MY.UAНовини
Дві години інтриги та боротьби по всій трасі. Відбувся перший етап КМАМК GT3 Endurance Championship 2023
Дві години інтриги та боротьби по всій трасі. Відбувся перший етап КМАМК GT3 Endurance Championship 2023

Дві години інтриги та боротьби по всій трасі. Відбувся перший етап КМАМК GT3 Endurance Championship 2023

Після літнього чемпіонату в форматі тридцяти хвилинних спринтів команда KMAMK SimRacing на осінню пору запропонувала українським симрейсерам новий чемпіонат, а разом із ним і новий формат – двогодинний ендуранс з кваліфікацією у два етапи напередодні самих перегонів. Формат, який додав видовищності у день кваліфікації і  точно не підкачав протягом гонки на першому етапі.

Вперше для змагань організованих КМАМКом кваліфікація відбувалася окремо і у два етапи – спочатку 25 хвилин для всіх учасників к класичному форматі, а потім залишилися топ-15 водіїв, які й з’ясували свої стартові позиції у форматі «суперпоулу». Кожен мав лише одну спробу і швидке коло на трасі проводив наодинці – щоб ніхто нікому не заважав. Відтак з одного боку без трафіка на віртуальному асфальті Національного автодрому Монци можна було витиснути все із себе та машини, а з іншого – ціна помилки мала велике значення.

Вже на початку першого сегменту кваліфікації Костянтин Романенко задав темп, який того вечора мало кому під силу було перевершити – 1:46.575. Пізніше симрейсер команди Bitlook Uniporn проїхав коло ще швидше і вже чекав на завершення Q1 та початок «суперпоулу». Якщо для 5-8 пілотів на вершині протоколу кваліфікації все виглядало спокійно, адже було відчуття упевненості в тому, що їх результатів точно має вистачити для проходження в другий сегмент, то боротьба за потрапляння до топ-15 тривала до самісінького завершення першої кваліфікації. У підсумку «та сама секунда» і стала порогом, який пройшли одні, та не змогли переступити інші – всі симрейсери, хто продовжив боротьбу за поул, у першому сегменті програли лідерові менше однієї секунди. П’ятнадцятим став Даніель Корогодський, програвши своєму напарнику по команді 0,983 секунди. А Руслан Слащов, який став першим з тих, хто завершив свій виступ поступився Романенку 1,018 секунди. Ось такою щільною виявилася боротьба в якій успіх від завершення кваліфікації відділило 0,035 секунди! Відтак, той факт, що 15 водіїв опинилися в одній секунді обіцяли, що в «суперпоулі» має бути інтрига. Тим паче, що стартували вони по черзі й проїжджали почергово від останнього (п’ятнадцятого) до лідера Q1.

Корогодський відкривав «суперпоул» і у своїй єдиній спробі проїхав за 1:47.970 – повільніше, ніж час з яким він пройшов у другий сегмент. Вже на прикладі Даніеля стало зрозуміло, що «суперпоул» – це не про супер швидкість, а про стресостійкість та правильне налаштування водія на єдине швидке коло. Пан або пропав. Наступні півгодини тільки підтвердили це. Цікавий факт – абсолютна більшість симрейсерів у «суперпоулі» проїхали своє коло повільніше, ніж у першій частині кваліфікації. Якщо Кіт і Половчук свої спроби зіпсували взагалі, то єдиним, хто зібрався на «суперпоул» і перевершив свій кращий результат першого сегменту, став Олександр Княжицин, що в підсумку й дозволило вінничанину кваліфікуватися на першому ряді стартового поля.

Поул, а разом із ним і 2 очка в особистий залік таки зумів забрати Костянтин Романенко, якому довелося добряче почекати на свою спробу, адже здійснював він її останнім, чудово знаючи результати всіх інших учасників. На перших двох секторах молодий киянин їхав настільки упевнено та швидко, що отриманого гандикапу вистачило попри помилки в «Аскарі» та «Параболіці». З результатом 1:46.672 він на 0,230 секунди випередив Княжицина і з неприхованим задоволенням від виконаної роботи відправився готуватися до гонки, де сподівався довести справу до логічного завершення і довезти машину до картатого прапора першим.

