Легалізація грального бізнесу відбулася три роки тому. За цей час Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей розробила багато інструментів для контролю роботи казино в Україні. І ось настав час вносити зміни щодо створення і розміщення реклами гральних закладів. З початку жовтня набуде чинності новий Закон України «Про рекламу», згідно з яким до КРАІЛ переходе контроль над рекламою азартних ігор та можливість застосовувати штрафні санкції у разі виявлення порушень. Вимоги законодавства поширюються на замовників і на компанії, що створюють та розміщують рекламу. Сума штрафу може сягнути 2 010 000 грн, це еквівалент 300 (трьомстам) мінімальним заробітним платам.
Вимоги до реклами азартних ігор
На території України дозволено рекламувати онлайн-казино, які отримали ліцензію від КРАІЛ. Приймаючи замовлення від власників грального бізнесу, рекламні компанії мають перевірити чи легально працює ця організація в нашій державі. Цю інформацію можна знайти на сайті Liga iGaming або на офіційному сайті КРАІЛ. При виконані замовлення для онлайн-казино треба також враховувати існуючі обмеження щодо розміщення реклами в інформаційному просторі. Заборонено:
- розповсюджувати флаєри, що пропагандують азартні ігри, на спортивних майданчиках, змаганнях, концертах, театральних заходах, цільовою аудиторією яких є неповнолітні особи;
- використовувати транспортні засоби громадського користування як майданчики для розміщення реклами онлайн-казино;
- друкувати відповідну інформацію в ЗМІ, а також наукових виданнях, художніх творах, навчальній літературі;
- транслювати рекламу на радіо та телебаченні з 6:00 до 23:00;
- розміщувати інформацію про азартні ігри на дитячих товарах (одяг, іграшки, канцтовари).
Мета обмежень
Вся робота КРАІЛ спрямована на запобігання розвитку лудоманії та пропагування принципів відповідальної гри серед українців. Контроль за поширенням і розміщенням реклами онлайн-казино має посилити захист неповнолітніх осіб від формування хибного уявлення про азартні ігри. Не можна сприймати розваги на гроші, як джерело основного доходу чи засіб покращення свого фінансового становища. Соціальну рекламу с подібними гаслами можна вже зустріти більш ніж у 10 містах України. Ці заходи сприяють формуванню у суспільства відповідального ставлення до азартних ігор і уповільнюють розвиток лудоманії.