиолог назвал самый лучший завтрак для здоровья сердца
Comments UA
2025-06-11T09:33:49Z
Сливочное против топлёного: какое масло полезнее и как правильно растопить
UAToday
2025-06-11T09:03:09Z
То, что ты ешь, может сделать тебя несчастным: учёные бьют тревогу
Знай
2025-06-04T12:51:48Z
Австралийские ученые создали простой тест для выявления целиакии
Корреспондент
2025-06-11T08:57:42Z
Какие ягоды необходимо употреблять этим летом, а на какие лучше не тратить деньги
Comments UA
2025-06-11T08:30:26Z
Российские акции обвалились после ударов СБУ по аэродромам
Корреспондент
2025-06-01T17:42:33Z
Тарифы выросли на 50% за выходные: Попенко объяснил, кто завышает цены на свет для украинцев
Хвиля
2025-06-08T12:15:11Z
Из-за 10-секундного опоздания самолет не пустили на посадку в Мюнхене - пассажиры провели в пути еще 12 часов
Апостроф
2025-06-04T11:57:13Z
Курс валют на выходные, 31 мая и 1 июня: сколько стоят доллар, евро и злотый
TSN
2025-05-31T06:51:29Z
Китай восстановил экспорт редкоземельных магнитов на Запад
Корреспондент
2025-06-11T09:57:05Z
Депутаты предлагают сделать криптовалюту частью международных резервов Украины
Gazeta UA
2025-06-11T09:54:11Z
Курс валют на 5 июня: сколько будут стоить доллар, евро и злотый
TSN
2025-06-04T12:48:57Z
В Украине появится линия по выпуску 155-мм снарядов при участии чешской CSG, — Милитарный
Фокус
2025-06-04T12:36:13Z
Швеция ослабляет 100-летнюю жесткую монополию на продажу алкоголя
Европейская правда
2025-05-31T21:00:54Z
ГУР "выключил" сервисы российской железной дороги
Корреспондент
2025-06-08T15:36:08Z
Связь будет даже при блэкаутах: как продлить заряд батареи на смартфоне
Знай
2025-06-04T18:51:04Z
Pornhub остановил показ порно в одной из стран Европы: какая причина
Comments UA
2025-06-04T12:57:24Z
В Украине могут начаться отключение мобильной связи: причины и продолжительность
Знай
2025-06-06T04:36:53Z
Вкрадена земля на папері: росія формалізує контроль над аграрними ресурсами України
AgroNews
2025-06-11T10:06:20Z
Великоолександрівська селищна рада на Херсонщині здає в оренду 80 сільськогосподарських ділянок
AgroNews
2025-06-11T10:01:28Z
15 профессий, которые считаются наиболее устойчивыми к воздействию искусственного интеллекта
Comments UA
2025-06-11T09:46:51Z
Изменение климата убивает императорских пингвинов с двойной скоростью
ZN UA
2025-06-11T09:24:23Z
Акула-молот неожиданно упала с неба в 800 метрах от океана: что она делала наверху
Фокус
2025-06-11T09:12:44Z
Впервые за 28 лет: украинка стала чемпионкой Европы по художественной гимнастике
Апостроф
2025-06-08T13:43:28Z
Главный тренер львовского Руха уходит с должности досрочно
Корреспондент
2025-06-04T14:03:40Z
Гарсия перед провальным боем травмировался: Была операция
Корреспондент
2025-05-28T21:30:01Z
Составлена символическая сборная команда Лиги чемпионов
Корреспондент
2025-06-01T17:24:06Z
Наставник новозеландцев прокомментировал результат матча с Украиной
Корреспондент
2025-06-11T09:57:40Z
Бавария теряет звезду: турецкий гранд усиливается
Корреспондент
2025-06-11T09:57:17Z
Мог добиться большего: Экс-чемпион оценил карьеру Ломаченко
Корреспондент
2025-06-11T09:36:24Z
Гюйсен назвал самого выдающего защитника в истории футбола
Корреспондент
2025-06-11T09:00:57Z
Инсайдер назвал команду, в которой будет играть Де Брюйне
Корреспондент
2025-06-11T08:45:18Z