На другому ряді повним складом кваліфікувалася команда OKUNI Racing Team – головний Окунь українського симрейсингу – Домінік Хорошавін став 3-м, а його напарник по команді Єгор Звуздецький – 4-м. З третього ряду на старт вирушали Гліб Дзигар з PRPL Rain Bitlook та Олег Пітцик з Team Ballas Ukraine, з четвертого – Євген Сайко з команди UAmateurs Impact і Андрій Бондар з сестринської UAmateurs Shadow, а топ-10 замкнули Руслан Безуглов з DigiForce і Олексій Панченко з KMAMK SimRacing. Олексій став єдиним симрейсером на Феррарі, який зумів пробитися в другий етап кваліфікації.

Наступного вечора на старті гонки був аншлаг – усі 43 пілоти, що зареєструвалися на чемпіонат дисципліновано з’явилися на сервері, тож очікування чогось епічного – принаймні в українському симрейсингу – гостро відчувалося у повітрі, а дехто з учасників свої стріми скромно та лаконічно назвав українським SRO. Як завжди перед гонкою в Монці – байдуже віртуальною чи реальною й незалежно від класу автомобілів – можна намагатися вгадати, що відбуватиметься у перших двох шиканах, скільки машин опиняться за межами траси і кому доведеться їхати на позаплановий ранній піт-стоп.

Сказати, що старт здивував – все-одно що дивуватися дощу в жовтні. Вже перед першою шиканою помиляється Гліб Дзигар, що стартував п’ятим, і створює ефект доміно для всіх машин попереду: спочатку удар в Ламборґіні Хорошавіна, машина якого додає прискорення Макларену Романенка, а за мить врізається в бік машини Княжицина і вже за межами траси відбувається ще один несильний контакт між салатовими автомобілями напарників-окунів! Через завал на початку пелотону аналогічні події продовжилися і далі, тож проїздів зоною безпеки та розворотів у «Варіанте дель Реттіфіло» вистачило з надлишком! Настільки, що чекати на пелотон в другій шикані без остраху було вже неможливо. Проте, у  «Варіанте делла Роджа» все відбулося без зайвих драм. Так, Олег Пітцик помилився на гальмуванні, проте в останній момент відвернув свій Мерседес від машини Звуздецького і проїхав зоною безпеки, добряче перелякавши при цьому вінничанина.

Наприкінці першого кола кілька водіїв поїхали на перший з двох обов’язкових піт-стопів. Одні для ремонту після зіткнень, інші ж (наприклад, як Артеменко) – бо такою була їх тактика на цю гонку ще до її початку. Тактика цікава, але по-своєму ризикована. Після пригод у першому повороті Хорошавін чимало розмірковував над гоночною майстерністю та зрілістю опонентів, а після свого раннього піт-стопу – він поїхав в бокси наприкінці другого кола – повернувся на трасу 34-м і сам назвав успіхом якщо зможе фінішувати в топ-10.

Виживши на першому колі, лідери – Романенко і Звуздецький – почали поступово відриватися від групи Дзигар – Пітцик – Безуглов. Для самих учасників звісно не було секретом і те, що в Монці найкращий темп варто було чекати від машин Макларен, тож Єгор спочатку вирішив не форсувати події, а їхати в сліпстрімі Романенка для того, щоб швидше від’їхати від переслідувачів, а вже потім переходити до більш активних дій. У той же час Дзигар помиляється у зв’язці «Аскарі», пропустивши вперед і Пітцика, і Безуглова. На інших ділянках траси боротьби за позиції було хоч греблю гати і відслідкувати за всім було просто неможливо, хоч як і не старався режисер трансляції показувати все найцікавіше. Щоправда, мова йде саме про боротьбу, а не про хаос на італійській трасі.

Вже на 9-му колі Єгор Звуздецький використав помилку Романенка на виході з першої шикани і боротьба за лідерство тривала аж до виходу з другої, де Єгор, трохи поштовхавшись як це часто буває в кузовних перегонах, таки вийшов вперед. На тому ж колі Гліб Дзигар вдруге помиляється в «Аскарі» і, втративши ще десять позицій, поїхав в бокси і повернувся на трасу вже в четвертому десятку.

Попервах здавалося, що Романенку цілком до снаги повернути собі втрачене лідерство – Костянтин ніби на буксирі їхав позаду Звуздецького, не відпускаючи Єгора більше ніж на пів секунди – проте поулсіттер вирішив, що час ризикувати і діяти активно ще не настав, а гоночний темп вінничанина схоже цілком влаштовував обох. Тим паче, що лідери почали підганяти один одного почергово проїжджаючи найшвидші кола гонки. Апогеєм боротьби Єгора з Костянтином в боротьбі за найкращий час на колі стали події наприкінці першої години, адже спочатку вінничанин встановив планку з часом 1:47.287, яку п’ятьма колами пізніше зумів до тисячної повторити Романенко. Таким, до речі, найшвидше коло цієї гонки залишилося вже до фінішу, тож бонусний бал в особистому заліку отримали обоє.

Тим часом пілоти, які зробили свої перші піт-стопи на двох-трьох стартових колах, не просто вже наздогнали тих, хто ще не зупинявся в боксах, а поступово почали заїжджати в залікову зону (а це топ-20 симрейсерів на фініші перегонів). Так, Павлові Половчуку, який очолював групу водіїв, що зробили екстра ранні піт-стопи, знадобилося менше півгодини, щоб відіграти позиції та вже їхати в першій двадцятці. Позаду тернополянина їхали чемпіони України з симрейсингу (в кільці) 2020 та 2021 років відповідно – Артем Хорольський та Домінік Хорошавін, які так само зробили свої перші піт-стопи вже на початку гонки. Неподалік був і «Хуткар» Артеменко, що так само один обов’язковий піт-стоп здійснив наприкінці першого кола. Таким чином перегони більш яскраво та виражено перейшли у категорію, коли слідкувати треба було не тільки за лідерами – зі Звуздецьким та Романенком після 40 хвилин все було зрозуміло, зрозуміло, що без помилок або інших проблем саме вони будуть боротися за перемогу – а за тими, хто на певний час відійшов у тінь, але мав при цьому дуже пристойний гоночний темп.

Напрочуд цікавими виявилися дуелі Андрія Ворони та Євгена Сайка за 7-ме місце, Даніеля Корогодського та Назара Аддаті – за 10-те, Олексія Беркунського та Дениса Становича – за 13-те. Цікавим в їх протистояннях були як боротьба між самими гонщиками, так і оцінка продуктивності їх автомобілів – Феррарі проти Макларен, «Мак» проти «Ламби» і тільки в третій парі обоє змагалися на Ламборґіні. Зрештою Ворона за своїй Феррарі таки дотис Макларен Сайка, Аддаті вийшов вперед без боротьби, бо Корогодський поїхав на піт-стоп та й Станович зумів обігнати свого колегу з UAmateurs, щоправда за кілька хвилин Олексій провів контратаку і в другій шикані після добрячої штовханини повернув позицію, але так само швидко знову втратив її. Видовищно, але не дуже розумно, бо ж обидва втратили на цій боротьбі багато часу. Бий своїх, щоб чужі боялися – не інакше!

Нечасто в кадрі опинялися «володарі кілець» Кальмус та Лисенко – обом вистачало боротьби на трасі, водночас їх Ауді в Монці виглядали насправді цілком пристойно. Зрештою, це й не дивно, адже за поточним БОПом (балансом продуктивності) в Assetto Corsa Competizione в Монці перевага була на боці Макларен, далі йшли БМВ (єдину машину баварського виробника обрав дебютант змагань КМАМКу та новачок симрейсингу Арсен Петросян, тож очікувати одразу на високі результати від житомирянина звісно не варто), Мерседес і Ауді, тільки потім італійці – Феррарі й Ламборґіні (останні хоч і поступаються сильно в Монці та Сільверстоуні, але на інших трасах будуть набагато кращими, тож не дивно чому саме автівки з биками стали другими за популярністю в цьому чемпіонаті, поступившись лише Макларенам), а замикали БОП Монци Порше й Астон Мартін (на останні дві марки припадає три учасники чемпіонату).

Лідери дуже упевнено тримали свій темп, а інтервал між Єгором та Костянтином то зростав (коли вони потрапляли в трафік з колових і Романенко трохи відставав), то скорочувався, що говорило на користь версії про те, що киянин має певний запас в темпі, але на той момент його все влаштовувало. Зрештою, наприкінці першої години «Ламба» №992 їде на перший піт-стоп і Костянтин очолює перегони, наздогнавши чергову і чималу групу колових. От тільки Єгор після виїзду з боксів також не на «чистій» трасі опинився, а Романенко звернув на піт-лейн колом пізніше, повернувшись на трасу позаду Звуздецького. В лідери тимчасово – лише на два кола – вийшов Андрій Бондар, який відклав свою першу зупинку. З цього моменту і до других піт-стопів у дуету лідерів принципово нічого нового не відбувалося – їхали швидко, подій не форсували, боротьби не влаштовували, щоб не втрачати час і не подарувати іншим (насамперед, Пітцику з Безугловим) шансів повернутися в боротьбу за перемогу на етапі, розраховували перемогти тактикою.

Друга година такої гонки – це не тільки про боротьбу, якої вистачало з головою, це про концентрацію (хоча Монца і дає можливість трохи відпочити на прямих), про те, щоб уникати невимушених помилок, кількість яких таки збільшилася і звісно ж про те, щоб завершити розпочату справу та довезти свої машини до картатого прапора.

Саме наприкінці першої – на початку другої години піт-стопи стали масовими, причому якщо одні симрейсери робили свої перші з двох обов’язкових зупинок, то в той же час вдруге в бокси відправилися ті, хто робив перший піт-стоп на початку перегонів. Відтак Половчук, Хорольський, Хорошавін і компанія знову відкотилися в кінець другого – початок третього десятка. По завершенні цієї великої хвилі піт-стопів увагу привернула боротьба за третє місце між Олегом Пітциком та Русланом Безугловим. І знову було цікаво як себе на трасі ведуть різні автомобілі, адже цього разу це була дуель Мерседеса проти Макларена і протягом тривалого періоду «містер стабільність» утримував свій АМГ попереду. Разом із тим, досить несподівано -несподівано рано – Пітцик поїхав в бокси на другий піт-стоп, перевівши боротьбу з Безугловим у тактичну площину, адже що виявиться кращим, більш ранній чи пізній візит в бокси, залишалося загадкою. Що можна сказати точно, так це те, що Руслан міг зітхнути з певним полегшанням.

За 25 хвилин до завершення Романенко першим з дуету лідерів поїхав на піт-стоп, повернувшись на трасу третім, колом пізніше в бокси повернув і Звуздецький – розв’язка наближалася! Єгор повернувся також позаду Безуглова, але у кількох корпусах машини попереду Костянтина. На таймері залишалося 22 хвилини, тож продовжувати грати в кота і мишу сенсу вже не було, настав час активних дій. Тим паче, що Безуглов хоч і лідирував, але знаходився трохи більше, ніж в секунді попереду і мав обов’язково зупинитися вдруге. Перед  Русланом стояла інша задача – тримати набраний темп і забрати останнє місце на подіумі. До речі, на іншій частині траси Пітцика вже майже наздогнав його напарник по Ballas Team Ukraine Половчук, тож останні 20 хвилин обіцяли багато екшну.

Коли Руслан Безуглов поїхав на свій піт-стоп, лідерство повернулося до Звуздецького, та найголовніше для водія DigiForce було те, що він з запасом майже у 6 секунд повернувся попереду Пітцика, залишалося без пригод і штрафів довезти свій Макларен до фінішу. На початку 58-го кола Романенко здійснив першу спробу пройти Звуздецького, але на підході до «Варіанте делла Роджа» Єгор трохи «бортанув» Макларен №48 і зберіг за собою лідерство. У цей же час водії «Балласів» розміняли позиції – Половчук обійшов Пітцика, але при цьому вони ще секунду програли Безуглову, тож «вікно до подіуму» зачинялося немов двері вагону метро.

Кульмінація гонки виявилася надзвичайно несподіваною, мабуть, для всіх: за 10 хвилин до фінішу Романенко знову пішов в атаку і цього разу вже у першій шикані, з якої і виїхав лідером, але Звуздецький так просто не здавався й у другій шикані намагаючись контатакувати помилився на гальмуванні та розвернув Макларен! Вінничанин все чудово розумів, тому просто почекав, коли Костянтин повернеться на траєкторію – фейр-плей високого ґатунку! Проте програвати після такої гонки Єгору дуже не хотілося, тож він з усіх сил старався триматися впритул за лідером. Коли ж на годиннику залишалося трохи більше семи хвилин відбулася розв’язка – Звуздецький отримав штрафний проїзд через піт-лейн за виїзди за межі траси! На цьому Пані Інтрига змахнула рукою, пообіцявши повернутися на наступному етапі – в Монці їй вже нічого було робити. За час, що залишився, неймовірно красиву, напружену й затяжну боротьбу з Євгеном Артеменком виграв Артем Хорольський, а дует «Балласів» таки здолав Олексія Панченка.

Костянтин Романенко звісно не змарнував нагоди і переміг в гонці, зробивши хет-трик – поул, перемога і найшвидше коло гонки (так, спільно зі Звуздецьким, але воно все-одно найшвидше). Єгор вже без боротьби на останніх хвилинах спокійно фінішував другим, а трійку призерів доповним Руслан Безуглов – ось що значить їхати дві години швидко та стабільно, і не потрапляти у різні халепи на трасі. Топ-п’ятірку замкнули Мерседеси Ballas Team Ukraine – Павло Половчук став 4-м, а Олег Пітцик – 5-м. Позаду них в трьох десятих фінішував Олексій Панченко – єдиний водій на Феррарі в чільній десятці. Далі були: Юрій Кіт, який своєю стабільною їздою потішив, мабуть, усіх, крім опонентів, Домінік Хорошавін, для якого фініш на 8-й позиції після аварії на старті став неабияким досягненням, Артем Хорольський з Євгеном Артеменком до кінця вели свою боротьбу, доїхавши до фінішу 9-м і 10-м відповідно. Одинадцятим і останнім, хто проїхав усі 66 кіл цієї надзвичайної гонки, став Андрій Бондар. Олександр Княжицин хоч і стартував 2-м, але завал на старті та кілька помилок протягом гонки дозволили вінничанину стати лише 12-м і з колом відставання від переможця. В заліку незалежних водіїв перше місце здобув Артем Хорольський, друге – Віктор Кальмус (16-й в «абсолюті»)  і замкнув трійку Руслан Слащов (17-й загалом).

Що певною мірою здивувало, то це лише 3 Макларени в топ-10 на фініші, щоправда два на подіумі один з яких і переміг. 4 Ламборґіні, з яких одна на подіумі, не здивували, як і два Мерседеси, які опинилися в топ-5.

Ці двогодинні перегони ще раз довели, що такий формат насамперед розвиває «рейскрафт» самих пілотів, а винагороду отримують найбільш стабільні та врівноважені пілоти, які прекрасно усвідомлюють, що на початку такої гонки «геройства» і взяття опонентів «на абордаж» призведуть до проблем та головного болю, а не до збільшення шансів на високі результати. В якості таких прикладів не можу не відзначити Руслана Безуглова з DigiForce, який стартуючи дев’ятим не ліз у непотрібні розбірки й у підсумку фінішував на подіумі, та Юрія Кота з PRPL Rain Bitlook, який став сьомим, хоча і стартував 15-м. Та найбільшого прогресу в гонці зумів досягти Юрій Шот – львів’янин з команди Турбобурштин стартував 27-м і протягом гонки відіграв 13 позицій доїхавши до картатого прапора 14-м.

І ложка дьогтю в цій бочці меду наостанок: скільки б не пояснювали під час брифінгів пілотів та й під час інших змагань обов’язково знайдуться ті, хто вирішить кардинально покращити власне становище вже на старті двогодинної гонки… На жаль, уроки минулого засвоюють далеко не всі. Практика ж показує, що на першому колі таких перегонів можна хіба що програти самому та ще й зіпсувати гонку іншим. Зрештою це перегони, а вони багаті на несподіванки. За що ми їх і любимо.

Наступний етап відбудеться 24-25 жовтня на віртуальному Сільверстоуні з передбачувано змінною погодою. А значить обов’язково буде цікаво!

© В’ячеслав Кобржицький

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Джамала раскритиковала песни для национального отбора на Евровидение-2026
Корреспондент
2025-10-14T15:45:12Z
Дженнифер Энистон рассказала, почему не рассматривала усыновление
Корреспондент
2025-10-14T15:30:22Z
Алек Болдуин попал в серьезное ДТП
Корреспондент
2025-10-14T08:39:20Z
Кэти Перри и Джастин Трюдо: инсайдеры рассказали о новом романе
Корреспондент
2025-10-14T08:15:01Z
Netflix показал трейлер четвертого сезона Бриджертонов
Корреспондент
2025-10-14T08:12:33Z
Элегантность в холодном сезоне: что такое "дофаминовая одежда"
Корреспондент
2025-10-13T15:33:34Z
Леди Гага присоединилась к сиквелу фильма Дьявол носит Prada
Корреспондент
2025-10-13T08:18:23Z
Радиодиктант национального единства 2025: дата и время, кто напишет и прочтет текст
VGorode
2025-10-12T15:45:19Z
Рассекречена новая участница шоу "Холостяк": как она выглядит
Comments UA
2025-10-12T10:42:06Z
Мировой рынок криптовалют потерял около 150 миллиардов долларов за сутки
Корреспондент
2025-10-14T14:39:41Z
Ограничение отопительного сезона: что значит и когда в домах будет тепло
Корреспондент
2025-10-14T14:27:12Z
ЕС оштрафовал люксовые бренды Gucci, Chloe и Loewe на более 157 млн евро
Европейская правда
2025-10-14T13:39:46Z
Google инвестирует $15 млрд в ИИ-центр в Индии
Корреспондент
2025-10-14T09:33:41Z
Графики отключений действуют в одной области Украины
Корреспондент
2025-10-14T08:06:22Z
Восстановление энергетики: Зеленский провел Ставку
Корреспондент
2025-10-13T16:21:48Z
АРМА возвращает ТРЦ Гулливер государству
Корреспондент
2025-10-13T16:00:12Z
Мировые мощности "зеленой" энергетики удвоятся к 2030 году - МЭА
Корреспондент
2025-10-13T14:39:50Z
Экспорт нефтепродуктов из РФ сократился на 17% после атак дронов - СМИ
Корреспондент
2025-10-13T14:24:46Z
Сикорский: войну в Украине решить проще, чем конфликт на Ближнем Востоке
Европейская правда
2025-10-14T16:00:00Z
Военные Мадагаскара взяли власть в свои руки после бегства президента
Корреспондент
2025-10-14T15:57:32Z
В Конгрессе США обещают работать над тем, чтобы Трамп получил "нобелевку" в 2026 году
Европейская правда
2025-10-14T15:42:53Z
Неделя на подготовку: на какую из балтийских стран нападет РФ
Корреспондент
2025-10-14T15:33:35Z
Мэру Одессы прекращено гражданство Украины - СБУ
Корреспондент
2025-10-14T15:27:17Z
В ООН отреагировали на обстрел Россией гумконвоя на Херсонщине
Корреспондент
2025-10-14T15:18:54Z
Оппозиция Словакии обвиняет пророссийскую организацию в создании разведывательной сети
Европейская правда
2025-10-14T15:12:53Z
Новая формула мира: что Украина предложит в США
Корреспондент
2025-10-14T15:06:59Z
Что не устраивает Украину в плане ЕС по замороженным российским активам
Европейская правда
2025-10-14T14:42:56Z
"Никто не искал": в Испании труп пенсионера пролежал в квартире 15 лет
Корреспондент
2025-10-14T15:18:09Z
В Херсоне в результате обстрела пострадал полуторамесячный младенец
Корреспондент
2025-10-14T14:21:08Z
Во Львовской области раскрыли подпольное производство алкоголя
Корреспондент
2025-10-14T11:24:27Z
На взятке задержали начальника РТЦК в Одесской области
Корреспондент
2025-10-14T10:15:29Z
В Киеве избили военнослужащего на инвалидной коляске: полиция отреагировала
Корреспондент
2025-10-14T07:15:48Z
Удар по Харькову: количество пострадавших резко возросло
Корреспондент
2025-10-14T06:48:18Z
Столкновение поездов в Словакии: названа вероятная причина
Корреспондент
2025-10-14T01:27:55Z
Украинское судно затонуло у побережья Болгарии
Корреспондент
2025-10-13T23:33:34Z
Россияне нанесли авиаудар по Харькову, есть раненые
Корреспондент
2025-10-13T19:51:42Z
В Латвии сократится финансовая поддержка украинских беженцев
Европейская правда
2025-10-14T15:42:11Z
Эстония наказала криптоинвестора за помощь российской армии
Корреспондент
2025-10-14T12:03:04Z
В Финляндии построили завод, где будут собирать двигатели для F-35
Европейская правда
2025-10-14T09:54:01Z
Активистки облили картину о Колумбе в Мадриде
Корреспондент
2025-10-14T09:39:53Z
Партизаны обнаружили проблемы ПВО россиян на Запорожском направлении
Корреспондент
2025-10-14T06:51:38Z
В России одобрили закон о резервистах
Корреспондент
2025-10-13T16:54:19Z
Пятая часть испанцев ностальгируют по диктатуре Франко
Европейская правда
2025-10-13T16:33:15Z
Метинвест вошел в число 30 лучших работодателей для ветеранов - СМИ
Корреспондент
2025-10-13T15:48:51Z
Швеция потратит дополнительные 900 млн евро на свои субмарины
Европейская правда
2025-10-13T14:57:53Z
Эпидсезон стартовал: какие штаммы гриппа циркулируют и как защищаться
Корреспондент
2025-10-13T14:30:13Z
Сильная магнитная буря ударила по Земле: что будет сегодня
UAToday
2025-10-13T13:30:29Z
Почему с возрастом люди просыпаются все раньше без будильника: объяснение экспертов
UAToday
2025-10-13T12:06:03Z
Как "прокачать" иммунитет без лекарств - назван простой способ
UAToday
2025-10-13T09:03:40Z
Почему ухудшается зрение: правда и мифы
UAToday
2025-10-12T22:21:10Z
Почему люди теряют память с возрастом и как этого избежать
UAToday
2025-10-12T14:00:39Z
Как помочь себе, если голова чувствительна к переменам погоды
UAToday
2025-10-12T12:03:08Z
Психоделики могут стать прорывом в лечении воспалительных болезней
ZN UA
2025-10-12T10:24:24Z
Завтрак для поддержки памяти: ученые назвали продукты, защищающие мозг от ранней деменции
UAToday
2025-10-12T09:48:14Z
СМИ сообщают о положительных изменениях в состоянии Михаэля Шумахера
Корреспондент
2025-10-14T10:39:29Z
Toyota представила новую Corolla
Корреспондент
2025-10-13T17:33:32Z
Пять автогигантов обвинили в занижении показателей выбросов
Корреспондент
2025-10-13T17:24:10Z
Украинец Бондарев в Формуле-4 среди новичков по итогам сезона третий
Корреспондент
2025-10-12T20:36:56Z
Apple может стать правообладателем трансляций гонок в США
Корреспондент
2025-10-11T15:30:01Z
В Украине выставили на продажу коллекцию винтажных мотоциклов BMW 30-х и 40-х
Фокус
2025-10-11T08:15:29Z
Повысили цены и ужесточили контроль: в Украине новые требования к техосмотру авто
Знай
2025-10-10T18:51:03Z
Стиральная машина будет работать вечно и не будет ломаться: вот что нужно сделать — советы мастеров
TSN
2025-10-10T14:09:42Z
Раритет из 50-х: роскошное американское авто простояло 36 лет в гараже
Фокус
2025-10-10T13:51:35Z
Харьков и Краматорск. На фронте растет kill-зона
Корреспондент
2025-10-14T13:03:45Z
Сотрудника КГГА отстранили из-за переплаты 11 млн за спасательные авто
Корреспондент
2025-10-14T10:30:13Z
На фронте за сутки произошло 190 боестолкновений
Корреспондент
2025-10-14T05:21:40Z
РФ захватила еще одно село на Днепропетровщине - DeepState
Корреспондент
2025-10-13T20:54:24Z
Генштаб обновил данные о ситуации на фронте
Корреспондент
2025-10-13T19:57:43Z
Гороскоп на 14 октября 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-10-13T15:33:26Z
Генштаб: по состоянию на 13 октября общие потери вражеской армии в личном составе составили 1 123 950 солдат
UAToday
2025-10-13T13:30:40Z
Ситуация на фронте на утро 13 октября 2025 года
UAToday
2025-10-13T13:30:19Z
На границе с Польшей замедлится движение грузовиков
Корреспондент
2025-10-13T13:03:18Z
Гороскоп на вторник 14 октября 2025 года
UAToday
2025-10-13T15:03:09Z
Гороскоп для всех знаков зодиака на 14 октября 2025 года
Корреспондент
2025-10-13T09:09:32Z
Гороскоп по картам Таро на 12 октября 2025: гармония для Раков и новые вдохновения для Дев
TSN
2025-10-12T10:06:49Z
Ваше поведение за рулем раскрывает больше, чем вы думаете: объяснение психолога
UAToday
2025-10-12T10:06:48Z
Держит душу умершего: эзотерики назвали самую опасную вещь, которую нельзя хранить дома
TSN
2025-10-12T09:51:58Z
Как за 10 минут сварить морковь и картошку на оливье: этим трюком пользуются все повара
TSN
2025-10-12T09:51:35Z
Этот трюк знает каждая опытная хозяйка: как высушить мокрую одежду всего за час
Знай
2025-10-12T09:51:08Z
Почему наши бабушки клали лавровый лист в сахарницу: хитрость, о которой забыли современные хозяйки
Знай
2025-10-12T06:51:05Z
Сыр тянется, тесто хрустит, а душа поет: рецепт сосискок в тесте по-хачапурски на грузинский лад
Знай
2025-10-12T05:51:19Z
Instagram будет регулировать аккаунты подростков и действия чат-ботов
Корреспондент
2025-10-14T15:03:29Z
Украинцы больше не будут получать спам-звонки
Корреспондент
2025-10-14T06:57:59Z
Учёные впервые внесли диких пчёл в список исчезающих видов в ЕС
Корреспондент
2025-10-13T19:27:03Z
В Китае создали чип памяти толщиной в один атом
Корреспондент
2025-10-13T18:48:57Z
MTV прекращает вещание своих каналов в Великобритании и других странах Европы
Комсомольская правда
2025-10-12T10:00:03Z
Копал червей, а нашел 20 000 монет: житель Швеции обнаружил уникальный клад ХІІ века
Фокус
2025-10-12T09:09:34Z
Конец света близится: почему миллиардеры строят себе бункеры по всему миру
Comments UA
2025-10-12T09:00:38Z
Они ближе, чем вы думаете: эксперт назвал расстояние между шахедом и оператором
Новости Украины
2025-10-12T08:57:00Z
Не только Samsung и Apple: топ-5 беспроводных наушников, популярных в 2025 году
Фокус
2025-10-12T07:00:53Z
Яремчук восстановился и готов к первому выходу на поле в сезоне
Корреспондент
2025-10-14T15:54:40Z
Авторитетное издание признало Виртца худшим трансфером летнего окна
Корреспондент
2025-10-14T14:15:41Z
Барселона теряет лидера перед Эль Класико
Корреспондент
2025-10-14T11:33:24Z
Шанс для Забарного: украинец может закрепиться в основе ПСЖ - СМИ
Корреспондент
2025-10-14T10:15:18Z
Беллью - об Усике: Хотелось бы, чтобы он ушел из бокса непобежденным
Корреспондент
2025-10-14T07:39:40Z
Девятая подряд: украинско-японский дуэт продолжает победный путь
Корреспондент
2025-10-14T07:18:20Z
Ярмолюк рассказал об ошибках в матче с Азербайджаном
Корреспондент
2025-10-14T06:54:35Z
Тренер сборной Франции объяснил потерю очков в игре с Исландией
Корреспондент
2025-10-14T05:33:30Z
Грузин против россиянина: Двалишвили готовится к бою в Лас-Вегасе
Корреспондент
2025-10-14T05:00:13Z